Strona 1 z 1

[D3 ALL ] Jacking mode i towing mode

: 01 kwie 2012, 21:23
autor: greg26
Rozpracowywałem dzisiaj mój nowy nabytek i napotkałem się w zawieszeniu na te dwa ustawienia.Na temat "jacking mode" już co nieco wiem(tryb podnośnikowy),natomiast nie znalazłem informacji o "towing mode". Może ktoś się orientuje o co w tym ustawieniu chodzi?Możecie przybliżyć o co chodzi w obu tych funkcjach i opisać jak je prawidłowo używać i w jakich sytuacjach.

: 01 kwie 2012, 21:33
autor: mdamian
coś takiego znalazłem
towing mode- tryb holowanie

: 02 kwie 2012, 11:34
autor: badyl
dokładnie towing mode włącza się jak chcesz przyczepę cholować

: 02 kwie 2012, 13:15
autor: shakal
towing nie pozwola obnizyc auto na Dynamic - tryb ciagniecia przyczepy
jacking uzywasz ZAWSZE przed podniesiem auta - np zmiana kola. Inaczej istnieje ryzyko uszkodzenia miechow - popelnilem ten blad w allroadzie.
pozdrawiam

: 02 kwie 2012, 13:48
autor: greg26
wszystko jasne.pozdrawiam :-)

: 02 kwie 2012, 13:52
autor: badyl
shakal12 pisze:towing nie pozwola obnizyc auto na Dynamic - tryb ciagniecia przyczepy
jacking uzywasz ZAWSZE przed podniesiem auta - np zmiana kola. Inaczej istnieje ryzyko uszkodzenia miechow - popelnilem ten blad w allroadzie.
pozdrawiam
wiele razy podnosiłem auto bez tego trybu bo się zapomniało naszczęście nic się nie uszkodziło :mrgreen:

: 02 kwie 2012, 17:42
autor: shakal
dlatego napisalem ze istnieje ryzyko - przestrzegam przed tym poniewaz raz zapomnialem w allroadzie i uszkodzilem oba przednie.
pozdrawiam

: 03 kwie 2012, 20:41
autor: bunga bunga
A czym sie objawia uszkodzony miech? Po czym można poznać?

8-)

: 04 kwie 2012, 11:15
autor: shakal
Miech w pierwszych etapach padaczki trzyma na ktoryms poziomie - np 3 a na 2 opada. Nastepnie wywala blad na zagarach a po podlaczeniu vaginy widac blad przegrzarzania kompresora - chce napompowac, auto nie wstaje i odcina pompke.
do allroada kupilem zestaw Arnotta z USA. wiem ze auto do dzisiaj na nich jezdzi a cena razem z clem i przesylka byla o polowe nizsza.
pozdrawiam

: 04 kwie 2012, 12:23
autor: bunga bunga
shakal12 pisze:do allroada kupilem zestaw Arnotta z USA.
rozumiem zestaw amortyzatorów?

Na ich stronie www zestaw kotuje ok 2800 USD. Minus depozyt 1200 za zwrot używanych? Tj 1600 USD za komplet nowych amortyzatorów + przesyłka i cło? Dobrze liczę?

Do tej pory nie czytałem na forum, żeby ktoś wymieniał amory w D3 zużyte w wyniku eksploatacji. Chyba, że się mylę.

Jedynie regenerowałem kompresor który się zatarł. Może w US maja też konkurencyjne ceny na kompresor?

8-)

: 04 kwie 2012, 13:17
autor: shakal
Tak komplet poduszek wymienialem.
I tak dobrze liczysz. Clo to jakies 3% transport nie pamietam ale to grosze byly.

: 27 kwie 2012, 20:47
autor: JIMM
Serrgiusz pisze:Może w US maja też konkurencyjne ceny na kompresor?
nie sądzę przyjacielu...gdyż ten sam kompresor idzie do mercedesa i nowy kosztuje 1300zł :mrgreen: ...no i nie tyle co w audi :lol: producentem jednego i drugiego jest WAPCO...i trzeba tylko zmienić końcówki :D