Strona 1 z 1
[D3 02 4.2MPI
] Dziwne zachowania zawieszenia
: 10 wrz 2012, 13:44
autor: Darek Masiak
wczaraj pojwił się problem z zawieszeniem.jeżdzę na ustwieniu comfort.w pewnej chwili po lewej stronie zegarów zaczeło sie tykanie takie jak w duzym zegarku( co to jest i czego może dowodzić)? a pozniej zapaliły sie kontrolki przedstawjajace auto :jedna żółta i druga zielona.przód auta sie obnizył i zaczoł pływać.po przejechaniu kilku kilometrów kontroki znikneły i zawieszenie zaczeło działac prawidłowo.czy no tą awarię miała wpływ bardzo dynamiczna jazda?czy to oznaki jakiejś awari?bardzo bym prosił o jakąś podpowiedż....
: 10 wrz 2012, 13:47
autor: badyl
jedyne co można ci doradzić to podłączenie vcds-a lub vas-a , musiał się zapisać błąd w sterowniku , tam po tej stronie jest gdzieś poniżej zegarów przekaznik załączający kompresor i to może on tak tykał
: 10 wrz 2012, 14:29
autor: Darek Masiak
to znaczy nic takiego groznego sie dzieje? a na jakim ustwiemniu zawieszenia najlepjej jezdzić?i czy to tykanie tego przekaznika to normalne?
: 10 wrz 2012, 14:36
autor: badyl
takie tykanie nie jest normalne , prawdopodobnie siada ci przekaznik , ale to musisz podłączyć auto pod kompa , a na jakim ustawieniu jezdzisz to bez znaczenia
: 10 wrz 2012, 14:48
autor: Darek Masiak
a jaki jest koszt takiej wymiany przkaznika?
[ Dodano: 2012-09-10, 14:54 ]
a wiesz gdzie on dokładnie jest i jak go wymienić?
: 10 wrz 2012, 15:01
autor: badyl
nie wiem jaki jest tego koszt , odnośnie lokalizacji było omawiane na forum poszukaj , ale wpierw kompa podłącz bo takie wymienianie w ciemno jest bez sensu
: 10 wrz 2012, 15:07
autor: Darek Masiak
ok.bardzo dziekuje za informacje.podjade do mechanika i sprawdzę
: 11 wrz 2012, 06:46
autor: pioter
: 17 paź 2012, 03:30
autor: mazur6662
prawdopodobnie przekaźnik, przy wymianie kompresora mechanik profilaktycznie wymienił przekaźnik ponieważ lubią ulec awarii. niezbyt często to się zdarza ale potrafi się "zawiesić" i doprowadzić do ciągłej pracy kompresora aż do jego spalenia. koszt przekaźnika ok.~200zł
: 09 maja 2013, 16:18
autor: Darek Masiak
Witam Serdecznie.
Po wymianie klocków i płynu hamulcowego zaczeły sie pojawiać problemy z hamowaniem.Problem polega na tym ,że np.jak sie gwałtownie nacisnie to pedał jest normalnie twrady i hamuje ,natomiast jak sie powoli wciska to wpada do końca i nie chamuje.Nie wiem co moze tak dokładnie być ? mechanik stawja na pompę .Czy ktoś może coś powiedzieć w tym temacie?jaka jest przyczyna?
I jeszcze jak wyglada taka wymiana pompy? jakiś schemat?
Dodatkowo czy ktoś wie cos na temat wymiany lub regeneracji drązka kierowniczego co łaczy maglownicę z kolumna kierowniczą? mam luzy i nie wiem czy taka regeneracja jest skuteczna.Podobno w Łodzi cos takiego robią.
Z góry dziekuje.
: 09 maja 2013, 20:58
autor: bunga bunga
A co pokazał komputer diagnostyczny? Jakieś kody błędów?
Podaj kod silnika. Masz do wpisanego na wklejce w bagażniku lub książce serwisowej.
8-)
: 09 maja 2013, 23:42
autor: Darek Masiak
Komputer nie pokazał żadnego błędu.Był jakiś błąd "Bremse Licht" ale po skasowaniu juz się nie pojawił.Nie wiem czy to jet ten kod.... BFM EYC GNU lub 4E2 01L