Strona 1 z 1

[D4 ALL ] Zasada działania zawieszenia D4 - kilka pytań

: 02 sty 2018, 19:09
autor: Motostacja
Poszukiwań D4 ciąg dalszy, rodzą się kolejne pytania.

Panowie jak prawidłowo działa pneumatyka w D4. Czy:
-wysokość miechów zmienia się wraz ze zmianą nastawów w ADS? ?
-ile jest poziomów zawieszenia ? czy na każdy tryb jest inna wysokość?
-jakie są typy fabrycznych zawieszeń

Ostatnio oglądałem D4 zero błędów w sterowniku, jednak zawieszenie fizycznie nie podnosiło się i nie opuszczało stało w jednym miejscu równo. Pytanie czy tak ma być czy coś jednak było nie tak? Czy może są różne typy zawieszeń?

W D3 miałem zawieszenie typu sport i były 2 poziomy dynamic i lift , był również tryb automatyczny i komfortowy jednak tutaj różnica była jedynie w usztywnieniu miechów, natomiast fizycznie auto podnosiło sie tylko na lifcie. Powyżej 90km/h zawieszenie wchodziło tryb dynamic. Czy tak samo działo zawieszenie w D4?

: 11 sty 2018, 08:55
autor: JIMM
raftor pisze:Czy tak samo działo zawieszenie w D4?
Nie w D4 sterowanie zawieszeniem jest inaczej.
Masz tryb automatyczny, wygodny i dynamiczny plus ustawienia indywidualne.
W trybie dynamicznym jest utwardzenie i zmiana z D na S skrzyni biegów, w trybie wygodnym samochód podniesie sie ale po ruszeniu i będzie bardziej miękki a tryb skrzyni D.
Dodatkowo możesz na sztywno podnieść lub opuścić auto przyciskiem lewym górnym przy knob.

: 27 maja 2018, 08:22
autor: WooojaS
Sztywne podniesienie działa do prędkości chyba 30km/h... czy 15... jakoś mało.

: 12 wrz 2018, 22:54
autor: zanjac
Czasami tez mi to przeszkadza bo potrzebowałem pojechać troche na podniesionym a auto się opuszcza.