[D4 ALL ] Zasada działania zawieszenia D4 - kilka pytań
: 02 sty 2018, 19:09
Poszukiwań D4 ciąg dalszy, rodzą się kolejne pytania.
Panowie jak prawidłowo działa pneumatyka w D4. Czy:
-wysokość miechów zmienia się wraz ze zmianą nastawów w ADS? ?
-ile jest poziomów zawieszenia ? czy na każdy tryb jest inna wysokość?
-jakie są typy fabrycznych zawieszeń
Ostatnio oglądałem D4 zero błędów w sterowniku, jednak zawieszenie fizycznie nie podnosiło się i nie opuszczało stało w jednym miejscu równo. Pytanie czy tak ma być czy coś jednak było nie tak? Czy może są różne typy zawieszeń?
W D3 miałem zawieszenie typu sport i były 2 poziomy dynamic i lift , był również tryb automatyczny i komfortowy jednak tutaj różnica była jedynie w usztywnieniu miechów, natomiast fizycznie auto podnosiło sie tylko na lifcie. Powyżej 90km/h zawieszenie wchodziło tryb dynamic. Czy tak samo działo zawieszenie w D4?
Panowie jak prawidłowo działa pneumatyka w D4. Czy:
-wysokość miechów zmienia się wraz ze zmianą nastawów w ADS? ?
-ile jest poziomów zawieszenia ? czy na każdy tryb jest inna wysokość?
-jakie są typy fabrycznych zawieszeń
Ostatnio oglądałem D4 zero błędów w sterowniku, jednak zawieszenie fizycznie nie podnosiło się i nie opuszczało stało w jednym miejscu równo. Pytanie czy tak ma być czy coś jednak było nie tak? Czy może są różne typy zawieszeń?
W D3 miałem zawieszenie typu sport i były 2 poziomy dynamic i lift , był również tryb automatyczny i komfortowy jednak tutaj różnica była jedynie w usztywnieniu miechów, natomiast fizycznie auto podnosiło sie tylko na lifcie. Powyżej 90km/h zawieszenie wchodziło tryb dynamic. Czy tak samo działo zawieszenie w D4?