Strona 1 z 1

[D4 14 4.2TDI ] Problem z zawieszeniem - plywające zachowa

: 17 gru 2024, 11:29
autor: kogutu
Witam
Mam taki problem A8 D4 4.2 z pneumatycznym zawieszeniem - mianowicie zawieszenie zrobiło się pływające - na dziurawej nawierzchni czuj bardziej jak pontonowe zachowanie i tak jak by tyłek pływał na lewo prawo - dziwne to do opisania - ale tak nie bylo stad wiem ze to nie norma.

Stan na dzien dzis:
- zero bledow
- świeżo po zbieżności
- świeżo po kalibracji czujnika skrętu
- szarpaki nic nie wykazaly - bynajmniej tak stwierdzili
- stan zawieszenia bdb

Spotkał się ktoś kiedyś z takim czyms - wydaje mi się, zę to kwestia źle wykonanej zbieżności - jedno kolo lewy przod mial przestawiona zbieznosc - pozostale ok - lecz diagnosta ktory robil zbieznosc na hunter'ze - za szybko przekilkal kwestie techniczne na kompie przechodzac od razu do ustawienia zbieznosci - dodatkowo nie wiem czy przypadkiem nie musi to robic bardziej wykfalifikowana osoba ktora dodatkowo musi byc podpieta pod jakiegos VCDS'a

Za kazdą odp. z góry dzieki!.

: 19 gru 2024, 06:41
autor: pioter
Tuleje z tyłu do wymiany .

: 20 gru 2024, 00:14
autor: kogutu
pioter pisze:Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty


Tuleje z tyłu do wymiany .
Dzięki za odpowiedź. Kurcze ale co te tuleje na szarpakach nie wyjdą? Brecha tez byly sprawdzane.

: 24 gru 2024, 10:02
autor: sssebek
Zapomnij że na SKP ci porządnie sprawdzą zawieszenie. Najlepiej podjedź do gościa który robi geometrię i powiedz mu że ci auto pływa i żeby ci pomógł bo byłeś na SKP i nic niby nie wyszło. U mnie było podobnie. Czeka mnie wymiana całego tyłu (przód już wymieniłem). Jeszcze nic oberwane nie jest ale sztywności już nie ma i dupa po prostu pracuje a nie siedzi sztywno.