[D4 14 4.2TDI ] Problem z zawieszeniem - plywające zachowa
: 17 gru 2024, 11:29
Witam
Mam taki problem A8 D4 4.2 z pneumatycznym zawieszeniem - mianowicie zawieszenie zrobiło się pływające - na dziurawej nawierzchni czuj bardziej jak pontonowe zachowanie i tak jak by tyłek pływał na lewo prawo - dziwne to do opisania - ale tak nie bylo stad wiem ze to nie norma.
Stan na dzien dzis:
- zero bledow
- świeżo po zbieżności
- świeżo po kalibracji czujnika skrętu
- szarpaki nic nie wykazaly - bynajmniej tak stwierdzili
- stan zawieszenia bdb
Spotkał się ktoś kiedyś z takim czyms - wydaje mi się, zę to kwestia źle wykonanej zbieżności - jedno kolo lewy przod mial przestawiona zbieznosc - pozostale ok - lecz diagnosta ktory robil zbieznosc na hunter'ze - za szybko przekilkal kwestie techniczne na kompie przechodzac od razu do ustawienia zbieznosci - dodatkowo nie wiem czy przypadkiem nie musi to robic bardziej wykfalifikowana osoba ktora dodatkowo musi byc podpieta pod jakiegos VCDS'a
Za kazdą odp. z góry dzieki!.
Mam taki problem A8 D4 4.2 z pneumatycznym zawieszeniem - mianowicie zawieszenie zrobiło się pływające - na dziurawej nawierzchni czuj bardziej jak pontonowe zachowanie i tak jak by tyłek pływał na lewo prawo - dziwne to do opisania - ale tak nie bylo stad wiem ze to nie norma.
Stan na dzien dzis:
- zero bledow
- świeżo po zbieżności
- świeżo po kalibracji czujnika skrętu
- szarpaki nic nie wykazaly - bynajmniej tak stwierdzili
- stan zawieszenia bdb
Spotkał się ktoś kiedyś z takim czyms - wydaje mi się, zę to kwestia źle wykonanej zbieżności - jedno kolo lewy przod mial przestawiona zbieznosc - pozostale ok - lecz diagnosta ktory robil zbieznosc na hunter'ze - za szybko przekilkal kwestie techniczne na kompie przechodzac od razu do ustawienia zbieznosci - dodatkowo nie wiem czy przypadkiem nie musi to robic bardziej wykfalifikowana osoba ktora dodatkowo musi byc podpieta pod jakiegos VCDS'a
Za kazdą odp. z góry dzieki!.