Problem z Zawieszeniem cisnienie...
: 22 maja 2025, 18:30
Witam. Mam problem z zawieszeniem w Audi A8 3.0 TDI 2013r. Mianowicie na autostradzie wyskoczył mi blad z zawieszenia "usterka amortyzatora" i pojawiła sie żółta kontrolka zawieszenie nie opadło nadal mogłem nim sterować. Po kolejnym odpaleniu auta kontrolka znikła ale zawieszenie zostało tradsze nadal mogłem podnosić opuszczać zmieniać opcje ale czuję ze cos nie tak, po 3 dniach jadąc w mieście wyskoczyła kontrolka czerwona od uszkodzenia amortyzatora i ograniczenie prędkości ta sama sytuacja dojechałem.na miejsce stanelem na parkingu po odpaleniu wszystko działa brak bledu na desce rozdzielczej. Podłączyłem VCDS i posiada takie oto błędy:
677390 - Regulacja poziomu zawieszenia- blad wiarygodności
C1046 00[008]
Sporadyczny potwierdzony
403200 - wyłączenie funkcji aktywne
C10C8 00[009]
Pierwszy blad da sie usunąć na postoju ten drugi pojawia sie po kilku sekundach.
Zauważyłem też ze jedna strona jakby bardziej odstawała/ była podniesiona chodzi o lewy tyl. Dodam ze samochod nie odpada tylko zaiweszenie jest dużo twardsze i czasami wyskakuje ten blad. Sprawdziłem również cisnienie w amortyzatorach:
Przód - 5,6 bar
Tyl lewy- 1,1bar
Tyl prawy- 2,2 bar
Po dłuższej jeździe w prawym sie dużo podnosić ale te w tym lewym wzrasta do 2bar i koniec, niewiem czy to wina jakiegoś zaworu czy amortyzator do wymiany. Za wszelką pomoc Dzięki.
677390 - Regulacja poziomu zawieszenia- blad wiarygodności
C1046 00[008]
Sporadyczny potwierdzony
403200 - wyłączenie funkcji aktywne
C10C8 00[009]
Pierwszy blad da sie usunąć na postoju ten drugi pojawia sie po kilku sekundach.
Zauważyłem też ze jedna strona jakby bardziej odstawała/ była podniesiona chodzi o lewy tyl. Dodam ze samochod nie odpada tylko zaiweszenie jest dużo twardsze i czasami wyskakuje ten blad. Sprawdziłem również cisnienie w amortyzatorach:
Przód - 5,6 bar
Tyl lewy- 1,1bar
Tyl prawy- 2,2 bar
Po dłuższej jeździe w prawym sie dużo podnosić ale te w tym lewym wzrasta do 2bar i koniec, niewiem czy to wina jakiegoś zaworu czy amortyzator do wymiany. Za wszelką pomoc Dzięki.