Strona 1 z 2
[D2 preFL ALL
] Felgi z A8 D3
: 06 sty 2017, 14:29
autor: Chris
Czy może ktoś z Was może miał lub ma u siebie założone felgi z A8 D3 ze zdjęcia?
Zastanawiam się nad nimi i jestem ciekaw, czy nie będą się "gryzły" z całokształtem auta.
: 06 sty 2017, 17:00
autor: tutenhamon
Wszystko zależy od gustu , mają się tobie podobać . Mialem u siebie kiedyś talerze tylko że 16-tki mi się podobały a i alto wyglądalo nie żle , o ile 8-ka na 16-tkach może wyglądać dobrze . Twoje są większe więc nie będzie żle .
: 06 sty 2017, 18:30
autor: Chris
To są 18., chociaż szczerze mówiąc wolałbym 17. Jednak za cenę komfortu wolę nieco lżejsze życie dla zawieszenia na naszych dziurawych drogach.

Wydaje mi się, że ten wzór nieco odmłodzi auto, ale chciałbym zobaczyć jakieś zdjęcia "real".
No i mają ET40, ale to chyba nie problem?
: 06 sty 2017, 20:35
autor: Pepek
VT ale da Ci pogląd
http://images82.fotosik.pl/274/47eb76427c8beac1.jpg
Pasują bez problemu, ale ZTCP trzeba założyć pierścienie centrujące i inne śruby.
: 06 sty 2017, 22:11
autor: Chris
Dzięki, VT też sobie zrobiłem, ale zawsze lepiej to wychodzi na realnym zdjęciu.
A dlaczego pierścienie centrujące i śruby? Tam są jakieś różnice w piastach?
: 06 sty 2017, 22:47
autor: Pepek
Otwór centralny ma większą średnicę. Dodatkowo ta felga ma bardzo małą fazkę wewnątrz i nie każdy pierścień podejdzie. A śruby muszą przyjść takie
http://www.parkczesci.pl/produkt/SRUBA- ... -5-id21364
: 06 sty 2017, 22:56
autor: Chris
No to chyba niestety będę musiał odpuścić...

Jakoś nigdy do mnie nie przemawiały jakiekolwiek modyfikacje związane z tak strategicznie ważnymi podzespołami.
: 06 sty 2017, 23:27
autor: Pepek
Pierścienie nie są robione z gliny, więc bez przesady. Jak już się tak strasznie boisz tworzywa to se wytocz z duralu czy co tam znajdziesz w kociołku ze złomem. Powiedziałbym nawet, że o wiele ważniejsza niż stalowy pierścień i oryginalna śruba z D2 jest dedykowana śruba i pierścień z tworzywa.
: 07 sty 2017, 00:35
autor: dice111
Mam je u siebie na D3 na zimę. Te felgi były robione na 2 rozmiary - 57,1 i na 66,6 (w zależności od roku, bo modelowo od 2008 (czyli końcówka 2007) miał już otwór jak D4).
: 07 sty 2017, 00:40
autor: Chris
A jaki rozmiar jest w D2?
: 07 sty 2017, 00:46
autor: dice111
57,1
: 07 sty 2017, 00:49
autor: Chris
czyli jest szansa trafić na pasujące felgi?

: 07 sty 2017, 01:01
autor: dice111
Moje mają numer: 4E0601025Q, bodaj z 2009r. Co kupisz - jedno, patrz na stan i cenę, pierścienie centrujące kosztują grosze (sam na nich latam latem i zimą w zależności czy mam R18, czy R20).
Jak chcesz przy okazji zrobić dystanse, to zleć komuś ich wykonanie i przy okazji zrobi Ci je już na 66,6 (no ale to już większe koszta).
: 07 sty 2017, 01:09
autor: Chris
Szczerze mówiąc to chcę mieć stan fabryczny... Wszelkie dystanse, śruby pływające i inne cuda wianki mnie nie interesują, chociażby z faktu, że podrażają całą zabawę.
Aż tak mi nie zależy na wyglądzie felg, żebym pchał w nie dodatkowy $. Będą fajne ori felgi z D2 to wezmę, ale na razie przeglądając ofertę felg to właśnie te rzuciły mi się w oczy.
Jednym zdaniem podsumowując - chcę mieć rozwiązanie P&P.

: 07 sty 2017, 01:20
autor: dice111
Komplet pierścieni to 20 zł. Chcesz pełne felgi z D2 - kup
prestona monoblocki