Strona 1 z 2

[D2 preFL ALL ] Felgi z A8 D3

: 06 sty 2017, 14:29
autor: Chris
Czy może ktoś z Was może miał lub ma u siebie założone felgi z A8 D3 ze zdjęcia?
Zastanawiam się nad nimi i jestem ciekaw, czy nie będą się "gryzły" z całokształtem auta.

: 06 sty 2017, 17:00
autor: tutenhamon
Wszystko zależy od gustu , mają się tobie podobać . Mialem u siebie kiedyś talerze tylko że 16-tki mi się podobały a i alto wyglądalo nie żle , o ile 8-ka na 16-tkach może wyglądać dobrze . Twoje są większe więc nie będzie żle .

: 06 sty 2017, 18:30
autor: Chris
To są 18., chociaż szczerze mówiąc wolałbym 17. Jednak za cenę komfortu wolę nieco lżejsze życie dla zawieszenia na naszych dziurawych drogach. :)
Wydaje mi się, że ten wzór nieco odmłodzi auto, ale chciałbym zobaczyć jakieś zdjęcia "real".

No i mają ET40, ale to chyba nie problem?

: 06 sty 2017, 20:35
autor: Pepek
VT ale da Ci pogląd http://images82.fotosik.pl/274/47eb76427c8beac1.jpg
Pasują bez problemu, ale ZTCP trzeba założyć pierścienie centrujące i inne śruby.

: 06 sty 2017, 22:11
autor: Chris
Dzięki, VT też sobie zrobiłem, ale zawsze lepiej to wychodzi na realnym zdjęciu.
A dlaczego pierścienie centrujące i śruby? Tam są jakieś różnice w piastach?

: 06 sty 2017, 22:47
autor: Pepek
Otwór centralny ma większą średnicę. Dodatkowo ta felga ma bardzo małą fazkę wewnątrz i nie każdy pierścień podejdzie. A śruby muszą przyjść takie http://www.parkczesci.pl/produkt/SRUBA- ... -5-id21364

: 06 sty 2017, 22:56
autor: Chris
No to chyba niestety będę musiał odpuścić... :/ Jakoś nigdy do mnie nie przemawiały jakiekolwiek modyfikacje związane z tak strategicznie ważnymi podzespołami.

: 06 sty 2017, 23:27
autor: Pepek
Pierścienie nie są robione z gliny, więc bez przesady. Jak już się tak strasznie boisz tworzywa to se wytocz z duralu czy co tam znajdziesz w kociołku ze złomem. Powiedziałbym nawet, że o wiele ważniejsza niż stalowy pierścień i oryginalna śruba z D2 jest dedykowana śruba i pierścień z tworzywa.

: 07 sty 2017, 00:35
autor: dice111
Mam je u siebie na D3 na zimę. Te felgi były robione na 2 rozmiary - 57,1 i na 66,6 (w zależności od roku, bo modelowo od 2008 (czyli końcówka 2007) miał już otwór jak D4).

: 07 sty 2017, 00:40
autor: Chris
A jaki rozmiar jest w D2?

: 07 sty 2017, 00:46
autor: dice111
57,1

: 07 sty 2017, 00:49
autor: Chris
czyli jest szansa trafić na pasujące felgi? :)

: 07 sty 2017, 01:01
autor: dice111
Moje mają numer: 4E0601025Q, bodaj z 2009r. Co kupisz - jedno, patrz na stan i cenę, pierścienie centrujące kosztują grosze (sam na nich latam latem i zimą w zależności czy mam R18, czy R20).
Jak chcesz przy okazji zrobić dystanse, to zleć komuś ich wykonanie i przy okazji zrobi Ci je już na 66,6 (no ale to już większe koszta).

: 07 sty 2017, 01:09
autor: Chris
Szczerze mówiąc to chcę mieć stan fabryczny... Wszelkie dystanse, śruby pływające i inne cuda wianki mnie nie interesują, chociażby z faktu, że podrażają całą zabawę.
Aż tak mi nie zależy na wyglądzie felg, żebym pchał w nie dodatkowy $. Będą fajne ori felgi z D2 to wezmę, ale na razie przeglądając ofertę felg to właśnie te rzuciły mi się w oczy.
Jednym zdaniem podsumowując - chcę mieć rozwiązanie P&P. :)

: 07 sty 2017, 01:20
autor: dice111
Komplet pierścieni to 20 zł. Chcesz pełne felgi z D2 - kup prestona monoblocki