Strona 1 z 1

[S8 D2 02 ] Ząbkowanie opon

: 02 sie 2017, 00:56
autor: MICRII
Witam, posiadam S8 D2 w zasadzie 100% oryginał, jedynie co zastosowałem talerzyki obniżające przód auta. Mój problem polega na ząbkujących oponach na przedniej osi, od środka. Zbieżność ok ale patrząc z przodu auta koła są trochę rozkraczone w stosunku do tyłu. Regulacji kątów nie ma na przedniej osi więc nie za bardzo wiem jak mam sobie z tym poradzić.

Miał ktoś taki problem???

: 02 sie 2017, 20:45
autor: danishow
Ząbki na oponach to zazwyczaj wina amortyzatorów lub źle ustawionej zbieżności.

: 04 sie 2017, 12:39
autor: FOSS
Obniżyłeś auto więc koła są w negatywie - im niżej, tym bardziej w negatywie bo jak sam zauważyłeś w przodu nie ma regulacji kąta pochylenia koła.
Aby się tego pozbyć to trzeba by dokonać niefabrycznej modyfikacji zawieszenia albo powrócić do fabrycznej wysokości.

: 04 sie 2017, 13:21
autor: CINEK
FOSS pisze:Aby się tego pozbyć to trzeba by dokonać niefabrycznej modyfikacji zawieszenia
co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. Wtedy uzyskujemy regulacja pochylenia kątów <hmm>

: 04 sie 2017, 15:04
autor: FOSS
martin_rs4 pisze:co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. Wtedy uzyskujemy regulacja pochylenia kątów <hmm>
Myślałem o tym jak pozbyć się negatywa.
W D3 żadne "fasolki" w miejscu górnego mocowania amortyzatora nie są konstrukcyjnie wykonalne - trzeba szukać innej metody.
Można szukać dłuższych górnych wahaczy... od czegoś innego dopasować... ale nie próbowałem, nie mam na to kompletnie czasu.

: 04 sie 2017, 15:27
autor: gtfan
FOSS pisze:
martin_rs4 pisze:co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. Wtedy uzyskujemy regulacja pochylenia kątów <hmm>
Myślałem o tym jak pozbyć się negatywa.
W D3 żadne "fasolki" w miejscu górnego mocowania amortyzatora nie są konstrukcyjnie wykonalne - trzeba szukać innej metody.
Można szukać dłuższych górnych wahaczy... od czegoś innego dopasować... ale nie próbowałem, nie mam na to kompletnie czasu.
Do D2 034motorsport kiedyś sprzedawało regulowane górne wahacze, może w tym kierunku coś pokombinować..
Obrazek

: 05 sie 2017, 22:49
autor: danishow
martin_rs4 pisze:co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony.
FOSS pisze:Myślałem o tym jak pozbyć się negatywa.
W hameryce można kupić regulowane górne wahacze, komplet coś około 350 $ o ile dobrze pamiętam ;)

: 06 sie 2017, 22:59
autor: MICRII
No to odp już mam :)