Jak w temacie. Czy ona jest Ori? Wydaje mi się, że powinien być gdzieś numer wybity a za bardzo nie widzę. Rozmiar to 20' na 8.5'.
: 21 maja 2016, 20:32
autor: krzychu22.p1i
Nr nabity markatorem masz na 1 fotce
: 23 maja 2016, 19:31
autor: dracus6662
Tam nie ma czasem napisu italy ?
: 23 maja 2016, 23:28
autor: danishow
Podróbka! Oryginalna wygląda deczko inaczej a wszystkie numery wybite są zawsze na wewnętrznej stronie ramion.
dracus6662 pisze:Tam nie ma czasem napisu italy ?
Może być, często też widuję Made in Poland
: 23 maja 2016, 23:54
autor: krzychu22.p1i
Jeśli zaraz za ramionami nie ma tego podtoczenia to nie są z 8.
Ma być tak:
Tak wygląda OE nadruk:
Na zdjęciach Karola widać nr 4D0 601 025AE, co się pokrywa z katalogiem ale potrzeba lepsze zdjęcie i wsio będzie wiadomo bo ich było chyba 2 rodzaje z wyglądu albo już mi się kićka od tego wszystkiego. Wiem tyle, że te z s8 d2 i d3 mają za ramionami takie koryto i jest ona takie irytujące przy myciu bo palce trzeba łapać by każdą szczelinę wyczyścić aby nie zapuścić
: 24 maja 2016, 06:09
autor: drago_o
Te konkretnie są całe po malowaniu, dlatego napisy są nieczytelne w taki sposób... Koleś chce za nie 3300 z oponami ale chyba sie nie zdecyduje. Jakby ktoś chciał kontakt to mogę podrzucić.
: 24 maja 2016, 06:20
autor: dracus6662
pewnie juz nie dal rady dluzej po dziurach sie tłuc na 20 kach albo chce dobic do ceny calego auta bo c5 poleciały..... juz polecialy...... i gość z ceną poleciał .... ciekawe jak tam opony ?? pewnie na jeden sezon
i rocznik 2010
: 24 maja 2016, 12:35
autor: Gość
Ale powierzchni przylegania do piasty sie przecie nie maluje
: 24 maja 2016, 12:45
autor: drago_o
Na ori feldze jest tam jakaś warstwa czegś bo i mnie odlazła kawałkiem i resztę zeszlifowałem ściernym na płasko Co do obecnego posiadacza tych felg, nie wiem jak je malował.
: 24 maja 2016, 12:50
autor: Gość
Z doswiadczenia wiem że na powierzchni styku z piasta jak i styku śrub z felga nie ma prawa bbyc lakieru żadnego-chyba na tyle wiesz czym się objawia jak on tam jest.
: 24 maja 2016, 13:24
autor: drago_o
Wiem o co Ci chodzi. Ale jakaś powłoka czegoś tam jest bo odchodziła i ją zdrapałem. Powierzchnie stykowe powinny być jak najbardziej idealnie czyste aby nic nie biło. Jak będę zrzucał koło to cyknę foto bo nie drapałem całkiem tylko zeszlifowałem, będzie to widać