Strona 1 z 1

[D2 98 4.2PB ] Wiskoza

: 25 paź 2013, 23:11
autor: DuD
Witam, czytałem na forum na temat sprawdzania visco i wyszło tak że na zimnym motorze zatrzymać się go nie da i jak doda się gazu to obroty wiatraka rosną z obrotami silnika. Czyli wynika że uszkodzone. Ale silnik bardzo szybko się nagrzewa wystarczy odpalić silnik i po 2 minutach wskazówka leci ponad 50 stopni. Przejadę dosłownie 5 minut spokojnie temperatura juz jest 70 stopni przy temperaturze zewnętrznej 10-15 stopni. Po chwili jest 90 i cały czas tak się utrzymuje nic więcej nic mniej. Co z o objawami uszkodzonego visco jak jest spięte cały czas to chyba silnik by się nie dogrzewał. Stojąc w korkach czy jeżdżąc po mieście temp cały czas 90 stopni. Mam się tym martwic? Bo zaczęły mnie zastanawiać straszne szumy powietrza pod maska wieje tak jak jakiś huragan...

: 26 paź 2013, 00:49
autor: dice111
Masz je po prostu spiete. Czesty objaw przy vemo

: 26 paź 2013, 11:21
autor: DuD
W takim razie co to jest VEMO i czy muszę wymienić już visco? Czy moge sobie tak śmigać. Jakies skutki uboczne mogą wystąpić?

: 26 paź 2013, 11:30
autor: mdamian
DuD pisze:czy muszę wymienić już visco? Czy moge sobie tak śmigać. Jakies skutki uboczne mogą wystąpić?
Moim zdaniem możesz tak śmigać , silnik jest chłodzony , gorzej jak by się nie załączało , chociaż silnik też jest w jakimś stopniu obciążony tymi obrotami . Zwracaj uwagę na trasie i w mroźne dni , czy temperatura silnika nie spada np do 50*C ( wtedy będzie nie dogrzany silnik , szybciej zużywają się elementy w silniku , więcej silnik będzie palić ) .
Ja też mam tak u siebie , na szczęście zimą temperatura utrzymuję się w granicach 90*C , tak samo na trasie .

: 26 paź 2013, 12:39
autor: DuD
Tyle dobrze ze nie trzeba juz wymieniac. Robilem trase w nocy 200km i caly czas 90. Dzieki za pomoc

: 26 paź 2013, 19:55
autor: FOSS
DuD, następnym razem jak wstawisz [taga] to bądź tak łaskaw znaleźć swoje auto ze swoim silnikiem.
[D2 ALL ] używaj wtedy kiedy problem może dotyczyć każdej wersji silnikowej i każdego rocznika czyli raczej rzadko bo nawet przy tym samym silniku ale z różnych roczników mogą występować różnice :-?
mdamian pisze:Moim zdaniem możesz tak śmigać , silnik jest chłodzony...
Tak, oczywiście, jest niesprawne ale po co to robić skoro auto jeździ.... po co wogóle włożyli to visco, nie znają się tam w tym AUDI..... w obliczu nadchodzącej zimy bardzo celna porada.... a jak czasem będzie nie dogrzany to karton przed chłodnicę i dalej nie trzeba nic wymieniać :/

: 27 paź 2013, 00:26
autor: dice111
DuD pisze:W takim razie co to jest VEMO i czy muszę wymienić już visco? Czy moge sobie tak śmigać. Jakies skutki uboczne mogą wystąpić?
Vemo to producent, jego visca tak maja. Nie musisz. Mozesz. Nie ma.