Strona 1 z 1

[D2 94 4.2PB/LPG ] silniczki klap nawiewów

: 01 maja 2015, 17:12
autor: Czakv8
Witam mam problem z silniczkiem v68 otóż był spalony lecz po przełożeniu na sprawny kręci lecz jakby brakowało mu mocy i wyskakuje błąd o blokowaniu klap i braku napięcia.. Po pomiarze napięcia międz 5 a 4 pinem wychodzi gdzieś maksymalne napięcie 1.6 V gdzie w silniczku od innej klapy wartośc jest do 9 V . czy to już oznaka padniętego sterownika?

: 01 maja 2015, 19:31
autor: danishow
Czakv8 pisze:po przełożeniu na sprawny
"sprawny", oznacza nowy czy używany i skąd pewność, że jest dobry?

: 02 maja 2015, 09:38
autor: Czakv8
Przełożyłem silniczek od klapy pasażera na nogi.. Tam dział bez problproblemowo. I tam napięcie sterowania było 9 V

: 02 maja 2015, 10:38
autor: danishow
Sprawdź napięcia bezpośrednio na wyjściu ze sterownika, może z kablami coś nie halo <hmm>

: 02 maja 2015, 13:39
autor: Czakv8
Poprzedni silniczek mógł zrobić zwarcie i mógł uszkodzić sterownik bo oporność jego jest z 4 ohm a działający ma lekko ohm 100 ohm

: 26 lip 2015, 01:48
autor: Czakv8
Wymieniłem sterownik i adaptacja przebywa na tym silniczku poprawnie czego nie było na poprzednim klimatroniku. Ale cóż dalej wyrzucaa błąd o braku napięcia bądź blokowaniu sie klapy.. Klapa porusza się swobodnie gdy włączam klimatronik to delikatnie 4 raz ruszy się i koniec pracy jego.

: 29 lip 2015, 23:34
autor: Czakv8
Problem rozwiązany. Klimatronik był uszkodzony poprzedni i wymieniony na sprawow a dalsze błędy o blokowaniu się klap chociaż adaptacje jakoś się robiły wynikaly z tego że wewnątrz tego silniczka sam silniczek był biegunami okreconn i działal w druga stronę