Strona 1 z 2
[D2 FL ALL
] Regeneracja Kompresora Klimatyzacji
: 06 maja 2016, 10:21
autor: PAlllUCH
Witam.
Kolejny problem po zakupie A8 he normalne. Jeden ze skrzynią udało się rozwiązać.
Drugie pytanie. Czy warto regenerować kompresor klimatyzacji? Jeśli tak to może też polecicie mi jakiś zakład na pomorzu.
: 06 maja 2016, 10:32
autor: michalwruszak
Kompresor już sie zatarł czy póki co hałasuje tylko ?
Ja znam tą firmę -
http://www.laser-sinex.pl/kontakt/kontakt-wlodarska/
Ogólnie ogarniają dobrze takie tematy
: 06 maja 2016, 10:39
autor: PAlllUCH
Sprawa wygląda tak że byłem napełniać klime, dopełnił tylko 30%, układ szczelny itd. Sprężarka na wolnych obrotach praktycznie nic nie daje, na wyższych obrotach ok 2tys coś tam daje. Pan co napełnił klime twierdzi że sprężarka słaba.
: 06 maja 2016, 10:40
autor: michalwruszak
Zadzwon proszę do tej firmy to powiedzą Ci czy przyczyna tkwi w samej sprężarce czy gdzieś indziej
: 06 maja 2016, 12:02
autor: PAlllUCH
ok dziękuje. Temat zamknięty. Telefon wykonany. Koszt regeneracji 400zl. dla zainteresowanych. A warsztat przyjmuje tylko same kompresory, nie ma możliwości zostawienia auta do demontażu kompresora.
Pozdrawiam
: 08 maja 2016, 11:56
autor: SenatorS8
Zdemontoac kompresor to doslownie 10 minut.
Tych kompresorow sie nie regeneruje.Tzn mozna owszem ale jesli ledwo zipie to znaczy ze jest zatarty.
Te kompresory nie posiadaja na tlokach pierscieni, sa bardzo ciasno pasowane.Tloczki sa w powloce niskotracej.Tutaj najwazniejszym punktem jest olej.Ma byc ten jeden i zaden uniwersalny wlasnie ze wzdgledu na ciasne pasowanie tloczkow
Wiec uslyszysz.
- drugi kompresor po regeneracji ~~ 800
-filtroosuszacz
-zaworek rozprezny z filterkiem -Tego to warto przynajmniej co nabijanie klimy wyjac i wydmuchac.
-plukanie ukladu po zatartym komresorze bo inaczej zadnej gwarancji nie otrzymasz.
: 21 cze 2016, 21:28
autor: grzybek86
Koledzy doradzcie cos. Mialem malo wydajna klime i zaczalem szukac przyczyn. Podjechalem do goscia i sciagnal 580gram z ukladu. A potem dobil do 800. Na obu wartosciach cisnienie 11bar przy temp na dworze 16st. Kazal sciagnal czynnik bo chcialem wymienic osuszacz dysze rozprezna i odgrzybic parownik. Okalazlo sie na filterku z dyszy jest duzo czarnego brudu i opiłki. I teraz pytanie co robic czy wszystko wymieniac czy narazie sprezarke zostawic? Chodzi ona cicho i bez problemow. Ubytek tych ok270 gram to peknieta uszczelka w osuszaczu. Zastanawiam sie nad wyczyszczeniem calego ukladu i sprawdzenie jego wydajnosci.
Gadalem z jednym gosciem co robi klimy i mowi ze jakies opilki zawsze na filterku beda i jest to normalny objaw inni mowia ze nie ma prawa byc nic??!!. Sam nie wiem co sadzic.
: 21 cze 2016, 21:41
autor: ernesto
Jeśli były opilki to najlepie przeczyscic układ. Ale to powinni zrobić spokojnie goście co robią klime.
: 21 cze 2016, 21:47
autor: pb41ns
a panowie jakiś zakład co zajmuje sie naprawą sprężarki w kujawsko-pomorskim??
: 22 cze 2016, 00:25
autor: grzybek86
no to sobie wyczyscilem. ale czy regenerowac sprezarke? jakie cisnienie powinna dawac?
: 22 cze 2016, 05:21
autor: Gość
18bar-zlikwiduj wyciek nabij i sprawdź
: 22 cze 2016, 07:46
autor: grzybek86
No tak tez chce zrobic. A mam pytanie czy te 18 bar jest zawsze czy jest to zroznicowane temperatura otoczenia. Tzn im cieplej na dworze tym wieksze cisnienie daje a powiedzmy przy 15st daje ledwo ledwo
: 22 cze 2016, 11:33
autor: Gość
Oolnie u mnie oscylowało to miedzy 15 a 18 bar z naciskiem na więcej. Sprawdzałem zaraz po nabiciu.
: 22 cze 2016, 12:25
autor: grzybek86
jutro bede miał auto poskłądane i zobaczymy jak to wyglada w temp 30st na dworze. nie usmiechami sie teraz przed wakacjami wywalił ponad tysiak na robienie klimy
: 22 cze 2016, 12:27
autor: Gość
Jak Ci to cos pomoże to ja mialem po swapie pusta i ladowałem ją 2 miechy temu to jeszcze było chłodno. Po odpaleniu 15BAR zwaliłem tekture z chłodnicy(siedzi mi termostat) rosło do 18.