Strona 1 z 3
[D2 96 4.2PB/LPG
] Gotujący się płyn chłodniczy
: 20 gru 2016, 09:36
autor: bezimienny
Panowie, brak mi już sił, od samego początku Borykam się z peoblemem przegrzewania mój a8 d2 4.2 abz z 96r.
Zrobilem w nim :
remont silnika (planowanie głowic,sprawdzanie szczelności na gwiazdach zawodowych, nowe uszczelki pod głowicami, kolektorami, klawiatura i, uszczelniacze zaworowe, kompletny rozrzad)
Wymienione węże (został może jeden do wymiaby)
Zregenerowana chlodniczkaoleju i płynu
Nowy alternator, rozrusznik
Wczoraj wymieniona chłodnica płynu chłodniczego
pomijajac aspekt silnika wymienione praktycznie wszystkie podzespoły,
Wczoraj wymieniłem chłodnice, odpalilem, zaczalem odpowietrzac jednak znowu to samo, gotuje siepo dłuższym postoju i płyn w z biorniczku idzie do góry. Później pomyslalem o nagrzewnicy, bo zawsze był problem z cieplem w środku. Ominąłem obieg nagrzewnicy i zmostkowalemprzeplyw wody. Chwilowy sukces, płyn przełożona 20 minut stał w miejscu jak wrytY. Dodałem tylko gazu kilkukrotnie, płyn zaczął po kilku minutach sie gotowac. Dodam ze na początku kiedy odpalilem go na nowej chłodnicy delikatnie się zapłaciła ale wydawało mi się ze to przez to ze bylw niej wcześniej płyn i gdzieś sie zastał bo była z demontażu i problem ustal.
Błagam pomóżcie. Nie mam już sił
: 20 gru 2016, 09:57
autor: uzlik
A katalizatory masz drożne? Często jak są pozapychane to silnik lubi łapać temp.
: 20 gru 2016, 09:58
autor: CINEK
bezimienny,
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
opisujemy jeden problem nie wszystko na raz, więc trochę posprzątałem... czy te dwa zdjęcia mają w czymś pomóc ?
: 20 gru 2016, 10:00
autor: uzlik
Płukanie i odkamienianie całego ukł. chłodniczego robiłeś?
: 20 gru 2016, 10:01
autor: bezimienny
uzlik pisze:A katalizatory masz drożne? Często jak są pozapychane to silnik lubi łapać temp.
Czesto zapalala mi sie kontrolka od kata, ostatnio podczas jazdy bylo male bum podczas gdy cat sie zaswiecil , nie bylem w stanie sie zatrzymac, autostrada. Mowisz ze to moze byc problemem ?
: 20 gru 2016, 10:11
autor: uzlik
No może. Temperatura gorących spalin uchodzi z kolektorów wydechowych w pierwszej kolejności do katalizatorów. Ale jak są pozapychane to temp. będzie kumulowała się w głowicy i kolektorze wydechowym.
[ Dodano: 2016-12-20, 10:11 ]
Zwal te katy to będziesz wiedział na bank w jakim są stanie.
: 20 gru 2016, 10:11
autor: bezimienny
martin_rs4 pisze:bezimienny,
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
opisujemy jeden problem nie wszystko na raz, więc trochę posprzątałem... czy te dwa zdjęcia mają w czymś pomóc ?
Dziekuje za pomoc, z tego wszystkiego dostaje juz rozstroju zoladk cale forum przeszukalem, robilem wszystko co trzeba bylo, korki wymienialem, zero reakcji jakiejkolwiek ze strony mojej slicznotki
: 20 gru 2016, 10:27
autor: CINEK
bezimienny pisze:Dziekuje za pomoc,
hej nie irytuj się, ale jakiś porządek musi być. Musisz się liczyć z tym że kupiłem auto przy którym wiecznie coś będzie do zrobienia i pochłonie Cie mnóstwo czasu i pieniędzy...niestety
moja pochłonęla mnie ponad 40k i jeszcze chłonie
bezimienny pisze:Wczoraj wymieniłem chłodnice
chłodnica nowa czy używana?
Zrób jak Ci
uzlik, radzi z tymi katami
: 20 gru 2016, 10:34
autor: drago_o
martin_rs4 pisze:chłodnica nowa czy używana?
bezimienny pisze:była z demontażu
: 20 gru 2016, 10:35
autor: uzlik
Bezimienny Adrianie
Pisz na bieżąco o postępie Twoich prac.
: 20 gru 2016, 11:38
autor: CINEK
drago_o pisze:martin_rs4 pisze:chłodnica nowa czy używana?
bezimienny pisze:była z demontażu
ok. fakt już doczytałem
tu bym polecił kupić nową chłodnicę, zamiennik na allegro po 450-600zł chodzą. Ja taką mam od roku i jest wszystko ok. Lepiej tak bo masz tą gwarancje w razie co i nowe to nowe a z używką to nigdy nic nie wiadomo, chyba że masz znane źródło części i wiesz że była ok.
: 20 gru 2016, 11:54
autor: bezimienny
Mam mega dobre zrodlo czesci. Jak cos potrzebuje, mam to w 10 minut. Jednakze problem ukladu chlodniczego trapi mnie od dawien dawna, i sen z powiek mi zabiera.
: 20 gru 2016, 12:18
autor: CINEK
bezimienny, podjedź do kolegi
szeryfisch : Magnice ul. Kwiatowa 1
lub napisz na pw. Wiele osób już z gorszych sytuacji ratował
: 20 gru 2016, 14:57
autor: bezimienny
martin_rs4 pisze:bezimienny, podjedź do kolegi
szeryfisch : Magnice ul. Kwiatowa 1
lub napisz na pw. Wiele osób już z gorszych sytuacji ratował
Jak nie pomoze zmiana katalizatorow to ppodjaje najpierw po drodze napotkalem jeszcze nie zalaczajacy sie wentylator, wiskoza chodzi, ten obok nie, zobaczymy co to pomoze
Jak myslicie, czy nierozsadnym Bedzie montaz dwoch dodatkowych wentylatorów przed chlodnicami w pozniejszym czasie, jeden polaczony z tym ktory powinien działac a tego nie robi,drugi na czarna godzine manualnie zalaczany ze srodka ?
Ta modyfikacja oczywiscie po wyjasnieniu sie co bylo bolączką, wychodze z takiego zalozenia ze lepiej miec coś na czarną godzine niz nie miec i płakać.
: 20 gru 2016, 16:26
autor: CINEK
bezimienny pisze:Ta modyfikacja oczywiscie po wyjasnieniu sie co bylo bolączką, wychodze z takiego zalozenia ze lepiej miec coś na czarną godzine niz nie miec i płakać.
wiesz, można wszystko, tylko jak będziesz miał wszystko prawidłowo podłączone, wszystko będzie działało jak trzeba to generalnie takich usprawnień potrzeba...ale
jak to mówią od przybytku głowa nie boli