Założyłem wątek odnośnie klimatyzacji w Audi A8 D2, otóż wymieniłem dmuchawę nawiewów, wyczyściłem cały układ razem z czyszczeniem klap nawiewów i wywaleniem tej gąbki, która się sypie (zdjęcie całej deski i wyjęcie całej tej komory), wymieniłem nagrzewnice, parownik, osuszacz, dławik, nabicie klimatyzacji (jest teraz nabite 750 gram czynnika) ale uważam, że klimatyzacja nie chłodzi jak powinna, to znaczy w innych autach ta klimatyzacja chłodzi dużo lepiej, jakoś tutaj nie jestem zadowolony z efektu, już siłę nawiewu zostawie choć mogłaby być większa trochę. Czy ktoś miał taki problem? Wie jak zmienić komputerowo temperature? Czy to ustawienie Low może przyczynić się do teog aby wiało jeszcze zimniejsze powietrze? Dla mnie to auto nie chłodzi tak nawet jak Opel Corsa C... Poddaje się troche...
: 24 cze 2020, 18:07
autor: pioter
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Hej. U mnie wręcz identyczna sytuacja. Z wymienionych przez ciebie rzeczy u mnie dodatkowo nowa spreżarka Denso i ogólnie bida. Mam kupiony jeszcze zespół zaworów z D3, może stare zawory puszczaja, nie trzymają płynu i idzie jakaś ilość na nagrzewnice mimo ustawienia temperatury na Lov. Taka rzecz mi jeszcze zostaje do sprawdzenia. Tak jak piszesz byle jakie grat lepiej chlodzi nic moje,twoje A8, niedopuszczalna sytuacja.
A jak kolega wyżej pisze po adaptacji wyskoczyly błedy silniczków ale dotyczyły one nawiewu na nagi i pierwszej klapy od swieżego powietrza ktora nie chce sie zamykać, jak dla mnie nie ma to żadnego wpływu na temperature klimy....
: 28 cze 2020, 22:22
autor: dice111
PAlllUCH pisze:pierwszej klapy od swieżego powietrza ktora nie chce sie zamykać, jak dla mnie nie ma to żadnego wpływu na temperature klimy....
Zamykać, czy otwierać ? Oczywiście, że ma, zamknij sobie obieg, a potem otwórz to poczujesz różnice.
[ Dodano: 2020-06-28, 22:22 ]
Co by odświeżyć, V113, (G143) wymieniony,
nastawy podstawowe zrobione, dodatkowo dzięki Robiemu z AKP z dawnych lat stuningowane rurki otuliną jak w poprzedniej D2 i...
teraz mrozi pysk, aż mgiełka leci z nawiewów.
: 29 cze 2020, 05:29
autor: machul333
Po co owijałeś rurki otulina ? Co to niby ma dawać ?
: 29 cze 2020, 07:34
autor: dice111
Temat kiedyś powstał przy okazji bodaj podobnego na AKP i C4 o ile dobrze pamiętam. W skrócie - straty energii i kondensacja.
Przy okazji, dla tych którym dmucha za słabo - tu w sumie głównym powodem (jak klapki działają) będzie V2 i nic innego (dostaje bardziej po dupie przy solarze), ale druga sprawa, co innego rzeczywista temperatura a odczuwanie tego - czy tak jest faktycznie wystarczy sobie przyłożyć termometry do kratek i zobaczyć temp.
Nie mogę narzekać na D2 bo klima chodzi bardzo dobrze tak jak i chodziła mi w D3.
: 29 cze 2020, 15:30
autor: machul333
Ogólnie jeśli ktoś ma problem z tymi silniczkami na podszybiu to te 2 łatwo naprawić akurat , robią się zimne luty wystarczy przelutować i znowu będzie działać, te w środku samochodu są inne i tamte są nienaprawialne