Strona 1 z 1

[D2 ALL ] Uszczelniacz w proszku do chłodnicy

: 09 lis 2010, 22:11
autor: szamil1
Hej mam mały problem ucieka mi borygo ale w bardzo małej ilości na 100ml na tydzień i zastanawiam sie czy użyć tego uszczelniacza a jak tak to ile bo opis jest dziwny jest napisane że wsypać zawartość opakowania po czym piszą że opakowanie starcza na 40l.Pozdrawiam

: 09 lis 2010, 22:23
autor: szeryfisch
Wsyp 1/3 opakowania.

: 09 lis 2010, 23:07
autor: dice111
Wyciek zlokalizowałeś ?

: 10 lis 2010, 01:50
autor: colln
płyn chłodniczy może świecić pod lampą UV , nie lej żadnego świństwa tam tylko zlokalizuj wyciek i napraw łącze lub jeśli już coś ma swoje lata to wymienić - ubytek płynu równa się przegrzany płyn w automacie więc za jakiś czas zawitasz z pytaniem Panowie jaki koszt naprawy ASB, odpowiedź 4 tysiące albo lepiej ;-)

: 10 lis 2010, 11:51
autor: przemoR888
wg. mnie jest to owijanie bandażem złamanej ręki. Powinno się zlokalizować i naprawić usterkę a nie wlewać jakiegoś g.... które zalepi, zasyfi cały układ chłodzenia.

: 10 lis 2010, 13:58
autor: szamil1
usterkę zlokalizowałem mam mokra chłodnicę ale wyciek jest o stron tylnej.Ale mam pytanko o jaki chodzi automat (skrzynia)jak tak to jaki ma to związek ze skrzynią

: 10 lis 2010, 18:18
autor: paulo79
zadnych proszkow nie wsypuj do ukladu bo to pozniej tylko wiecej klopotow z tego a po drugie to tylko srodek dorazny. Zlokalizuj wyciek i go usun, poki co mozesz obnizyc cisnienie w ukladzie poluzowujac korek na zbiorniczku zeby cisnienie uchodzilo tamtedy a mniej nieszczelnoscią- dziurą.

: 10 lis 2010, 19:15
autor: greg26
Związku ze skrzynią to nie ma żadnego.Jeśli utrzymujesz poziom płynu chłodniczego między min a max to nic złego się nie stanie.W przeciwnym razie przegrzejesz silnik.

: 10 lis 2010, 19:57
autor: paulo79
nie ma opcji zeby przegrzac motor nawet jesli plyn jest ponizej minimum

: 10 lis 2010, 23:20
autor: colln
kolega szamil1, dostał już odpowiedź na pw bo tak pytał
ponieważ temat idzie dalej to niech będzie dla innych też
ubytek nawet mały płynu chłodzącego ma b. duże znaczenie dla działania automatycznej skrzyni. Silniki mamy zazwyczaj V i sa to jednostki które potrafią przejechać sporą odległość w ogóle bez chłodzenia, czego niestety nie da się powiedzieć o automatycznej skrzyni. W chłodnicy silnika w wersji z automatem jest dodatkowo mała spiralna chłodniczka która dba o odpowiednią temperaturę płynu w ASB. W chłodnicy może być 2/3 poziomu i silnik będzie przy tym działał jak gdyby nic się nie działo natomiast dla skrzyni będzie to zabójcze. Płyn w ASB bardzo szybko osiągnie graniczną temperaturę a w rezultacie straci swoje właściwości i skrzynia ugotowana - dosłownie czyli remont a to już koszty wiemy

: 11 lis 2010, 09:09
autor: tommi
z tego co ja sie orientuje to zaden silnik chlodzony ciecza nie jest w stanie jechac na sucho nawet autostrada bo i tak sie zagotuje bez wody a po drugie to od kiedy automatyczna skrzynia biegow chlodzona jest woda? Jakies glupoty. Uklad chlodzenia nie ma absolutnie nic do skrzyn.

: 11 lis 2010, 09:56
autor: bronko86
Też nie słyszałem zeby w naszych autach układ chłodzenia silnika miał soś wspólnego z chłodzeniem asb

: 11 lis 2010, 10:45
autor: pioter
Wystarczy zobaczyć gdzie idą przewody od chłodzenia skrzyni biegów .

: 11 lis 2010, 13:06
autor: maciu
a zaoszczędzili w V8ce była dodatkowa chłodniczka oleju ASB i nawet miała czujnik
temp i wentylatorek - i dlatego te skrzynie sypały się bardzo rzadko