Strona 1 z 1
[D2 95 2.8PB/LPG
] problem z temperatura 2.8 prosze o pomo
: 02 lis 2011, 22:02
autor: dejw
witam mam taki problem ze auto podczas jazdy trzyma temp.95-105. po zgaszeniu auta i odpaleniu po na przykład 20sekundach temperatura juz sięga 120. po chwilowej jezdzie spada do około 100 cy ktos wie co to moze byc
wymieniłem termostat czyujnik temp. ten cztero pinowy zegary i nadal to samo??
: 02 lis 2011, 22:19
autor: sylwekr
Spotkałem się z takim przypadkiem, że pompa wody była już osobno z wirnikiem. Ledwo się to trzymało w całości i efekt był identyczny. Auto się przegrzewało, czasami jak wirnik w pompie załapał i kręcił się było O.K. Sprawdzałeś temperaturę VAG-iem ? Pokrywa się ze wskazaniami na blacie ?
: 02 lis 2011, 22:45
autor: dejw
na VAG-u pokazuje ok 88-91. wiec tak jak powinno byc
: 02 lis 2011, 22:52
autor: sylwekr
Masz 2 czujniki, z jednego odczyt do komputera, z drugiego na licznik (i zapewne z tym jest problem). W A4 silnik 2,6 wymieniałem ten czujnik od temperatury który idzie na licznik i ten czujnik miał 2 piny. Podejrzewam, że tu jest identycznie (a może i czujnik taki sam)
: 02 lis 2011, 23:34
autor: dejw
a jakis schemat gdzie sie znajduja te czujniki??
: 03 lis 2011, 01:09
autor: tomi26
dejw,
Stojąc przodem do silnika!
Z tyłu lewej głowicy masz czujnik,który podaje do kompa
Z przodu prawej głowicy masz czujnik,który podaje na zegary i tobie właśnie o ten chodzi.
[ Dodano: 2011-11-03, 01:14 ]
dejw a co do twojego ogłoszenia o kupno zawieszenia to podeślij mi treść ogłoszenia na pw,założę temat i tam je wkleję ;-)
[ Dodano: 2011-11-03, 01:31 ]
Dopiero teraz dojrzałem,że ty masz silnik 2.8,a nie 4.2 a to co napisałem powyżej odnosi się właśnie do 4.2.
No cóż,kumpel wymieniał ten czujnik,który odpowiada za temp.na zegarach w a6 c5 2.8 ACK i z tego co pamiętam,a byłem przy tym,to ten czujnik jest zaraz przy przepustnicy.
Jak ty też masz ACK to mogę jutro zrobić fotkę tego czujnika u niego.
[ Dodano: 2011-11-03, 01:37 ]
http://www.a6klub.pl/a6-c5-30-v6-220km- ... t12966.htm
: 03 lis 2011, 06:55
autor: sebos17
Miałem to samo, napisz czy masz ACK czy AAH, gdzie znajduje się czujnik powinni dokładnie pokazać Tobie w sklepie motoryzacyjnym w etce. Kolejna kwestia, dobieraj czujnik po nr VIN (u mnie siedział w AAH od ACK, wariwał i nie sprawdzając nr kupiłem kolejny nowy i dalej to samo, dopiero jak sprawdziłem nr kupiłem do AAH ale zamiennik, wytrzymał miesiąc i ponownie wariacje). Kup oryginał w ASO i zapomnisz na lata o istnieniu tego czujnik, koszt coś około 50 zł. Jak się nie mylę to ten czujnik jest stojąc przed samochodem po lewej stronie, musisz zdemontować dolot powietrza i tam szukać. Nie jest on przykręcany tylko jest na wcisk i taka zawleczka, ja się z tym męczyłem trochę. I pamiętaj o oringu, inaczej będzie ciekło!
: 03 lis 2011, 11:16
autor: dejw
no ja mam AAH 174km i wymieniałem juz ten czujnik taki niebieski 4-pinowy własnie ten z tyłu silnika pod dolotem. ale kupie teraz w aso i zobaczymy
[ Dodano: 2011-11-03, 11:27 ]
dzwoniłem do ASO 150zł na zamówienie z Niemiec 10dni czas oczekiwania tylko czy to napewno ten czujnik?
: 03 lis 2011, 11:47
autor: sebos17
Kurczaczek już słabo pamiętam, ale wydaje mi się, że czujnik był zielony, jednak ręki uciąć nie dam sobie...
: 03 lis 2011, 16:45
autor: dejw
ten z aso powiedział ze jest czarny..
: 03 lis 2011, 19:17
autor: sylwekr
Tych czujników jest kilka wersji (niebieski, zielony, czarny) Zobacz jaki masz u siebie. Nawet nie trzeba demontować go przed zakupem. I obowiązkowo nowy oring do nowego bo raczej nie będzie w komplecie. A z ASO to nieraz różnie bywa. Zależy na jak ogarniętego sprzedawcę trafisz. Kupowałem ostatnio kostkę do przycisku rolety. Wyjaśniłem dokładnie o co chodzi. Za pierwszym razem nie tą kostkę sprowadzili. Jak przyjechałem ją odebrać w ETCE pół godziny szukał właściwej. Nie znalazł. Umówiliśmy się na telefon jak znajdzie to ma do mnie zadzwonić. Na szczęście już następna była właściwa. I roleta już zamontowana i chodzi. Dłużej szukali w ASO właściwej kostko do rolety niż ja całą roletę montowałem :shock:
: 04 lis 2011, 23:36
autor: dejw
ja u siebie juz wymieniałem i obecnie jest niebieski wiec jaki teraz kupic?? i czy to napewno to??
: 05 lis 2011, 11:16
autor: repsol
ja wymienialem jakis czas temu to byl zielony
: 06 lis 2011, 22:20
autor: dejw
tylko jakis masz silnik 2.8 30v 197km?? bo ja mam 2.8 12v 174km...
: 07 lis 2011, 21:57
autor: repsol
nie mam 197KM tylko 193 jak juz a to ja nic nie poradze ze zaworkow za malo kolega ma
ile zawrokow taka moc