Autor |
Wiadomość |
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-07-12, 21:22 [D2 95 4.2PB
] Taki problem
|
|
|
witam mam taki problem kolega podłączył moja a8 pod polskiego Vaga ponieważ auto jak by chodziło na 7 garach i oto co vag pokazał:
734-czujnik położenia klapy centralnej g142
722-włącznik napowietrzania środek L-F183
723-włącznik napowietrzania środek P-f184
16684-losowe wypadanie zapłonu
16692-brak zapłonu cylinder 8
a ze ja jestem zielony w temacie vaga i tych kodów to może ktoś mi przetłumaczyć z polskiego na nasze co muszę wymienić?
jeśli był taki temat to z góry przepraszam |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:11
|
|
|
Dwa ostatnie sugeruja wyraźnie że masz kuku na 8 cylindrze więc sprawdź sobie czemu. Może być to swieca,cewka,moduł albo przerwa na obwodzie. Wszystko latwo stestowac podmieniając na np cyliner obok świece lub cewkę albo zamieniając miejscami moduły i potem znowu gdzie nie ma zapłonu.
opisywany temat wielokrotnie |
|
|
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:30
|
|
|
spoko dzięki jutro się tym zajmę:) a te 3 pierwsze to chyba coś od klimy ?
a co oznacza przerwa na obwodzie? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-12, 22:46
|
|
|
Pirat_swidnica napisał/a: | a te 3 pierwsze to chyba coś od klimy ?
a co oznacza przerwa na obwodzie? |
Od klimatronica jak mi się zdaje a przerwa to przerwa-brak przepływu prądu |
|
|
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-07-13, 06:58
|
|
|
Apophis napisał/a: |
Od klimatronica jak mi się zdaje a przerwa to przerwa-brak przepływu prądu |
czyli ze gdzies kabel od cewki musi byc przerwany tak? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-13, 09:04
|
|
|
Jesli podmianka ze sprawnego cylindra nie pomoże to może tak być. |
|
|
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-07-15, 20:05
|
|
|
powiedzcie mi czy dobrze rozumuje po podlaczeniu pod vaga wyskakiwalo mi "brak iskry cylinder 8" a dzisiaj zamienilem moduly to wyskoczylo "brak iskry cylinder 7" i tu moje pytanie dobrze rozumuje ze dowymiany jest modol a nie cewka??
dodam jeszcze ze w aucie brak katow ktore ktos wyciol w szwajcarii albo w drodze ze szwajcarii do polski. na szczescie sondy sa juak patrze pod maska tam od kolektorow i tu moje drugie pytanie czy w ABZ sa 2 czy 4 sondy. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-15, 20:39
|
|
|
Dobrze rozumujesz-moduł do wymiany.
ABZ nie ma 4 sond. |
|
|
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-07-15, 21:24
|
|
|
dzieki Apophis nawet nie wiesz jak sie ciesze ze sondy sie zgadzaja. a czy jeli niema katow to nie bedize to w niczym przeszkadzac? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-15, 21:35
|
|
|
No coś tam ciut głosniej będzie i to tyle Ja od początku nie mam katów-juz makaron je wywalił. |
|
|
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-07-15, 21:49
|
|
|
wiesz ja narazie autem nie jezdze bo jeszcze nie postwione na PL tablice ale mam nadzieje ze jak jutro wymienie modul to ze bedize cacy i sie nie okaze ze rozrzad jest przestawiony. a wogole do ABZ to jaka jest uczciwa cena za modol zaplonu, orientujesz sie moze? |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-07-15, 22:00
|
|
|
Ja do swojej S8 płaciłem 90 zeta, tylko to nie jest oryginał (pasuje np. od audi a4 1.8T). Myslę ze u Ciebie jest podobnie. |
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2013-07-16, 07:14
|
|
|
za 2 oryginaly nowe zaplacilem 360 zl na alle.ro |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-07-16, 12:13
|
|
|
modul wymieniony na uzywke z paska 1.8 t za 20 zl i autko gada normalnie, tylko przez brak katow dzwiek mi sie nie podoba |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-07-16, 12:43
|
|
|
Pirat_swidnica napisał/a: | tylko przez brak katow dzwiek mi sie nie podoba |
moze masz same rurki wstawione przelotowe i masz tzw. "efekt poloneza" ;-) ja taki problem mialem w A4 az kupilem rurki w obudowie katalizatora z takimi zwężkami w srodku i cisza nastala :mrgreen: |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|