Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 4.2PB/LPG ] Przestawienie rozrzadu (VAG grupa 093)  
Autor Wiadomość
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-22, 11:04   [D2 02 4.2PB/LPG ] Przestawienie rozrzadu (VAG grupa 093)

zacząłęm nie w tym http://www.a8team.pl/d2-0...093-vt10173.htm dziale więc będe kontynuował tu



grupa 093 bank 3 (wartości się zmieniają na zmiane -1 i 0), bank 4 (wartości się zmieniają na zmiane -5 i -4)

zrobiłem jeszcze zrzuty bank 090, 091 i 093 i wartości się zmieniają jak poniżej
grupa 090 bank 3 i 4 wartości się zmieniają się na zmiane -1 i 0
grupa 091 bank 4 wartości się zmieniają na zmiane od -1 i 0
grupa 092 bank 4 wartości się zmieniają na zmiane -1 i 0

o co z tym chodzi? Czy wobec tego mozna z tym jeszcze jeździć czy już trzeba poprawiać. Czy te zmiany wartości w grupie 093 sa spowodowane zawsze przestawionym rozrządem czy może byc tego tez inna przyczyna, pytam żebym wiedział że za darmo nie czepiam sie mechanika

[ Dodano: 2013-07-23, 11:28 ]
bede wdzięczny jak któś rzuci na to okiem i coś doradzi
_________________

 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-07-24, 08:41   

Można powiedzieć że masz książkowo i ja bym tego nie ruszał.
Ja u siebie po kupnie auta miałem -18 i -5
okazało sie że napinacz pracował już na maksymalnym zakresie swoich mozliwości.
Po wymianie napinacza te wartości zmniejszyły sie do -1 i -4 i tak juz zostało.
Też męczyłem swojego mechanika i jeździłem do niego pokazujac mu inne posty forum. Rozrząd sprawdzał 3 razy, oczywiście rozbierał wszystko żeby mieć jak na talerzu i wszystko się pokrywało.
W końcu odpuściłem.
To nie są nowe auta żeby miały dwa 0, tym bardziej że u mnie na mrozach po przestanej nocy słychac przez ułamek sekundy napinacze.

Auto jexdzi w całym zakresie mocy, na Pb i LPG. CAT nawet nie wiem jak wyglada w tym aucie bo jeszcze mi się nie zapalił, korekty mam dobre, więc po co szukać dziury w całym.

Moim zdaniem nalezysz do mniejszości forum która ma takie male wartości w tych kanałach.
Moim zdaniem nie ma sie czym przejmować.

możesz jeszcze sprawdzic czy mam rozjazd miedzy bankami i zwroc uwage na czasy wtrysku B1 i B2 o ile masz gaz bo Vag pokazuje ogólny czas nie poszczególnych wtrysków.

[ Dodano: 2013-07-24, 09:48 ]
Aha co miałem dodać:
Czy wrtości były -18 i -5 czy tak jak teraz -1 i -4 nie zauważyłem jakiejś różnicy w pracy silnika. może mniejszy rozjazd między stronami i minimalnie mniejsze róznice czasów wtrysku.

Widocznie komputer radził sobie z korektami w jedym jak i drugim przypadku i tyle....
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-24, 14:17   

dzięki za pomoc, mniej więcej to samo już mi Foss nakreślił. Tylko tak jak wcześniej wspomniałem teraz mnie zastanawia to że te wartości się zmieniają mniej więcej co 1-2s (dosłownie takie skoki są) w grupie 093 bank 3 (na zmiane -1 i 0), bank 4 (na zmiane -5 i -4). Tak samo jest w grupie 090 (bank 3 i 4), 091 (bank 4), 092 (bank 4) - wartości się zmieniają się na zmiane -1 i 0.
tomi5 co sądzisz o tych skokach?
_________________

 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-07-24, 16:45   

Normalne, u mnie też jest raz więcej raz mniej o jeden stopień.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-24, 17:01   

tomi5 napisał/a:
Normalne, u mnie też jest raz więcej raz mniej o jeden stopień.
w takim razie podziękował i "pomógł"
_________________

 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-07-24, 17:18   

Ciesze się że mogłem rozwiać wątpliwości :)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-07-24, 17:21   Re: Przestawienie rozrzadu (VAG grupa 093)

Ara$ napisał/a:
(...) o co z tym chodzi? Czy wobec tego mozna z tym jeszcze jeździć czy już trzeba poprawiać.

Nie szukaj dziury w całym... jeździj, wg. mnie nic złego się nie dzieje ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-24, 17:43   

FOSS napisał/a:
Nie szukaj dziury w całym
właśnie po to pytam żeby nie szukać. Moja znajomośc VAGa kończy się na sprawdzaniu błędów więc zielony w tym jestem a nie chciałem darmo się czepiać kogoś. Wszyscy tyle tu piszą o tym 0-0 i jeszcze te skoki a dodając do tego fakt ze gośc przyciąl ze mna chyba w ciula i nie wymienił termostatu bo zapomniał, spowodowało że po prostu zacząłem się zastanawiać nad rzetelnościa wykonanej usługi.
Jeszcze raz dzięki.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-07-25, 20:22   

ja mam 20 :-D
i jest ok
u baby w a6 są zera ;-)
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-26, 16:35   

pepi napisał/a:
ja mam 20
widze że z tymi 00 to jest troche niepotrzebnie rozdmuchana sprawa
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-07-26, 20:45   

oj 20 to jest przesada
ale w granicach 4-5 bym olał
komp sobie poradzi
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-07, 17:28   

pepi napisał/a:
oj 20 to jest przesada
ale w granicach 4-5 bym olał
komp sobie poradzi


a w granicach 7-8?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-07, 19:14   

też ;)
widełki są wielkie :D
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-07, 20:45   

uff, to całe szczęście :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.