Autor |
Wiadomość |
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-22, 11:04 [D2 02 4.2PB/LPG
] Przestawienie rozrzadu (VAG grupa 093)
|
|
|
zacząłęm nie w tym http://www.a8team.pl/d2-0...093-vt10173.htm dziale więc będe kontynuował tu
grupa 093 bank 3 (wartości się zmieniają na zmiane -1 i 0), bank 4 (wartości się zmieniają na zmiane -5 i -4)
zrobiłem jeszcze zrzuty bank 090, 091 i 093 i wartości się zmieniają jak poniżej
grupa 090 bank 3 i 4 wartości się zmieniają się na zmiane -1 i 0
grupa 091 bank 4 wartości się zmieniają na zmiane od -1 i 0
grupa 092 bank 4 wartości się zmieniają na zmiane -1 i 0
o co z tym chodzi? Czy wobec tego mozna z tym jeszcze jeździć czy już trzeba poprawiać. Czy te zmiany wartości w grupie 093 sa spowodowane zawsze przestawionym rozrządem czy może byc tego tez inna przyczyna, pytam żebym wiedział że za darmo nie czepiam sie mechanika
[ Dodano: 2013-07-23, 11:28 ]
bede wdzięczny jak któś rzuci na to okiem i coś doradzi |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-07-24, 08:41
|
|
|
Można powiedzieć że masz książkowo i ja bym tego nie ruszał.
Ja u siebie po kupnie auta miałem -18 i -5
okazało sie że napinacz pracował już na maksymalnym zakresie swoich mozliwości.
Po wymianie napinacza te wartości zmniejszyły sie do -1 i -4 i tak juz zostało.
Też męczyłem swojego mechanika i jeździłem do niego pokazujac mu inne posty forum. Rozrząd sprawdzał 3 razy, oczywiście rozbierał wszystko żeby mieć jak na talerzu i wszystko się pokrywało.
W końcu odpuściłem.
To nie są nowe auta żeby miały dwa 0, tym bardziej że u mnie na mrozach po przestanej nocy słychac przez ułamek sekundy napinacze.
Auto jexdzi w całym zakresie mocy, na Pb i LPG. CAT nawet nie wiem jak wyglada w tym aucie bo jeszcze mi się nie zapalił, korekty mam dobre, więc po co szukać dziury w całym.
Moim zdaniem nalezysz do mniejszości forum która ma takie male wartości w tych kanałach.
Moim zdaniem nie ma sie czym przejmować.
możesz jeszcze sprawdzic czy mam rozjazd miedzy bankami i zwroc uwage na czasy wtrysku B1 i B2 o ile masz gaz bo Vag pokazuje ogólny czas nie poszczególnych wtrysków.
[ Dodano: 2013-07-24, 09:48 ]
Aha co miałem dodać:
Czy wrtości były -18 i -5 czy tak jak teraz -1 i -4 nie zauważyłem jakiejś różnicy w pracy silnika. może mniejszy rozjazd między stronami i minimalnie mniejsze róznice czasów wtrysku.
Widocznie komputer radził sobie z korektami w jedym jak i drugim przypadku i tyle.... |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-24, 14:17
|
|
|
dzięki za pomoc, mniej więcej to samo już mi Foss nakreślił. Tylko tak jak wcześniej wspomniałem teraz mnie zastanawia to że te wartości się zmieniają mniej więcej co 1-2s (dosłownie takie skoki są) w grupie 093 bank 3 (na zmiane -1 i 0), bank 4 (na zmiane -5 i -4). Tak samo jest w grupie 090 (bank 3 i 4), 091 (bank 4), 092 (bank 4) - wartości się zmieniają się na zmiane -1 i 0.
tomi5 co sądzisz o tych skokach? |
_________________
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-24, 17:01
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Normalne, u mnie też jest raz więcej raz mniej o jeden stopień. | w takim razie podziękował i "pomógł" |
_________________
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-07-24, 17:21 Re: Przestawienie rozrzadu (VAG grupa 093)
|
|
|
Ara$ napisał/a: | (...) o co z tym chodzi? Czy wobec tego mozna z tym jeszcze jeździć czy już trzeba poprawiać. |
Nie szukaj dziury w całym... jeździj, wg. mnie nic złego się nie dzieje ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-24, 17:43
|
|
|
FOSS napisał/a: | Nie szukaj dziury w całym | właśnie po to pytam żeby nie szukać. Moja znajomośc VAGa kończy się na sprawdzaniu błędów więc zielony w tym jestem a nie chciałem darmo się czepiać kogoś. Wszyscy tyle tu piszą o tym 0-0 i jeszcze te skoki a dodając do tego fakt ze gośc przyciąl ze mna chyba w ciula i nie wymienił termostatu bo zapomniał, spowodowało że po prostu zacząłem się zastanawiać nad rzetelnościa wykonanej usługi.
Jeszcze raz dzięki. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-07-25, 20:22
|
|
|
ja mam 20 :-D
i jest ok
u baby w a6 są zera ;-) |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-07-26, 16:35
|
|
|
pepi napisał/a: | ja mam 20 | widze że z tymi 00 to jest troche niepotrzebnie rozdmuchana sprawa |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-07-26, 20:45
|
|
|
oj 20 to jest przesada
ale w granicach 4-5 bym olał
komp sobie poradzi |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-07, 17:28
|
|
|
pepi napisał/a: | oj 20 to jest przesada
ale w granicach 4-5 bym olał
komp sobie poradzi |
a w granicach 7-8? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-07, 19:14
|
|
|
też
widełki są wielkie |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-07, 20:45
|
|
|
uff, to całe szczęście |
|
|
|
|
|
|
|
|