|
Autor |
Wiadomość |
tumex
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 26 Lip 2013 Posty: 2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2013-07-26, 19:13 [D2 97 3.7PB
] Brak napięcia na wtryskiwaczach.
|
|
|
Witam,
auto przyjechało do domu wieczorem. Na drugi dzień nie chciało odpalić.
Powód:
Brak zasilania wtryskiwaczy (+12V na białym przewodzie - wspólnym dla wszystkich wtryskiwaczy).
Z tego co znalazłem w schematach przewód ten idzie do bezpiecznika S116 (na którym także nie ma napięcia +12).
Rozpoznanie:
Najprawdopodobniej przerwany jakiś przewód.
Po podłączeniu na krótko zasilania do bezpiecznika auto odpala.
Proszę o pomoc w znalezieniu uszkodzonego połączenia. ew. jakieś dokładniejsze schematy, ponieważ nie mogę znaleźć dokąd prowadzą przewody od bezpecznika S116 (czerwono-czarne)
Piny (nie wiem co to za symbole) 71 i 112, tylko skąd one wychodzą ?????
Zdjęcia E-Box i schemat |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2013-07-27, 11:24
|
|
|
Może się mylę ale brak napięcia na wtryskach może być spowodowany imobilajzerem lub alarmem. U mnie kulał silnik i po opaleniu na benie gasł jak miałem uszkodzony czujnik wałka rozrządu. ale najlepiej podpiąć pod kompa może jakieś błędy wypluje. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2013-07-27, 21:17
|
|
|
Miałem taki sam przypadek . Powodem tej awarii był przerwany kabelek który wychodził z ECU do przekażnika i bezpiecznika . Po naciągnięciu przewodu po prostu rozlazł się trzymała go tylko koszulka wymieniłem przewód i wszystko wróciło do normy Prawdopodobnie powodem uszkodzenia tegoż przewodu była wilgoć panująca pod obudową. Wymień uszkodzone przewody i ciesz się z z samodzielnej szybkiej naprawy ;-) |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
tumex
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 26 Lip 2013 Posty: 2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2013-07-29, 15:55
|
|
|
Już się oficjalnie przywitałem. Ale witam jeszcze raz, i dziękuję za zwrócenie uwagi.
Co do problemu, to pod komputerem wyskakiwal błąd przekaźnika głównego silnika, ale sprawdzalem go i jest sprawny. Ma ktoś może schemat lub wie z ktorego przekaźnika podawane jest napiecie do tego bezpiecznika S116? Na jakimś schemacie znalazlem, że podajże z wyjscia DTI przekaźnika pompki paliwa, ale nie jestem pewien tego do końca.. Jakieś sugestie?? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |