Autor |
Wiadomość |
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-08-08, 20:32 [D2 ALL
] Co to się poci
|
|
|
Kto mi powie co to się poci - na zdjęciu na zielono
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-08-08, 20:50
|
|
|
Wygląda na wyciek z uszczelniacza wału korbowego bądź z uszczelniacza konwertera. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-08, 21:06
|
|
|
Po oleju poznasz z czego cieknie. |
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2013-08-08, 21:14
|
|
|
jak z wału to trzeba skrzynie tarmosić :-/ roboty od cholery... a uszczelniacz zamiennik koszt 30-40zł sam oring...
Natomiast w Aso występuje oring z kołnierzem alu i koszt 1080zł :shock: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-08-08, 21:31
|
|
|
[ Dodano: 2013-08-08, 22:33 ]
przy tym AMSTAFF napisał/a: | jak z wału to trzeba skrzynie tarmosić :-/ roboty od cholery | chociaż tyle pociechy AMSTAFF napisał/a: | uszczelniacz zamiennik koszt 30-40zł sam oring |
Apophis napisał/a: | Po oleju poznasz z czego cieknie. | a tak bardziej lopatologicznie dla mnie |
_________________
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2013-08-08, 21:43
|
|
|
Ara$ napisał/a: | a tak bardziej lopatologicznie dla mnie |
po kolorze i zapachu |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-10, 14:36
|
|
|
Ara$ napisał/a: | a tak bardziej lopatologicznie dla mnie |
Skrzynia ma czerwony olej o takim charakterystycznym zapachu a silnikowy to chyba wiesz jak wygląda i pachnie? |
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-08-10, 14:56
|
|
|
dzięki, mysle że raczej silnikowy bo ledwo go czuc a ten ze skrzyni ma specyficzny zapach co do koloru to trudno cos stwierdzic bo zmieszane z błotem |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2013-08-10, 19:32
|
|
|
jeszcze jest przekładniowy który też śmierdzi starymi jajcami... |
_________________
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-08-11, 10:54
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: | jak z wału to trzeba skrzynie tarmosić :-/ roboty od cholery... a uszczelniacz zamiennik koszt 30-40zł sam oring...
Natomiast w Aso występuje oring z kołnierzem alu i koszt 1080zł :shock: |
Móglbyś podać jakis nr zamiennika.
Wymieniałem u siebie simeringi na wał dyfer tył i wał dyfer przód(czy co to tam jest gdzie wał wchodziw skrzynie, jeden kosztował mnie 80zł drugi 180zł w ASO ale ten za 1080zl to juz przegięcie. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-11, 10:57
|
|
|
podejrzewaz to samo co w starszych modelach tylny duzy oring wału
wystepuje w aso razem z kołnierzem i cena jest zaporowa
ale po wyjeciu i pomiarach bez problemu sie dobierze zamiennik
dobrej jakości |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2013-08-11, 11:32
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Móglbyś podać jakis nr zamiennika.
Wymieniałem u siebie simeringi na wał dyfer tył i wał dyfer przód(czy co to tam jest gdzie wał wchodziw skrzynie, jeden kosztował mnie 80zł drugi 180zł w ASO ale ten za 1080zl to juz przegięcie. |
nie podam Ci numeru zamiennika bo niestety nie spisywałem... ale spokojnie tak jak Maciu pisze ze starym w ręku dobiorą zamiennik. Nie wiem czy w poliftach jest inny bo takie ceny w ASO jak piszesz (80i 180zł) nie przewijały się... od razu zapodali 1080zł za oring wraz z kołnierzem alu :shock: (jest to uszczelniacz wału korbowego tył) a zamiennik dostępny był z dnia na dzień za kwotę 32 zł (sama guma która jest wymienna) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|