Autor |
Wiadomość |
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-11-08, 18:11 [D2 preFL ALL
] wyłamany podłokietnik...
|
|
|
witam, czy miał ktoś może podobny problem, synek mi sie jakoś oparł mocniej i wyłamał podłokietnik od strony pasażera, i teraz pytanie jak to wymienić, czy wogole da się jakoś? i czy można np wsadzić takie bez telefonu. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-08, 19:08
|
|
|
sokolasty, Jak juz było to wszem i wobec wałkowane podłokietniki w Pre FL są dośc delikatne i nie ma żadnego problemu z ich wymianą nawet na poliftowe. |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-11-09, 01:52
|
|
|
Jest gdzieś na forum manual z naprawy takiego podłokietnika. Ja się tym sugerowałem i mam w pełni sprawny i bez obaw że znowu się złamie. Poszukaj bo warto. |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
|
|
|
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-11-10, 12:45
|
|
|
o dzięki, szukałem szukałem i nie mogłem znalezć, tylko nie wiem czy dam rade to zrobić |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-11-10, 13:20
|
|
|
Ja pisałem o zupełnie innym rozwiązaniu, którym się posłużyłem i też go nie mogę znalezć. Sam już nie wiem gdzie to widziałem, ale rozwiązanie uważam za dużo lepsze. Poszukam jeszcze może znajdę coś.
[ Dodano: 2013-11-10, 13:26 ]
O strona 2 Kolega mycha jest chyba prekursorem rozwiązania które mam u siebie, i jest mega skuteczne.
http://www.a8team.pl/d2-9...k-vt1124,15.htm |
|
|
|
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-11-10, 13:55
|
|
|
no będę musiał to jakoś porzeźbić bo nie uśmiecha mi się wydawanie 4paczek na podłokietnik cena wogole jakaś z kosmosu. dzięki za pomcne linki |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-11-10, 14:00
|
|
|
400zł to zapewne cena za poliftowy podłokietnik. Poliftowe nie dość, że są trwalsze i ładniejsze to mają w sobie schowki, cena z kosmosu ale warto odłożyć z 2 miesięcy na nie kasę. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-10, 14:52
|
|
|
jak 400zł za poliftowy to sam chętnie sobie taki szary nabęde Ja kiedys tez musiałem zmienić swój to dostałem ładny przedliftowy za 150zł. |
|
|
|
|
Davidushka
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: D2
Wiek: 42 Dołączył: 01 Lip 2018 Posty: 17 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2020-11-21, 11:17
|
|
|
Cześć!
Podpinam się i informacyjnie chciałbym zaproponować zmianę podłokietnika na poliftowy.
Mocowanie od przedliftowego obciąłem pod kątem:
Nawierciłem dwa otworki i wcisnąłem w nie dwa kołki (śrubki z upiłowanymi łbami).
Tak jak tu narysowałem:
W nowym (poliftowym) podłokietniku obciąłem i spiłowałem wypust mocujący oraz nawierciłem otworki na zrobione kołki tak, by oryginalne otwory w obu częściach , przez który przechodzi śruba mocująca, pokrywały się.
Śruba może wymagać dodatkowej podkładki w zależności na jaką długość dotniemy część z pierwszego zdjęcia. Ja dałem podkładkę zwykłą i sprężynującą.
[ Dodano: 2020-11-21, 18:42 ]
A tak to wygląda po skręceniu:
|
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-11-22, 00:00
|
|
|
Ale po co ty mocowanie przerabiałeś jak on pasuje bez problemu ? |
|
|
|
|
Davidushka
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: D2
Wiek: 42 Dołączył: 01 Lip 2018 Posty: 17 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2020-11-22, 15:10
|
|
|
machul333 napisał/a: | Ale po co ty mocowanie przerabiałeś jak on pasuje bez problemu ? |
Kurde... Czuję się terz jak idiota...
Zamówiłem na OLX nie przyglądając się dokładnie zdjęciom. Ucieszylem się, że beżowy, bo od dłuższego czasu szukałem w tym kolorze. Całość w dość dobrym stanie, ale sam wpust był urzępolony. Nie wiem, czy by pasował czy nie, ale miałem już brak wpustu mocującego. Rzeźba była kiepska, więc poprawiłem po swojemu. Byłem przekonany, że to jedyna opcja montażu.
Tym nie mniej jednak wydaje mi się, że jest po tym zabiegu wyżej niż był by oryginalnie. Jednak tak mi pasuje bardziej, bo mam bliżej do dłubania w nosie. |
|
|
|
|
|
|
|
|