Autor |
Wiadomość |
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-11, 22:26 [D3 preFL ALL
] przerobienie na lift
|
|
|
Zakładając ten temat przeszukałem net i u nas nie znalazłem dokładnych informacji na temat co dokładnie potrzebujemy i jakie problemy są przy zmianie przodu w D3 rok 02-05 na duży grill.
Jeżeli jest ktoś kto to już przerabiał proszę o info co, jak i z czym...
Foto mile widziane z przeróbek
z tego co ja wiem to napewno potrzeba;
-lampy
-maska
-zderzak
-grill
-belka (wzmocnienie)
różne są teorie o błotnikach a także o lampach że nie trzeba... zapraszam do dyskusji |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2013-12-12, 09:34
|
|
|
Tak naprawde maska też moze zostać stara.
Jeśli masz duzy budżet to najlepiej kupić cały przód / pas przedni, ale to wydatek 6-14 tysięcy. |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-12, 10:04
|
|
|
Nie mowmy o zmianie przodu typu Hofele bo to tandetnie jak dla mnie wyglada.
A kupujac odzielnie mozna wyrwac sporo taniej... |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2013-12-15, 15:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2013-12-14, 23:49
|
|
|
Błotniki i lampy mogą zostać stare |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-15, 12:29
|
|
|
shaqal napisał/a: | Błotniki i lampy mogą zostać stare |
Ciekaw jestem jak to wyglada po zlozeniu calości |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-15, 15:16
|
|
|
shaqal napisał/a: | Tak naprawde maska też moze zostać stara. |
shaqal napisał/a: | Błotniki i lampy mogą zostać stare |
Czy ty aby na pewno piszesz o D3 ??
Przecież pokrywa silnika jest inna, w po-lifcie jest skrojona specjalnie pod grill "single frame"....
podobnie przednie lampy, szkło jest kompletnie inne bo grill zachodzi na lampy....
tylko błotniki można zostawić stare ale też nie pasują p&p tylko trzeba coś docinać.....
no chyba, że o czymś nie wiem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2013-12-15, 17:48
|
|
|
Jeśli klient pyta o zmiane przodu: to błotniki i lampy na pewno nie pasują i trzeba kupić, jeśli ktos chce zrobic po kosztach to moze zostawić błotniki maske i lampy. |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2013-12-16, 01:37
|
|
|
Mnie ciekawi czy do przekładki potrzebny jest nowy pas przedni odboje bo belka napewno jest inna przy zderzaku polift, jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje
kpl przody sa w cenach od 11-15tyś pod kolor wiec nie mało 0.0 |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-16, 14:15
|
|
|
raftor napisał/a: | ... jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje |
Są komplikacje..... lampy mają zupełnie inne kostki i inną wiązkę elektryczną więc trzeba przerabiać. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-07, 00:08
|
|
|
coś więcej na ten temat??
jak jest z błotnikami co trzeba przerobić (dociąć) czy po przeróbce jest niezauważalne spasowanie..
czy sama belka potrzebna czy coś więcej |
_________________
|
|
|
|
|
msciszarek
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3, BMW X-5, BMW E-39
Wiek: 51 Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 20 Skąd: Mirków
|
Wysłany: 2014-01-07, 19:52
|
|
|
FOSS napisał/a: | raftor napisał/a: | ... jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje |
Są komplikacje..... lampy mają zupełnie inne kostki i inną wiązkę elektryczną więc trzeba przerabiać. |
Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-01-07, 22:58
|
|
|
msciszarek napisał/a: | Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem. |
No to mnie zaskoczyłeś..... bo nie wiem czym to miałoby być podyktowane.
Skoro kostka 10pin to znaczy że wiązka elektryczna inna.... bo w tej 14-pinowej zajętych pinów jest 11.
Nie kumam po co po-lift miałby mieć 2 rodzaje lamp
Tym bardziej nie kumam bo dłubałem w po-liftowych lampach w roczniku 2005, czyli jednym z pierwszych po-liftów i tam już były kostki 14-pinowe
Ciekawe co na to ETKA
No chyba, że ta 10-pinowa kostka jest po prostu w tej najprostszej lampie bez doświetlania zakrętów.... i to by było możliwe |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2014-01-08, 18:49
|
|
|
taką informację dostałem od kolegi JIMM który już przerobił ten temat
Przeróbka jest prosta.
A.CZEŚCI
1.maska polift,
2.lampy polift,
3.zderzak polift kompletny.
4.prawe mocowanie belki z gwintem do holowania.
B.ROBOTA
1.demontaż starych maski,zderzaka lamp.
2.zamiana instalacji wewnątrz lamp łącznie z gniazdem (zero problemu z elektryką)
3.przycięcie błotników (wytłoczenia u dołu) pod zderzak , jest to niewidoczne jak zajrzysz od dołu to zobaczysz co przeszkadza aby zderzak pasował.
4.montujesz mocowanie z gwintem do holowania pod starą belkę
5.przykręcasz i podłączasz lampy,
6.zakładasz zderzak - wszystko pasuje
7.zakładasz maskę i cieszysz się z przodu |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
msciszarek
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3, BMW X-5, BMW E-39
Wiek: 51 Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 20 Skąd: Mirków
|
Wysłany: 2014-01-09, 00:55
|
|
|
FOSS napisał/a: | msciszarek napisał/a: | Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem. |
No to mnie zaskoczyłeś..... bo nie wiem czym to miałoby być podyktowane.
Skoro kostka 10pin to znaczy że wiązka elektryczna inna.... bo w tej 14-pinowej zajętych pinów jest 11.
Nie kumam po co po-lift miałby mieć 2 rodzaje lamp
Tym bardziej nie kumam bo dłubałem w po-liftowych lampach w roczniku 2005, czyli jednym z pierwszych po-liftów i tam już były kostki 14-pinowe
Ciekawe co na to ETKA
No chyba, że ta 10-pinowa kostka jest po prostu w tej najprostszej lampie bez doświetlania zakrętów.... i to by było możliwe |
Nie obiecam że w czwartek, bo muszę podskoczyć do Pragi,ale w piątek podjadę do elektronika co mi ogarnia furę i cykne parę fotek lamp.Jestem pewien na 100% że mają doświetlanie,bo długo takich szukałem.No ale to się okaże jak lampy zostaną podłączone czy wszystko gra,oby wszystko grało.
Teraz dałeś mi do myślenia.
Może ktoś coś przerabiał tak jak napisał kolega Łukasz
"zamiana instalacji wewnątrz lamp łącznie z gniazdem (zero problemu z elektryką)" |
|
|
|
|
|