Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] przerobienie na lift  
Autor Wiadomość
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-12-11, 22:26   [D3 preFL ALL ] przerobienie na lift

Zakładając ten temat przeszukałem net i u nas nie znalazłem dokładnych informacji na temat co dokładnie potrzebujemy i jakie problemy są przy zmianie przodu w D3 rok 02-05 na duży grill.

Jeżeli jest ktoś kto to już przerabiał proszę o info co, jak i z czym...

Foto mile widziane z przeróbek :)

z tego co ja wiem to napewno potrzeba;

-lampy
-maska
-zderzak
-grill
-belka (wzmocnienie)


różne są teorie o błotnikach a także o lampach że nie trzeba... zapraszam do dyskusji :>
_________________

 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2013-12-12, 09:34   

Tak naprawde maska też moze zostać stara.

Jeśli masz duzy budżet to najlepiej kupić cały przód / pas przedni, ale to wydatek 6-14 tysięcy.
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-12-12, 10:04   

Nie mowmy o zmianie przodu typu Hofele bo to tandetnie jak dla mnie wyglada.

A kupujac odzielnie mozna wyrwac sporo taniej...
_________________

Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2013-12-15, 15:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2013-12-14, 23:49   

Błotniki i lampy mogą zostać stare ;)
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2013-12-15, 09:11   

LUKAS napisał/a:
Jeżeli jest ktoś kto to już przerabiał

Jacek u siebie przerabiał całe auto to może coś podpowie <niegadam> http://www.a8team.pl/no-i...e-vt5537,15.htm
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-12-15, 12:29   

shaqal napisał/a:
Błotniki i lampy mogą zostać stare ;)


Ciekaw jestem jak to wyglada po zlozeniu calości :]
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-12-15, 15:16   

shaqal napisał/a:
Tak naprawde maska też moze zostać stara.


shaqal napisał/a:
Błotniki i lampy mogą zostać stare ;)



Czy ty aby na pewno piszesz o D3 ?? <hmm>

Przecież pokrywa silnika jest inna, w po-lifcie jest skrojona specjalnie pod grill "single frame"....
podobnie przednie lampy, szkło jest kompletnie inne bo grill zachodzi na lampy....
tylko błotniki można zostawić stare ale też nie pasują p&p tylko trzeba coś docinać.....
no chyba, że o czymś nie wiem <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2013-12-15, 17:48   

Jeśli klient pyta o zmiane przodu: to błotniki i lampy na pewno nie pasują i trzeba kupić, jeśli ktos chce zrobic po kosztach to moze zostawić błotniki maske i lampy.
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2013-12-16, 01:37   

Mnie ciekawi czy do przekładki potrzebny jest nowy pas przedni odboje bo belka napewno jest inna przy zderzaku polift, jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje

kpl przody sa w cenach od 11-15tyś pod kolor wiec nie mało 0.0
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-12-16, 14:15   

raftor napisał/a:
... jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje

Są komplikacje..... lampy mają zupełnie inne kostki i inną wiązkę elektryczną więc trzeba przerabiać.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2014-01-07, 00:08   

coś więcej na ten temat??

jak jest z błotnikami co trzeba przerobić (dociąć) czy po przeróbce jest niezauważalne spasowanie..

czy sama belka potrzebna czy coś więcej
_________________

 
 
msciszarek 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3, BMW X-5, BMW E-39
Wiek: 51
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 20
Skąd: Mirków
Wysłany: 2014-01-07, 19:52   

FOSS napisał/a:
raftor napisał/a:
... jakaś elektryka do lamp czy wtyczki sa te same oraz czy wszystko odbywa sie na zasadzie plug and play czy sa pewne komplikacje

Są komplikacje..... lampy mają zupełnie inne kostki i inną wiązkę elektryczną więc trzeba przerabiać.

Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-01-07, 22:58   

msciszarek napisał/a:
Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem.

No to mnie zaskoczyłeś..... bo nie wiem czym to miałoby być podyktowane.
Skoro kostka 10pin to znaczy że wiązka elektryczna inna.... bo w tej 14-pinowej zajętych pinów jest 11.
Nie kumam po co po-lift miałby mieć 2 rodzaje lamp <hmm>
Tym bardziej nie kumam bo dłubałem w po-liftowych lampach w roczniku 2005, czyli jednym z pierwszych po-liftów i tam już były kostki 14-pinowe <hmm>
Ciekawe co na to ETKA <hmm>

No chyba, że ta 10-pinowa kostka jest po prostu w tej najprostszej lampie bez doświetlania zakrętów.... i to by było możliwe <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2014-01-08, 18:49   

taką informację dostałem od kolegi JIMM który już przerobił ten temat ;)

Przeróbka jest prosta.
A.CZEŚCI
1.maska polift,
2.lampy polift,
3.zderzak polift kompletny.
4.prawe mocowanie belki z gwintem do holowania.
B.ROBOTA
1.demontaż starych maski,zderzaka lamp.
2.zamiana instalacji wewnątrz lamp łącznie z gniazdem (zero problemu z elektryką)
3.przycięcie błotników (wytłoczenia u dołu) pod zderzak , jest to niewidoczne jak zajrzysz od dołu to zobaczysz co przeszkadza aby zderzak pasował.
4.montujesz mocowanie z gwintem do holowania pod starą belkę
5.przykręcasz i podłączasz lampy,
6.zakładasz zderzak - wszystko pasuje
7.zakładasz maskę i cieszysz się z przodu ;)
_________________

 
 
msciszarek 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3, BMW X-5, BMW E-39
Wiek: 51
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 20
Skąd: Mirków
Wysłany: 2014-01-09, 00:55   

FOSS napisał/a:
msciszarek napisał/a:
Damianie, co do lamp poliftowych to są też 10 pinowe, sam takie nabyłem.

No to mnie zaskoczyłeś..... bo nie wiem czym to miałoby być podyktowane.
Skoro kostka 10pin to znaczy że wiązka elektryczna inna.... bo w tej 14-pinowej zajętych pinów jest 11.
Nie kumam po co po-lift miałby mieć 2 rodzaje lamp <hmm>
Tym bardziej nie kumam bo dłubałem w po-liftowych lampach w roczniku 2005, czyli jednym z pierwszych po-liftów i tam już były kostki 14-pinowe <hmm>
Ciekawe co na to ETKA <hmm>

No chyba, że ta 10-pinowa kostka jest po prostu w tej najprostszej lampie bez doświetlania zakrętów.... i to by było możliwe <hmm>

Nie obiecam że w czwartek, bo muszę podskoczyć do Pragi,ale w piątek podjadę do elektronika co mi ogarnia furę i cykne parę fotek lamp.Jestem pewien na 100% że mają doświetlanie,bo długo takich szukałem.No ale to się okaże jak lampy zostaną podłączone czy wszystko gra,oby wszystko grało.
Teraz dałeś mi do myślenia.
Może ktoś coś przerabiał tak jak napisał kolega Łukasz
"zamiana instalacji wewnątrz lamp łącznie z gniazdem (zero problemu z elektryką)"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.