Autor |
Wiadomość |
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2013-12-17, 20:31 [D2 98 2.5TDI
] Brak mocy, pomoc przy odczycie logów
|
|
|
Witam wszystkich mam problem z wozem, generalnie brak mu mocy tak jak by holował jakiegoś jelcza zero dynamiki. Historia tego auta dość długa w sumie przygód z partaczami mechanikami...... Co było w samochodzie wymienione, turbo na zregenerowane nowy przepływomierz, rozrząd był wymieniony, wałki rozrządu robione, podobno zregenerowana pompa wtryskowa (niestety tego nie sprawdzę i w 100% nie wiem w każdym bądź razie płaciłem za taką usługę) nie wiem w czym tkwi problem, jeden mechanik z kolei mówił że katalizator zapchany lecz jemu też zbytnio nie ufam. Zrobiłem Logi możecie pomóc to rozszyfrować ?
Logi statyczne
grupa 00 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152895.html
grupa 01 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152896.html
grupa 03 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152897.html
grupa 04 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152898.html
grupa 07 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152899.html
grupa 13 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152901.html
grupa 14 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152900.html
grupa 18 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152902.html
Logi statyczne basic
grupa 00 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152903.html
grupa 03 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152905.html
grupa 04 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152904.html
grupa 11 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152906.html
Logi dynamiczne
grupa 00 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152908.html
grupa 01 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152910.html
grupa 04 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152907.html
grupa 08 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152912.html
grupa 10 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152909.html
grupa 11 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152913.html |
Ostatnio zmieniony przez arek992 2013-12-17, 21:34, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-12-17, 22:19
|
|
|
brak 3 grupy dynamicznej. Na razie widze zatkany egr.
Logi dynamiczne bylu robione na postoju czy w czasie jazdy? Bo wyglada ze na postoju.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-12-22, 21:44
|
|
|
No widac ze egr działa.
NIestety przeplywomierz do wymiany. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
obi125
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: Ósemą
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 36 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-12-23, 09:30
|
|
|
Kolego a nie masz problemu z właśnie nagrzewaniem auta, ewentualnie trzymaniem temperatury?
Ja przez kilka miesięcy próbowałem dojść dlaczego przy starcie od zera autko zamulało przez sekunde aby później wyrwać do przodu.. Logi wychodziły idealnie a przyczyną okazał się wadliwy czujnik temperatury płynu chłodniczego..
Auto nie do poznania a koszt... 38zł |
|
|
|
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2013-12-23, 14:47
|
|
|
Nie z nagrzewaniem auta wszystko w porządku. Brak mocy jest odczuwalny cały czas strasznie otępiały samochód, w jednym momencie w miarę idzie około 2300-2600 ob/min. Zastanawia mnie brak żądanego doładowania z początku przyspieszania dopiero po czasie osiąga wartość, czy może na to mieć wpływ zatkany katalizator ?
Oto Log grupy 3 wraz z 11 dynamicznie
http://vaglog.rtnet.pl/arek992_153433.html |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-12-23, 21:11
|
|
|
Doładowanie masz z opoznieniem bo turbina do najnowszych pewnie nie nalezy. Grunt ze osiaga wymagane wartosci. Natomiast przepływka w całym zakresie obrotów wykazuje za maly przepływ w stosunku do zadanego, no i masz muła. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2013-12-23, 21:50
|
|
|
Turbina jest nowa po regeneracji około 8 tys. na niej dopiero zrobiłem |
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-01-13, 20:17
|
|
|
no wyglada duzo lepiej. I powinien jezdzic lepiej. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2014-01-13, 20:24
|
|
|
No jeździ dużo lepiej ale przepływomierz nadal trochę obcina dawkę. I opóźnione doładowanie jest czy może to być spowodowane złym ustawieniem sztangi na turbinie ? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-01-14, 23:06
|
|
|
No to musisz wymienic przepływke na sprawną. Co do turbiny to moze przycierac sie geometria, albo masz nieszczelnosc w podcisnieniach sterujących gruchą. Sztangi nie ruszaj bo lepiej nie bedzie. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
arek992
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 25 Skąd: Książenice
|
Wysłany: 2014-01-14, 23:24
|
|
|
Grucha nie była przez zakład regulowana sam ją tak ustawiłem. Węże są szczelne może zawór N75 |
|
|
|
|
|
|
|
|