Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wypadanie cewki na cylidrze 1,4,6,7  
Autor Wiadomość
tomaskarol 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Chełm / Lubelskie
Wysłany: 2014-01-14, 07:13   [D2 95 4.2PB/LPG ] Wypadanie cewki na cylidrze 1,4,6,7

Witam wszystkich klubowiczów,
Panowie otóż mam wielki problem,
wymieniałem ostatnio olej w silniku i uszczelniałem miskę olejową, do miski olejowej jest przekręcona masa silnika, po skończeniu wszystkiego co miałem zrobić przy osemeczce, okazało się że auto nie chodzi na jeden cylinder, i wyskoczył na tablicy komunikat czerwony CAT i mruga,trochę mniej mocy miał i podczas jazdy jak wszedł na 4 bieg to telepało, nie przełączał na gaz a jak uruchamiałem sekwencję w trybie awaryjnym to nie pobierało mi gazu tylko benzynę a pokazywało że jest na gazie, pojechałem na komputer pokazało mi parę błędów,

1)przerwa lub zanik napięcia na którymś z zapłonów,
2)wypadania cewki na 1 cylindrze,

no kasuje błędy chwile go nie ma i z powrotem wraca, wymieniam więc cewkę zapłonową z 1 cylindra na nową i okazuje się że dalej na nic, to przemieniam cewkę z dobrego cylindra sugerując się że nowa może być zepsuta, i okazuje się że cały czas wypada cewka na 1 cylindrze, wykręcam świece okazuje się że jest zalana, więc wymieniam wszystkie świece skręcam z powrotem i jest niby ok, wyjeżdżam z warsztatu i samochód normalnie padaka nie ma mocy, jakby nie dawał rady jeździć i znowu błąd CAT, więc myślę tryb awaryjny się załączył wracam z powrotem na warsztat podłączam pod komputer okazuje się że wyskakuje 5 błędów,

1) przerwa lub zanik napięcia na którymś z zapłonów
2) i 4 błędy przerwa w zasilaniu na cylindrze 1, 4 ,6 ,7

nie wiem sam co to może być czy to wina emulatora gazowego? czy może czujnika położenia wału korbowego?
pomóżcie może numer do jakiegoś specjalisty od A8, lub Wy którzy jesteście bardziej doświadczeni bo mi już na myśl nic nie przychodzi,

aha jeszcze dzisiaj spróbuję odłączyć gaz całkowicie, bo chcę zobaczyć czy to wina tego emulatora,
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-14, 07:50   Re: Wypadanie cewki na cylidrze 1,4,6,7

tomaskarol napisał/a:

2) i 4 błędy przerwa w zasilaniu na cylindrze 1, 4 ,6 ,7


Zamień moduły miejscami i zobacz czy problem przeskoczy..

Moduły odpowiadające za cewki:
Cytat:

1 moduł (czarna wtyczka) 1 4 6 7
2 moduł (brązowa wtyczka) 2 3 5 8
_________________
 
 
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-01-14, 10:20   

Już masz odpowiedź, na 99% modułu.
 
 
tomaskarol 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Chełm / Lubelskie
Wysłany: 2014-01-14, 15:51   

hm szczerze to nie mam pojęcia gdzie te moduły się znajdują,
powinny być mniej więcej na środku z tyłu za silnikiem prawda?
chyba że coś pomyliło mi się, bo nie widzę ich, a może szukam nie tam gdzie trzeba.
pomóżcie zdjęciem które to jak można
 
 
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-01-14, 16:01   

Moduły są pod osłona przy zbiorniczku płynu do spryskiwaczy, przykręcone do siebie plecami- 2szt, Zamień je miejscami.
 
 
tomaskarol 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Chełm / Lubelskie
Wysłany: 2014-01-14, 16:42   

ok zaraz sprawdzę
a to nie ma znaczenia że macie nowsze roczniki audi?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-14, 18:11   

Spokojnie zamieniaj. Dobrze Ci chłopaki piszą. Wykasuj błędy i odpal. Jeśli pokaże 2,3,4,8 to na 100% będzie to moduł. Daj znać z postępów prac.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-14, 19:13   

Przed FL miały moduły sterujące pracą cewek, w po FL tą czynność wykonuje ECU.
_________________
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-15, 09:40   

Moduły umiejscowione są w miejscu zaznaczonym ,musisz zdemontować obudowę .



a wygląda to tak
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
tomaskarol 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Chełm / Lubelskie
Wysłany: 2014-01-18, 23:29   

Witam Koledzy, i potwierdzam to była racja
to były moduły
mam jakieś kijowe wsadzone nie oryginalne i zaśniedział podeszły rdzą
po oczyszczeniu wszystko wróciło do normy,
jednakże trzeba wymienić na oryginał
dzięki za pomoc
 
 
brother 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 30
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2014-01-19, 16:32   

Odpowiednie moduły ,nowe kupisz już za 95 zł.sztuka,więc odpuść używane.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-19, 18:35   

Odpowiednie , ale nie oryginały.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
tomaskarol 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 20
Skąd: Chełm / Lubelskie
Wysłany: 2014-01-19, 22:29   

hm, a oryginały co? na nic?
 
 
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-01-19, 22:45   

Nowy oryginał kosztuje 1095.98 brutto :D
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-20, 05:19   

Ja mam kolego moduły na sprzedaż oryginał. Wyciągam dziś silnik to mogę je sprzedać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.