Autor |
Wiadomość |
Endrju_b
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Endrju
Jeżdzę: Audi A8 D3 2006 3.0 tdi Q
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany: 2014-01-28, 10:17 [D3 06 3.0TDI
] Miarowe pukanie tył prawa cześć auta hmm(p
|
|
|
Witam
Odkąd się zimno zrobiło po rozpaleniu auta (lub po przejechaniu paru metrów) z tyłu z prawej strony auta(najlepiej słychać to stukanie przy progu tylnich drzwi po prawj stronie)
Nie ważne czy jadę czy stoją , nie ważne czy na biegu (D/R)czy na P/N, jedyne co się zmienia w tej miarowości to że gdy auto stoi z włączonym silnikiem jest puk..puk..puk (co jakieś 2 sekundy) gdy jadę przyspieszam pukanie lekko przyspiesza...
Zawiecha działa dobrze- podnoszenie równo bez problemów
Co ważne.. jak kawałem przejadę , zgasze silnik i rozpalę pukanie ustaje... (występuje czasami) powiedzmy 1 na 3 rozruchy i głównie na zimnym silniku karoserii....
bardzo miarowe stłumione(z wewnętrz) i takie zwykłe(stojąc po prawej stronie auta na zewnętrz)....prawie jak serce spokojnego człowieka
macie jakieś pomysły...? |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
Endrju_b
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Endrju
Jeżdzę: Audi A8 D3 2006 3.0 tdi Q
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany: 2014-01-28, 10:56
|
|
|
czyli vag... a później podnośnik lub równolegle tak? |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-01-28, 11:18
|
|
|
Pokombinuj jeszcze z recznym elektrycznym, moze zacisk stuka bo cos nie domaga w elektryce, ja poprostu sugieruje przejechac sie gdzies do mechanika ktory wstawi auto na kanal badz podnosnik i bedzie wiedzial gdzie stuka, bo przy takiej czestotliwosci jak piszesz i nawet na postoju to wystarczy sie przysluchac w kilku miejscach i mozna odrazu zlokalizowac, a jesli Ty tego nie slyszysz skad to puka to na pewno lepiej bedzie jak do kogos pojedziesz. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-01-28, 12:26
|
|
|
Wieszaki od układu wydechowego zobacz czy są całe o czy oryginalne . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Kuki30
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lip 2013 Posty: 34 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-01-28, 23:04
|
|
|
Nie wiem jak jest w nowszych modelach ale czy w tym miejscu nie znajduję się regulator ciśnienia paliwa? Bo może to on stuka <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
Endrju_b
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Endrju
Jeżdzę: Audi A8 D3 2006 3.0 tdi Q
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany: 2014-01-29, 10:01
|
|
|
Mam wielce prawdopodobne rozwiązanie.. tykanie występuje tylko wtedy gdy działa Webasto(podgrzewanie silnika)... po rozmowie z audi (ASO rzeszów) i jednym specem od ebersprecher-webasto busy doszliśmy do wniosku że tyka czy cyka elektryczna pompa paliwa z websto która jest w tym miejscu zapewne (gdzieś przy baku) zamontowana.......
błędów na kompie żadnych nie ma więc narazie odpuszczam temat.. dzieki za wszelkie sugestie |
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2014-02-05, 21:32
|
|
|
Dokładnie, jest to pompka od dogrzewacza/ogrzewania Webasto. Dzwięk dochodzi z tyłu samochodu; brzmi tak, jak by ktoś młotkiem pukał.
Możesz ją (pompkę) ręcznie uruchomić poprzez VCDS: moduł Aux. Heat [18] -> Output Tests (w jednym z kroków jest test pompy paliwa). |
|
|
|
|
|
|
|
|