Autor |
Wiadomość |
TheBareX
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lip 2013 Posty: 81 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-02-02, 13:37 [D2 97 4.2PB
] Głośno w kabinie przy wysokich obrotach
|
|
|
Witam !
Wczoraj sprawdzałem kolejną a8'ke. Z zewnątrz pare pierdół do zrobienia. Zderzak lekko pęknięty, światła kierunkowe źle przymocowane albo nie wiem ( bo lekko pociągnąć to odpadną ) .
To to tam nic. Już byłem podekscytowany do kiedy nie wsiedliśmy do auta. 5 - 6 tys obrotów a w kabinie jak by samolotem lecieć taki świst powietrza. Pierwszy raz się z takim czymś spotykam.
Proszę o pomoc. Co to może być. Koleś z komisu wspominał coś że to ściana grodziowa albo jej brak ? ( W ogóle na początku próbował wmówić że to normalne w tym silniku ... hehe, potem zmienił zdanie ) Coś tam pomurkiwał, jak to pacjent z komisu.
Czy to nie będzie jakiś problem z silnikiem ?
do 3 tys obrotów jest ok, nic nie slychać. Po odpaleniu auto jest bardzo cichutkie, dopiero przy wysokich obrotach. Czort to wie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-02, 14:01
|
|
|
Kolego sprawdzałeś wiskozę? Wydaje mi się że to ona. |
|
|
|
|
|
|
|
TheBareX
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lip 2013 Posty: 81 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-02-02, 14:07
|
|
|
Była taka hipoteza... Ale nie wiem jak to się sprawdza ( Jedyne co zauważyłem to że temperatura płynu przez 10 minut nie wyszła ponad 60 stopni, potem niestety zapomniałem zobaczyć czy się dogrzało, myślałem że to może termostat... ale chyba niestety nie ) . Jeśli to wiskoza to raczej będę musiał odpuścić auto. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-02-02, 14:17
|
|
|
TheBareX napisał/a: | Jeśli to wiskoza to raczej będę musiał odpuścić auto. |
oj tam juz bez przesady...po kupnie i tak rorzad do wymiany itp...a nowa lozysko wiskozy to koszt ok. 150-200pln. i to oryginal. Dodam ze nie od A8 ale od VW LT w dieslu rok chyba 1997. ale to juz pod inny temat
to sa pierdy na ktorych mozna zbijac cene i nawet na tym dobrze wysc. A przy wymianie rozrzadu to jedna robota! |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2014-02-02, 14:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
TheBareX
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lip 2013 Posty: 81 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-02-02, 14:21
|
|
|
a sprzęgło ? |
_________________ Kto nie próbuje, ten nie zyskuje |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-02, 14:22
|
|
|
dodaj gazu na postoju i nie idzie tego nie zauważyć
a jak to ona
to nie kupuj tanich bo one wszystkie są tak zblokowane |
|
|
|
|
|
|
|
TheBareX
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lip 2013 Posty: 81 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-02-02, 15:06
|
|
|
właśnie a koszt nowego sprzęgła to jednak trochę jest... |
_________________ Kto nie próbuje, ten nie zyskuje |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-02, 16:56
|
|
|
TheBareX napisał/a: | właśnie a koszt nowego sprzęgła to jednak trochę jest... |
Kolego jaki to koszt 700zł za łożysko i nową wiskozę. Możesz kupić używki za 200zł. A jak padnie ci skrzynia to co wtedy zrobisz? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-02, 17:59
|
|
|
ale on ma manual
proponuję elektryczny za 119 pln |
|
|
|
|
TheBareX
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lip 2013 Posty: 81 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-02-02, 20:38
|
|
|
Nie mam manual. to co mam w profilu to nie patrzeć bo nie mogę tego usunąć. chodzi o 4.2 pb automat.
adrian - tylko 700 zł ? Ja czytałem że to koszta rzędu 2 tysięcy dlatego się przestraszyłem trochę. |
_________________ Kto nie próbuje, ten nie zyskuje |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-02, 20:45
|
|
|
Co kosztuję 2 tys? Są wiskozy za 150zl łożyska 200zł. |
|
|
|
|
TheBareX
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lip 2013 Posty: 81 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-02-02, 21:03
|
|
|
Na jakimś innym forum czytałem że 2 tys. Chyba forum forda. Faktycznie 2 stówki, ale czy to dobra jakość ? wolał bym coś na 100 % pewnego nawet 2 razy droższego skoro to taka tanizna. |
_________________ Kto nie próbuje, ten nie zyskuje |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-02, 22:15
|
|
|
elektryczny daj lepsze i bardziej przemyślane
co takie visco na 600 obrotach chłodzi jak stoisz w korku
potem to już jak samolot działa |
|
|
|
|
TheBareX
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lip 2013 Posty: 81 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-02-02, 22:44
|
|
|
a jak z kosztami ? masz jakiegoś linka ? ty używasz elektryczny ? |
_________________ Kto nie próbuje, ten nie zyskuje |
|
|
|
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-02-02, 22:51
|
|
|
W a8 z tego co mi wiadomo są dwa wiatraki elektryczny i wisco.
Samochód ze sprawnym układem chłodzenia po osiągnięciu temperatury pracy nie ma prawa wychylić się poza temperaturę pracy
bez względu na to czy jest -30 czy +30 |
|
|
|
|
|