Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB ] Głośno w kabinie przy wysokich obrotach  
Autor Wiadomość
TheBareX 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 81
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-02, 13:37   [D2 97 4.2PB ] Głośno w kabinie przy wysokich obrotach

Witam !
Wczoraj sprawdzałem kolejną a8'ke. Z zewnątrz pare pierdół do zrobienia. Zderzak lekko pęknięty, światła kierunkowe źle przymocowane albo nie wiem ( bo lekko pociągnąć to odpadną ) .
To to tam nic. Już byłem podekscytowany do kiedy nie wsiedliśmy do auta. 5 - 6 tys obrotów a w kabinie jak by samolotem lecieć taki świst powietrza. Pierwszy raz się z takim czymś spotykam.

Proszę o pomoc. Co to może być. Koleś z komisu wspominał coś że to ściana grodziowa albo jej brak ? ( W ogóle na początku próbował wmówić że to normalne w tym silniku ... hehe, potem zmienił zdanie ) Coś tam pomurkiwał, jak to pacjent z komisu.

Czy to nie będzie jakiś problem z silnikiem ?

do 3 tys obrotów jest ok, nic nie slychać. Po odpaleniu auto jest bardzo cichutkie, dopiero przy wysokich obrotach. Czort to wie.

Pozdrawiam
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-02, 14:01   

Kolego sprawdzałeś wiskozę? Wydaje mi się że to ona.
 
 
TheBareX 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 81
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-02, 14:07   

Była taka hipoteza... Ale nie wiem jak to się sprawdza ( Jedyne co zauważyłem to że temperatura płynu przez 10 minut nie wyszła ponad 60 stopni, potem niestety zapomniałem zobaczyć czy się dogrzało, myślałem że to może termostat... ale chyba niestety nie ) . Jeśli to wiskoza to raczej będę musiał odpuścić auto.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-02-02, 14:17   

TheBareX napisał/a:
Jeśli to wiskoza to raczej będę musiał odpuścić auto.


oj tam juz bez przesady...po kupnie i tak rorzad do wymiany itp...a nowa lozysko wiskozy to koszt ok. 150-200pln. i to oryginal. Dodam ze nie od A8 ale od VW LT w dieslu rok chyba 1997. ale to juz pod inny temat :)

to sa pierdy na ktorych mozna zbijac cene i nawet na tym dobrze wysc. A przy wymianie rozrzadu to jedna robota!
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2014-02-02, 14:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
TheBareX 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 81
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-02, 14:21   

a sprzęgło ?
_________________
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-02, 14:22   

dodaj gazu na postoju i nie idzie tego nie zauważyć :D
a jak to ona
to nie kupuj tanich bo one wszystkie są tak zblokowane ;)
 
 
TheBareX 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 81
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-02, 15:06   

właśnie a koszt nowego sprzęgła to jednak trochę jest...
_________________
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-02, 16:56   

TheBareX napisał/a:
właśnie a koszt nowego sprzęgła to jednak trochę jest...


Kolego jaki to koszt 700zł za łożysko i nową wiskozę. Możesz kupić używki za 200zł. A jak padnie ci skrzynia to co wtedy zrobisz?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-02, 17:59   

ale on ma manual :D ;)
proponuję elektryczny za 119 pln :)
 
 
TheBareX 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 81
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-02, 20:38   

Nie mam manual. to co mam w profilu to nie patrzeć bo nie mogę tego usunąć. chodzi o 4.2 pb automat.

adrian - tylko 700 zł ? Ja czytałem że to koszta rzędu 2 tysięcy dlatego się przestraszyłem trochę.
_________________
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-02, 20:45   

Co kosztuję 2 tys? Są wiskozy za 150zl łożyska 200zł. :)
 
 
TheBareX 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 81
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-02, 21:03   

Na jakimś innym forum czytałem że 2 tys. Chyba forum forda. Faktycznie 2 stówki, ale czy to dobra jakość ? wolał bym coś na 100 % pewnego nawet 2 razy droższego skoro to taka tanizna.
_________________
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-02, 22:15   

elektryczny daj lepsze i bardziej przemyślane :)
co takie visco na 600 obrotach chłodzi jak stoisz w korku
potem to już jak samolot działa :)
 
 
TheBareX 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 81
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-02-02, 22:44   

a jak z kosztami ? masz jakiegoś linka ? ty używasz elektryczny ?
_________________
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje :)
 
 
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-02-02, 22:51   

W a8 z tego co mi wiadomo są dwa wiatraki elektryczny i wisco.

Samochód ze sprawnym układem chłodzenia po osiągnięciu temperatury pracy nie ma prawa wychylić się poza temperaturę pracy

bez względu na to czy jest -30 czy +30
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.