|
Autor |
Wiadomość |
mario-975
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 84 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-02-21, 21:10 [D3 03 3.7MPI
] Pisk w kolektorze ssącym
|
|
|
Witam!
Mam nastepujący problem podczas puszczenia gazu , gdy silnik schodzi na wolne obroty słychać gdzieś w kolektorze ssącym denerwujący pisk-czym może to być spowodowane? W silniku są jedynie błędy związane z wtryskem powietrza wtórnego a dokładnie;
2 Faults Found:
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1 P1423 - 002 -
Insufficient Flow 17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2 P1411 - 002 -
Insufficient Flow
z tego co wyczytałem mają one związek z pompą powietrza wtórnego ,ale te piszczenie to nie jest to |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-21, 21:18
|
|
|
To jest zbyt mały przepływ, sprawdź wężyki podciśnienia idące z tyłu silnika to zaworów EGR, tylko że SAI działa tylko po uruchomieniu zimnego przez max 30s i nie ma to wpływu na pracę silnika. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mario-975
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 84 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-02-21, 22:05
|
|
|
Sprawdziłem i okazało się ,że jeden wężyk jest przerwany.Jutro go wymienię i zobaczymy co dalej? Lecz obawiam się,ze to nie będzie jednak to bo to piszczenie jest nawet gdy jest ciepły silnik. |
|
|
|
|
mario-975
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 84 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-02-22, 19:49
|
|
|
Weżyk wymieniony,jak na razie nie ma żadnych błędów a to piszczenie nie ustało ;( Przysłuchując się dokładniej pisk ten dochodzi z tylnej części silnika w okolicy przepustnicy i tylko w momencie gdy silnik schodzi z obrotów,podczas dodawania gazu oraz utrzymywania stałych obrotów nie piszczy.Czasami zdarzy się że przez chwilę nie piszczy po czym znowu zaczyna co to jest <jezu> ???? |
|
|
|
|
|
|
|
mario-975
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tipronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 84 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2014-03-08, 17:13
|
|
|
Problem rozwiązany Przyczyną była nieszczelność w układzie dolotowym,wystaczyło dokręcić kolektor ssący <hura> |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-06, 22:33
|
|
|
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2
P1411 - 002 - Insufficient Flow - MIL ON
i wali mi checkiem, będę obczajał te wężyki podciśnienia z tyłu silnika jak wyżej |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-11-07, 23:44
|
|
|
wezyki, zawór sterujacy gruchami lub same gruchy uszkodzone. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |