Autor |
Wiadomość |
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2014-03-07, 10:15 [D2 98 4.2PB/LPG
] Prins vsi.Gaśnie po gwałtownym przyśpie
|
|
|
Witam.Problem jest następujący.audi gaśnie (najczęściej) po gwałtownym przyśpieszaniu zaczynam hamować np do 0km wtedy gaśnie.nie przerzuca na Pb tylko zgaśnie.podłączyłem Lpg pod kompa i okazało się że raptownie rośnie ciśnienie robocze w reduktorze,albo za reduktorem bo na filtrze fazy lotnej jest chyba czujnik ciśnienia.Dodam że wczoraj zamontowałem nowy reduktor ale problem dalej jest(świece też nowe).Na pb jest ok. |
|
|
|
|
|
|
|
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-03-07, 10:53
|
|
|
Możliwe że czujnik ciśnienia gazu jest uszkodzony lub sensor ciśnienia gazu .Jaka to instalacja. I jeszcze jedno czy na postoju po dodaniu gazu autoteż gaśnie? |
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2014-03-07, 11:04
|
|
|
Instalacja Prins Vsi reduktor Gurtner,wtryski keihin.na postoju moge katować i nic. |
|
|
|
|
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-03-07, 11:09
|
|
|
To że rośnie ciśnienie po puszczeniu nogi z gazu to normalne bo wtryski się zamykają .Myślę że należy przejechać się z podłączonym kompem do gazu i regulowac go zmiejszając otwarcie wtrysków na niskich obrotach ,prawdopodobnie zalewa się bo wtryski za mocno się otwierają. |
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2014-03-07, 11:16
|
|
|
Na postoju ciśnienie robocze 2.2 gdy gazuje spada do 1.9 i wraca 2.2 gdy hamuje wywala ciśnienie do końca skali 3.5 i auto gaśnie.gdy odpalam ponownie obroty falują aż do momentu gdy ciśnienie wróci do normy. |
|
|
|
|
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-03-07, 11:21
|
|
|
Na reduktorze powinno byś pokrętło na małego imbusa którym reguluje się ciśnienie robocze reduktora .Spróbuj wkręcić je o kilka obrotów kręcąc patrz na laptop jak spada ciśnienie skręć je do 1,5 i wtedy sprawdź czy jest lepiej.Moim zdanie ciśnienie robocze które podajesz jest troche duże. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2014-03-07, 11:38
|
|
|
nic nie było robione.ciśnienie takie było od lat.mam ją od 3 lat i nic się nie działo.jeśli chodzi o reduktor to tylko wychodzi z niego wąż do wtrysków i nic więcej |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2014-03-07, 13:10
|
|
|
nic takiego u mnie nie ma.z reduktora wychodzi wąż na wtryski,pomiędzy wtryskami a reduktorem jest filtr fazy lotnej i jakiś czujnik.zastanawiam się nad sensorem halla który jest podłączony pod jedną z cewek.Miałem tam przerwany kabel(ten co idzie do cewki zapłonowej)po połączeniu tego kabla nic się nie zmieniło więc może ten sensor padł |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-07, 15:11
|
|
|
sorki ale mnie ten gurtner zmylił
standardowo ma być dwa bary
DODANO:
niestety reduktory prinsa od syfnego gazu sie zacinają lub złe działają Od syfu zacina sie trzpień regulujący ciśnienie
czyli rozebrać i zmiana gumek |
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2014-03-07, 16:31
|
|
|
A gdzie znajduje sie ten trzpień?jeśli w parowniku to odpada bo kupiłem nowy parownik.A co do zaworu bezpieczeństwa to jest ale nie jest z niczym połączony.jak śmigam delikatnie to nie gaśnie. |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2014-03-07, 19:24
|
|
|
merc4891 napisał/a: | A co do zaworu bezpieczeństwa to jest ale nie jest z niczym połączony. |
Króciec jest w "powietrze"?
Zazwyczaj ujściem bezpieczeństwa steruje się reduktorem.
By utrzymywał "stałe" ciśnienie względem podciśnienia w kolektorze.
Sądzę, czy to prince czy inny reduktor ze względu na sposób pracy
instalacji na wtrysku LPG wymagane jest sterowanie reduktorem z kolektora
ssącego. Nie ma bata... Inaczej nie ma możliwości utrzymywania
stałego ciśnienia względem podciśnienia w kolektorze ssącym.
I jeszcze jedna sprawa. Napisałeś, że kupiłeś nowy reduktor.
To na starym to występuje? Jak jest na nowym?
Jaki reduktor kupiłeś? |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2014-03-07, 21:30
|
|
|
na starym jak i na nowym to samo.a parownik to gurtner czarny.więc to raczej nie wina parownika. |
|
|
|
|
|