Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-27, 21:03 [D2 ALL
] Elektrozawory
|
|
|
Witam. Mam do Was pytanko, otóż muszę wymienić elektrozawory, bo padły i zamiast dostawać chłodną bryzę w ciepłe dni, mam non stop saunę, krótko mówiąc tragedia. Diagnoza uwalone elektrozawory oraz pompa obiegowa nagrzewnicy, które z tego co kojarzę dostępne są jako jeden moduł. Orientujecie się, czy te elektrozawory są wogóle rozbieralne? bo jeśli tak to może jest sposób na ich regenerację?To tak bardziej z ciekawości, bo mam już zaklepane drugie od kolegi z forum-sprawne. A co ważniejsze to, czy po wymianie części na sprawną będę musiał to jakoś ustawić przez vaga (jakaś adaptacja <niewiem>), czy poprostu wymieniam i już wszystko będzie hulać od startu?pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-27, 21:06
|
|
|
Z tego co wiem w D2 tylko wymieniasz i wsio. Daj znac w temacie jak poszla robota bo to troche upierdliwa sprawa. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-03-27, 21:34
|
|
|
beyer28, wymieniasz i ma hulać ;)vagiem też nic nie musisz robić.
Jak chcesz to podaj mi meila na pw,mam instrukcję ze zdjęciami opisaną przez kolegę tomi5,wysłał mi kilka lat temu gdy ja to przerabiałem u siebie...mogę ci wysłać
Trochę roboty z tym niestety jest |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-27, 21:45
|
|
|
tomi26 napisał/a: | Trochę roboty z tym niestety jest |
Słyszałem, że roboty przy tym dużo, ale czego się nie robi dla chłodu w samochodzie w upalne dni instrukcja przyda się jak najbardziej, dzięki.Mail poszedł na pw |
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-03-27, 21:53
|
|
|
beyer28, poszło |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-27, 22:03
|
|
|
Apophis, jak się uporam dam znać na pewno
Tomi26, dziękuję |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-04, 17:18
|
|
|
Panowie w jaki sposób można sprawdzić elektrozawory, czy są sprawne?oczywiście chodzi o takie na zamianę, bo mam jeden komplet i muszę sprawdzić, czy w ogóle działające załatwiłem... |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-07-14, 18:37
|
|
|
Nareszcie dziś udało się pokonac te elektrozawory po długich i nieskutecznych poszukiwaniach sprawnych zaworków udało się naprawic moje stare wysłużone. Kolega mechanik mówił, że problem tych zaworków polega na notorycznych zwarciach i nadpalaniu się ich. Rozkręcił to i stwierdził, że wystarczy wymienic jakieś rezystorki i będą jak nowe. Jak mówił tak zrobił i od dziś mam znów klimę w samochodzie <hura> mówił, że każde w ten sam sposób idzie naprawic, bo to nagminny problem z nimi... a więc po co wymieniac skoro można naprawic <niewiem> ale żeby nie było tak słodko z środkowego-lewego nawiewu jest minimalnie słabszy nadmuch, ale to chyba już nie wina zaworków...jak myślicie? Nie zmienia to faktu, że przy dzisiejszych 33stopniach wkońcu mogłem jechac z zamkniętymi szybami i czuc przyjemny chłód cała operacja kosztowała mnie 400zł |
|
|
|
|
|
|
|
|