Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 09 3.0TDI ] Adaptacja zawieszenia  
Autor Wiadomość
kali 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 14
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-04-01, 19:37   [D3 09 3.0TDI ] Adaptacja zawieszenia

Witam musze przeprowadzić adaptacje zawieszenia po wymianie czujnika poziomu, czy po wpisaniu w kanale 1,2,3 i 4 dla poszczególnuch kół wysokości zawieszenia trzeba jeszcze w jakimś kanale zatwierdzić nowe wartości , w ross tech wiki piszą że w 5 kanale zmienić wartość na 1 tylko ja nie mogę wejść w kanał 5 bo jest nie aktywny prosze o pomoc i z góry DZIĘKUJE za podpowiedzi.
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2014-04-01, 19:46   

Na stronie Ross tech masz całą procedurę , czyli jak sprawdzić wartości i jak zmierzyć wysokość oraz w jakie kanały wpisać .

http://www.ross-tech.com/...velcontrol.html
 
 
kali 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 14
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-04-01, 21:40   

Ja wiem jak zrobić tylko z tego co piszą w ross tech trzeba wejść w kanał 5 i zmienić wartość na 1 tylko ja niemogę w kanał 5 wejść bo wyświetla mi się error
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2014-04-02, 12:30   

[Security Access - 16]
Enter 31564
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-04-02, 14:38   

Mam pytanie. Robię adaptację właśnie i obnizylem naradzie o 10 mm z 416 na 426 ale jak wchodzi ponownie aby obniżyć to stored value znowu jest 416. Tak zawsze jest?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-22, 13:35   

jakie wysokości sa w zwyklym zawieszeniu

na :

1 lift
2 comfort
3 auto
4 dynamic

wysokości tył i przód proasze o pomoc ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-10-23, 10:49   

kali napisał/a:
Ja wiem jak zrobić tylko z tego co piszą w ross tech trzeba wejść w kanał 5 i zmienić wartość na 1 tylko ja niemogę w kanał 5 wejść bo wyświetla mi się error

Nie zostały spełnione wszystkie warunki do poprawnego zakończenia kalibracji.

drago_o napisał/a:
... ale jak wchodzi ponownie aby obniżyć to stored value znowu jest 416. Tak zawsze jest?

Tak jest.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-23, 15:28   

Hehe... odkopane :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-23, 15:57   

ee no Pany odkopaliście sami <brawo>

ja chciałem wiedzieć co i jak z wysokościa ale juz sam doszedłem


najważniejsze ogólnie było najpierw ustawienie auta na DYNAMIC i sprawdzenie wysokości I WTEDY ZACZĄĆ ADAPTACJE

Ja robiłem to na auto i mierzyłem i wyszły cyrki <boisie>

jednak udało mi sie zaadaptować przypadkowo przód na taka wysokość że nie mogłem ręki włożyć!!

i zaadoptowało sie ale... co z tego jak tak jezdzić nie szłoby prZeciez

ogólnie po wielu walkach dotarłem sam do tego ze ustawić na dynamic i zostawić i adaptować

auto poprostu podnosi sie z dynamic na normal lewel i ogien lecimy

ustawiłem teraz :

398 tył obie strony

421 przód lewe

416 przód prawe

minimum brakknie do ideału ;)

ale chce opuścic o 20 w dół tylko .. czy to dla amorów bezpieczne ?

wiem że mogę więcej opuścic i bez zadnego gadzetu tylko kompem bo zrobiłem to ale

1 chce wiedziec czy toe 20 mm będzie bezpieczne dla zwyklego amora nie eskowego?

2 jak opuszczać najpierw tył pozniej przód?

3 czy jest jakis sposób na zmiane kodowania aby wszystkie koła poszły odrazu w dół o 20??
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-23, 18:22   

20 to pikus :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-10-24, 00:15   

dracus6662 napisał/a:
ee no Pany odkopaliście sami <brawo>

No rzeczywiście, niezły "pasztet" <faktycznie>

dracus6662 napisał/a:
najważniejsze ogólnie było najpierw ustawienie auta na DYNAMIC i sprawdzenie wysokości I WTEDY ZACZĄĆ ADAPTACJE

Nie bardzo rozumiem czemu ma to służyć... tym bardziej że:
dracus6662 napisał/a:
auto poprostu podnosi sie z dynamic na normal lewel i ogien lecimy


Z mojej wiedzy wynika, że robimy to właśnie na pozycji "Automatic" :)

Zresztą dalszy twój opis to potwierdza ponieważ...
dracus6662 napisał/a:
ustawiłem teraz :

398 tył obie strony

421 przód lewe

416 przód prawe

Zgodnie z informacją techniczną jeżeli masz to co powyżej na Automatic to jest fabrycznie - właściwie to nie bo przednie nie stoją identycznie a powinno być 416/398 :)

Jeżeli masz zawieszenie zwykłe komfortowe, a tak wynika z twojego numeru VIN, i takie wartości ustawiłeś dla pozycji Dynamic to moim zdaniem jest słabo :)

dracus6662 napisał/a:
1 chce wiedziec czy toe 20 mm będzie bezpieczne dla zwyklego amora nie eskowego?

Nic mu się nie stanie - pisałem to wielokrotnie. Toć sam jeżdżę na mocnej glebie już kilka lat i jakoś dają radę :)

dracus6662 napisał/a:
2 jak opuszczać najpierw tył pozniej przód?

Wszystko razem.

dracus6662 napisał/a:
3 czy jest jakis sposób na zmiane kodowania aby wszystkie koła poszły odrazu w dół o 20??

No masz możliwość kodowania ale nie licz na 20mm samym kodowaniem :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-10-24, 05:55   

ogólnie dzięki za pomoc i rozjaśnienie sprawy <okok>

ja robiłem tak:

ustawiłem na AUTO i robiłem kalibracje

wynik : auto najpierw miało LOW LEWEL

Anastępnie NORMAL LEWEL

Ale wciąż wychodziło w pierwszej kratce WAIT

wynik : kontrolki migajace , błąd świateł , błąd braku nastaw podstawowych w gr. 34


Po ustawieniu na DYNAMIC :

wynik : samochód podnosi sie do poziomu NORMAL LEWEL

po kilku sekundach i wychodzi w okienku VALUE


Robie adaptacje i wszystko jest ok wróciło niemal do stanu idealnego

mówie idealnego bo : lewe przód jest wyżej o 5mm ale:

kuźwa robiłem to 3 godziny żeby doprowadzić wszystko do stanu takiego bo kazde kolo miało inaczej

ile ma być na dynamic ?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-10-24, 12:17   

dracus6662 napisał/a:
kuźwa robiłem to 3 godziny żeby doprowadzić wszystko do stanu takiego bo kazde kolo miało inaczej

No co ty?.... A na forum piszą, że podłączasz kompa, 10 minut i po kalibracji <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-10-24, 12:20   

Najlepiej i najprościej to tylko łącznikami się robi... zero zabawy kompem i z kanałem 10 minut :) no na adaptację z kompem to trochę zabawy jest ale do ogarnięcia jak się nie pomylisz w którymś kole i nie powtarzasz 15 razy tego samego :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-10-24, 15:46   

drago_o napisał/a:
Najlepiej i najprościej to tylko łącznikami się robi... zero zabawy kompem i z kanałem 10 minut :)

hehehe... to następny mit powtarzany po wielokroć <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.