Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Długo kręci jak zimny  
Autor Wiadomość
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-05-25, 21:36   [D2 95 4.2PB/LPG ] Długo kręci jak zimny

witam mam jedyny problem w moim a8 juz od dłuższego czasu a mianowicie po nocy odpala na 5 obrotem wału i jakoś nierówno , po odpaleniu nie wkręca się dusi jak szybko wciskam gaz .po kilku min jest ok . błedów brak ,lpg i wtryski ok . teraz robi się ze postoi godz i tez dłuzej kreci , wczesniej tak nie było . wg vin filtr nie był ruszany , pompa też . teraz ma 256k .jest coś jeszcze że delkatnie drży na postoju i na lpg i pb. wskazówka jest idealnie nie rusza się . odpala jak zimny na 1000 obr i po 5 sek na 900 spada. jakieś wskazówki ? identycznego tematu nie znalazłem ... na ostatnim serwisie w szwajcari miał wym 2 moduły zapłonu i czujnik wału ,świece więc musiał już tam coś kuleć . rozrząd zrobiony i po wymianie jest takk samo ,jak zejdzie poniżej 1/4 zbiornika to już całkiem dławi się i strzela w tłumik jak zimny .ogólnie silnik żyleta 250 bez problemu leci na lpg.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-05-25, 21:44   

Wpisz sobie w szukaj : pompa paliwa i masz odpowiedź .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-06-09, 13:13   

a co z drganiami na jałowym? , ja już ponad rok z tym latam tak jak kolega widze też ma problem. To jest jakaś totalna tragedia w tych "cudownych" v8 miałem przyjemność trzema sztukami jezdzic i w każdej to samo .
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-06-09, 20:30   

sprawdzaliście czy ecu niema czasami "zimnych lutów " ? .W mojej byłej były i po polutowaniu od nowa żadnych drgań już nie było.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-10, 04:50   

moja kupiona za 1/3 ceny chodzi idealnie
drgania to pewnie wina niedopalonej mieszanki i wypadania zapłonów
najbardziej prawdopodobnie lub lpg wam mapy rozwala
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-06-10, 10:09   

pepi napisał/a:
najbardziej prawdopodobnie lub lpg wam mapy rozwala


tzn.?o co chodzi kolego z tymi mapami,bo u mnie pojawił sie niedawno ten sam problem.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-06-10, 10:46   

gacuś, Odłącz akumulator na noc i zakręć gaz w butli , potem na następny dzień pojeździj na PB około 100-150KM ( niech to będzie 2-3 dni ) mapy silnika powinny wrócić do ustawień fabrycznych (jeśli silnik jest zdrowy) po tym dystansie przejdź z powrotem na LPG . Jeśli na początku będzie wszystko oki , a potem wróci problem to wizyta u magika od LPG i korekta ustawień zostaje .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-06-10, 16:49   

dzięki za info,postaram się tak zrobić i zobacze jak będzie.a jest jakis zawór do przy butli,czy poprostu tylko przyciskiem wyłączyc?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-10, 17:08   

Cytat:
a jest jakis zawór do przy butli,czy poprostu tylko przyciskiem wyłączyc?

Jest zaworek ręczny przy butli i dobrze go użyć jeśli nie ma 100%pewności co do elektrycznego.
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-06, 10:12   

Podepnę się. Tydzień temu zmieniłem parownik na kme twina, i po 2-3 dniach po zmianie, mam problem z odpalaniem na benzynie, tzn gdy auto postoi kilkanaście minut po jeździe, to raz że kilka sekund trzeba kręcić rozrusznikiem zanim załapie, a jak już odpali to kuleje chwilkę, za pare sekund chodzi już równo, po przelaczeniu na lpg idealnie chodzi. Natomiast gdy odpalam niedługo po zgaszeniu, to pali od strzała i równo chodzi. Gaz wyregulowany, mapy idealne, w silniku brak błędów, korekty krótko-długoterminowe idealne. Nie wiem czy może mieć to jakikolwiek związek ze zmianą parownika, czy są to objawy pompy paliwa? Pompe slychac tak jak zawsze było slychac po przekreceniu zapłonu <bezradny>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-03-06, 11:02   

Zakręć butlę od lpg, pojeździj kilka km na benzynie samej i zobacz co się będzie działo na drugi dzień. Najprawdopodobniej albo reduktor puszcza gaz podciśnieniem do kolektora albo któryś wtrysk jest nie szczelny.
Puki co pompę paliwa zostaw w Świętym spokoju.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-06, 11:29   

No to odpiac podcisnienie i w szklanke z wodą to pokaże czy wali gazem. potem kawałek wezyka i tak samo kazdy wtrysk
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-06, 13:47   

tak tez podejrzewałem ze moze mi gazem zalewać, dzieki Panowie za podpowiedzi, jutro bede sprawdzał czy to wtrysk któryś
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-03-06, 13:53   

Cytat:
potem kawałek wezyka i tak samo kazdy wtrysk


Apo rozwiń temat z tym węzykiem i szklanką wody <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-03-06, 14:39   

Marcinek odpinasz wąż który idzie od podciśnienia do kolektora. Odkręcasz go przy kolektorze.
ten koniec wkładasz do szklanki z wodą. Jeśli pojawią się bąbelki to ewidentnie reduktor puszcza pierdy podciśnieniem.
Można też starym sposobem na ślinę jak się sprawdzało wentylki w rowerze :)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.