Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] Gaśnie zaraz po odpaleniu  
Autor Wiadomość
patr1 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2014-06-05, 06:58   [D2 95 4.2PB ] Gaśnie zaraz po odpaleniu

Koledzy mam dodatkowy problem w moim aucie - nieraz, zwłaszcza na ciepłym siniku przy rozruchu odpala i od razu gaśnie. Nieraz zafiksuje raz i odpali potem normalnie , nieraz dwa trzy razy i dopiero odpala. Zdarza się to raz na jakiś czas - co kilkadziesiąt odpaleń. Wcześniej pojawiał się problem z wypadaniem zapłonu na wolnych na postoju ze skrzynia w pozycji D ale od dłuższego czasu nie mam tego objawu. Jaka będzie przyczyna tych cyrków przy odpalaniu?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-05, 07:17   

nie masz lpg ?
to może pompa -spróbuj nalać więcej jak połowę baku ;)
 
 
patr1 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2014-06-05, 08:28   

Nie zwróciłem uwagi jaki jest poziom paliwa gdy auto fiksuje ale sprawdze
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-06-05, 16:14   

Jesli odrazu gaśnie to może stara przyczyna z kostką od immo.
 
 
Marek_M 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 19
Skąd: Wrocław/ Kępno
Wysłany: 2014-06-05, 19:30   

Moja miała tak samo, aż w końcu nawet za entym odpaleniem od razu gasła. Przyczyną okazał się zbyt słaby sygnał immo w kluczyku. NIe wiem co mnie pokusiło, ale spróbowałem zapasowym i problem zniknął.
Jeśli masz zapasowy kluczyk to spróbuj i daj znać.
_________________
Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
 
 
patr1 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2014-06-05, 21:30   

No właśnie nie mam zapasowego kluczyka , niby można dorobić taki do tego rocznika za 200pln. A co z tą kostką od immo - jaki to problem?
 
 
Marek_M 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 19
Skąd: Wrocław/ Kępno
Wysłany: 2014-06-05, 21:47   

Jeśli dobrze rozumiem kolegę Apophis, to chodzi właśnie o kostkę znajdującą się w kluczyku. Być może tak jak u mnie daje zbyt słaby sygnał. Sprawdź sobie na VAGiem jeśli masz możliwość zanim wymienisz pompę paliwa i inne graty :)
_________________
Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
 
 
patr1 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2014-06-06, 08:06   

Właśnie dałem auto na komputer - zobaczymy.
 
 
Marek_M 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 19
Skąd: Wrocław/ Kępno
Wysłany: 2014-06-07, 07:20   

I jak tam Kolego? już coś wiadomo??
_________________
Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
 
 
patr1 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2014-06-07, 08:15   

Tak wiadomo - taki błąd : 463A sterownik silnika zablokowany ale oprócz tego były jeszcze takie błędy:
0440 adaptacja lambda2 adaptacja addatywna za wysoka

0231 adaptacja lambda - adaptacja addatywna za wysoka,

45FC system biegu jałowego wartość do nauki górna wartość graniczna ,

4545 reg.spalania stukowego cylinder 1 , komp./funkcja przy zderzaku regul.

4066 przepływomierz masowy powietrza za niski sygnał

w serwisie powiedzieli ze jak znowu beda cyrki z odpaleniem i pojawi sie blad 463A to bedzie tak jak sugerowaliscie mi koledzy na forum. A te pozostałe błędy - z czym to sie je?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-08, 07:20   

lambda do wymiany jak nie masz lpg
 
 
pawel27 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: s8
Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 35
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-08, 14:38   

nie musi być lambda do wymiany, tymbardziej że tutaj są aż błędy w dwóch. Wystarczy że przepływka generuje błąd lub jest nieszczelność i sterownik podleje na bogato i zaraz wyskoczy. Zacznij od podmiany sterownika lub samej przepływki i obserwuj co wypluje komp
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.