Autor |
Wiadomość |
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-06-21, 18:23 [D2 00 4.2PB/LPG
] Problem z odpaleniem
|
|
|
Panowie ! Pomocy! ze tak zaczne temat.
Opisze od początku:
Trafiło mi chłodnice, wstawiłem auto do garażu normalnie i czekałem aż "nowa" przyjdzie.
Był to wyciek, auto się nie zagotowało czy coś.
Wymieniłem dziś chłodnice, a przy okazji błotnik przedni prawy(o ile to ma znaczenie).
Po wymianie w/w odpalilem nie złożone do końca auto - bez zderzaka, lamp oraz nie założonej obudowy filtra. Byla sama guma co wchodzi do przepustnicy.
Przy wymianie chlodnicy wyciekło mi troche oleju od ASB (jakies 100-150ml) na glebe.
Auto zaczeło dziwnie kuleć, ale myslalem, że to wina nie złożonego dolotu, aż zgasło.
Poznej odpaliło znowu i ten sam scenariusz. Złozyłem więc dolot i odpalilem raz jeszcze.
Ku mojemu zaskoczeniu scenariusz sie powtórzył. Podłączyłem go pod VAS'a i pokazało mi błąd na srzyni coś takiego - 18265 Sygnał obciążenia (chyba ten numer) ale napewno sygnał obciązenia.
Przy probie zmiany biegu z P na R bądz z N na R lub D auto gasło.
Udało się go przypadkiem odpalić na gazie i o dziwo chodził idealnie, wkrecał się na obroty, nie było problemów z biegami. normalnie mogłem zmieniać i auto jechało.
Po kilku pozniejszych probach na bezynie efekt był mierny - auto kulalo i gasło.
Na chwile obecna po kilku takich probach nie odpala w ogóle - tylko kręci i "proboje załapać" brak błedów na VASie i VagCom.
witki mi opadły.
Auto w sumie stało 3-4 dni w garazu - przepychane.
Zostawiłem na noc odpiętą kleme.
Wybaczcie ze tyle tekstu ale chciałem najrzetelniej opisać problem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-21, 18:28
|
|
|
Jak się ma pompa paliwa? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-06-21, 18:39
|
|
|
Rok temu zalozony nowy orginqm VDO SIEMENS.
A jest w bagazniku jakis wylacznik wstrzasowy? Bo nie trzymaja mi teleskopy i trzasnelo klapa dosc srogo. |
_________________
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-06-22, 07:40
|
|
|
Polifty gdzie maja przelywke? W puszce filtra powietrza jak przedlift?Pytam bo pisales ze dopalales bez obudowy.Moze jak skladales nie podlaczyles?
Objaw slabej pracy na benzynie a poprawnej na gazie wskazuje na problem z zasilaniem paliwa.
Filtr kiedy zmieniales?I tak sie nie oebejdzie bez pomiaru cisnienia paliwa. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-22, 08:13
|
|
|
dolej paliwa do baku tak ponad połowę |
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-06-22, 12:19
|
|
|
nie bijcie tylko.
faktycznie dolalem piątke - pompa nabiła ciśnienie i auto odzyło.
mam drugą kreskę od połowy w dół czyli pewnie jakies 30 litrów.
a tyle nerwów
Dzięki Wszystkim za pomoc! |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-22, 12:22
|
|
|
Ale to nie koniec-pompka do roboty. |
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-06-22, 12:28
|
|
|
nawet nie zartuj sobie tak, w ciągu dwóch lat wymieniłem dwa razy na orginał.
za pierwszym razem poprzedni wlasciciel mi nie powiedział, że nie wolno miec poniżej połowy, a ja glupi ucieszony ze mi poł zbiornika paliwa do auta dorzuca.
a drugi raz to juz moja inwencja twórcza - myślalem, że dobrze założyłem okazało sie inaczej |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-22, 12:35
|
|
|
Napisałem "do roboty" czyli albo poprawka albo wymianka |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-06-22, 15:18
|
|
|
No niestety liczy się dobre złożenie do kupy całości. Mi udało się złożyć dobrze i to zamiennik za 200zł (firmy QAP) śmigam już od kwietnia zeszłego roku i kilka razy zapalała mi się już na fisie kontrolka z dystrybutorem. Nie odczuwam niedomagań pompki jak na razie. |
_________________
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-06-23, 09:26
|
|
|
lekture wymiany pompy na forum przerabiałem nascie razy, myślałem ze tym razem udalo mi się złożyc jak trzeba, a jednak no nic by nie śmiecić - temat można zamknąć/usunąć. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|