Autor |
Wiadomość |
Radar33
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 4 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-08-16, 10:26 [D3 07 4.2FSI
] Lepsze hamulce
|
|
|
Witam ponownie,po uporaniu sie z nagarem w motorze,powoli zblizam sie do wymiany ukladu hamulcowego w swoim transporterze(tarcze i klocki)obecnie zestaw Ate ale szczerze mowiac nie spisuje sie dobrze tarcze slabe a klocki mocno pyla,czy ktos moze polecic cus lepszego moze poza zimmerman bo mialem kiedys w bmw 735 i tarcze sie pogiely,czy ktos zamontowal jakis ciekawy zestawik za rozsadna cene i byl zadowolony?? |
_________________ Zawsze zmieniaj na lepsze...... |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-08-16, 11:20
|
|
|
Tu BMW lubi oryginał. Kolega walczył z klockami i tarczami cały czas jak nie taki zestaw to inny. Po pewnym czasie zamówił ori zestaw i problem z hamulcami się skończył.
Co do pylenia klocków to bywa różnie. Osobiście wolę jak pylą. Klocek powinien być miększy niż tarcza. A właściwości pylące określają jak jest miękki.
Poszukaj na forum dużo pisane było odnoście zestawów hamulcowych takich by hamowały a nie wprawiały w zastanowienie czy zahamują jak będzie trzeba. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Radar33
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 4 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2014-08-25, 05:33
|
|
|
Witam ponownie drodzy klubowicze,
jak do tej pory widze ze nikt z czystym sumieniem nie potrafi podac jakiegos fajnego kompletu(tarcze +klocki)do mojego transportera,ktory dawalby rade spokojnie hamowac z wiekszych predkosci,bo to co teraz mam,zestaw ATE daje rade ale tylko do 170km/h,przy wiekszych predkosciach nie czuje sie komfortowo niestety,przebym obecnie na obczyznie ale zaraz po powrocie bede nosil sie z zamiarem wymiany....pomozcie drodzy koledzy w miare mozliwosci bo niechce sie wbijac w cus co nie bedzie lepsze od zestawu ATE,zna ktos moze jakiegos kumatego majstra z zachodnio pomorskiego ktory nie bal by sie pomajstrowac przy A8 bo wiekszosc tych szmelcownikow albo sie boi albo nie sa zbyt wiarygodni,pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc <jezu> |
_________________ Zawsze zmieniaj na lepsze...... |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-08-25, 07:06
|
|
|
Jw zestaw z S8/W12 albo ceramika. |
_________________
|
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-08-25, 22:48
|
|
|
Radar33: jak będziesz chciał zrobić hamulce w Szczecinie to mogę śmiało polecić V-tronic na Europejskiej, od jakiegoś czasu walczymy wspólnie z różnymi rzeczami w mojej eSie od kiedy stałem się szczęśliwym posiadaczem i jestem zadowolony z ich usług. Na pewno chętnie pomogą dobrać Ci coś lub wymienić na inne heble np. takie jak powyżej pisali koledzy.
Sam będę zakładał hamulce z D3 pod tarczę 380mm, ale czekam na razie aż obecne się wyczerpią bo są w miarę nowe. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2014-08-26, 07:27
|
|
|
Załóż tarcze od S8/W12 D3 (tj przód 385 mm i tył 335 mm).
Do tego zaciski na przód z Cayenne/Q7/tuareg.
Będziesz miał największe klocki (ok 20 cm dł!) do większych tarcz.
Lub zaciski ośmio tłoczkowe z RS6. Też dobry zestaw.
Większa powierzchnia styku klocka z tarczą.
O ile heble z D3 W12/S8 są p&p.
To w pozostałych zaciskach trzeba dorabiać jarzma.
Ale jak jeździsz agresywniej to tylko ceramika. |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-08-26, 11:08
|
|
|
Cytat: | Sam będę zakładał hamulce z D3 pod tarczę 380mm |
Jeśli masz na myśli zaciski z alle od S8 D3 w cenie 2tys zł to niech sobie je trzymają Przy tej cenie szukałbym 6 tłoczka. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-08-26, 11:47
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Cytat: | Sam będę zakładał hamulce z D3 pod tarczę 380mm |
Jeśli masz na myśli zaciski z alle od S8 D3 w cenie 2tys zł to niech sobie je trzymają Przy tej cenie szukałbym 6 tłoczka. |
Nie no to już mi uświadomiłeś na prv, że cena astronomiczna Ale narazie nie ma co wyrzucać starych na śmietnik, więc na spokojnie będę się rozglądał może się coś trafi rozsądnego Może nawet takie jak u Ciebie od W12 W każdym razie na pewno nie zdecyduję się na te od RS ponieważ nie zamierzam wymieniać obu kompletów felg i opon na min 20" |
_________________
|
|
|
|
|
|