Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Wałki rozrządu, dźwigienki  
Autor Wiadomość
Royas 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Wiesław
Jeżdzę: Audi A8 VW
Wiek: 38
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: Torun
Wysłany: 2014-08-20, 17:31   [D2 00 3.3TDI ] Wałki rozrządu, dźwigienki

Witam
silnik 3.3 Tdi
chcialbym sie doradzic stalem sie posiadaczem auta w ktorym sa do wymiany walki gdyz spadly 3 dzwigienki
Problem polega w tym ze nie wiem czy zestawy oferowane na allegro sa dobrym wyborem
zestawy te oferuja walki dzwigienki z chydraulikami czy ktos z was je poleca jezdzi na takich ma jakie porownanie wadomo ze to nie to samo co orginal ale poprostu nie chcial bym wydac kase w bloto .
Slyszalem tez ze w Bydgoszczy Swiatek regeneruje takie walki ??
no i orginaly wiadomo z enajlepsze ale cena pewnie spowalila by nie jedna osobe jutrosie dowiem ile kosztuja w aso

Prosze o jakies poppowiedzi Z gory bardzo dziekuje ;)
 
 
Royas 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Wiesław
Jeżdzę: Audi A8 VW
Wiek: 38
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: Torun
Wysłany: 2014-08-21, 11:35   

nikt nie wymienial tylko u mnie siadly
 
 
AC VENTURA 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi A4 2.5 TDI
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 3
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2014-08-21, 20:52   

Kolego na temat regenerowanych wałków są różne opinie.Ja w a4 v6 2.5 tdi wymieniałem na nowe ruville i jest git.Wymiana była przy 220 tyś teraz jest 280 i nie na śladu zużycia.Auto chodzi idealnie.Wszystko było kupione na Allegro firma Autos Silniki z Łodzi.Polecam
_________________
Czasowstrzymywacz ! Oszukać czas.............
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-08-22, 00:35   

Jakiej firmy te co znalazles ? Ruville owszem ok, ale nie widzialem do V8. Pozostaje KOLBENSCHMIDT. Chinczyki omijaj szerokim lukiem.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Royas 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Wiesław
Jeżdzę: Audi A8 VW
Wiek: 38
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: Torun
Wysłany: 2014-08-22, 08:13   

szperalem szukalem na necie i do swiatka nie jestrem prekonany znalazlem pozytywnbe opinie na temat wlasnie wrmy w lodzi outos silnik

http://allegro.pl/walek-w...4504818388.html


- 4x wałki rozrządu nockentechnik firma z lodzi nie spzredaje walkow ruville ??
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-08-22, 13:06   

Na forum Passata sobie je chwala. Swiatek tez je montuje, jakosciowo ponoc nie odbiegaja od KOLBENSCHMIDTa (pewnie i tak jedna grupa).
Ruville'a nie sprzedają bo nie robia (tzn 'nie pakuja') do V8, są do V6.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Royas 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Wiesław
Jeżdzę: Audi A8 VW
Wiek: 38
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: Torun
Wysłany: 2014-09-15, 18:25   

Witam ponownie
Panowie czy jest możliwość że gdy wytarły mi się walki mogły się zgiąć zawory ? Założyłem nowe wałki i silnik stoi po przekręceniu ok 300 stopni wałem ? Najlepsze jest to ze samochód jeździł do końca i wjechał na warsztat o własnych siłach, po ściągnięciu nowych walków problem nie ustępuje liczę na jakieś odpowiedzi.
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-15, 19:22   

Rozumiem ze wszystkie walki sciagniete ,czyli zawory wszystkie sa zamkniete i problem wystepuje?
JAk tak to aby ustalic czy to zawory to w momecie gdy silnik sie blokuje uginac zawory recznie przy pomocy twarego walka drewnianego badz zabezpieczonego srubokreta ,co kolwiek co nie zarysuje czesci.Po tym tescie bedziez mial odpoaiwedz czy i ktory zawor jest winny
 
 
Royas 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Wiesław
Jeżdzę: Audi A8 VW
Wiek: 38
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: Torun
Wysłany: 2014-09-15, 20:29   

tak walki sa sciagniete i wal staje po ok 300 stopniach obrotu , spr tym sposobem wszystkie zaworki sie uginaja i wracaja do swojej pozycji nie widac by jakis byl w innym polozeniu z pozostalymi zaworami .
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-09-15, 23:33   

To niemozliwe. Jesli nie ma wałków to wał musi sie obracac, no chyba ze ktos zle wsadził blokade wału.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Royas 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Wiesław
Jeżdzę: Audi A8 VW
Wiek: 38
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: Torun
Wysłany: 2014-09-17, 21:09   

Sprawa rozwiazana ja to mam pecha nie wiem jak to wytlumaczyc ale po sciagnieciu lewej glowicy na 1 garze plat sadzy takiej ubitej lezal na tloku , teraz tylko poskladac oby chodzilo :)

nie wiem czy to mialo wplyw na to ze auto stalo nieodpalame z 3 miesiace
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-18, 07:17   

Po glowie przetoczyla mi sie ta mozliwosc .Nie wzielem jej pod uwage gdyz w moich przypadkach napraw silnikow mozliwosc spadniecia nagaru wystepowala zazwyczaj gdy byly demontowane wtryski.
U ciebie na dobre wystarczylo by wlac nafty i rozmiekczyc,jednak wpierw trzeba byc pewnym ze to nagar lezy.
Zastanawiajace jest skad tobie taki plat odpadl ze zblokowal silnik.Za duzo oleju dostaje sie do spalania to pewne.Mozliwosci sa dwie.Pierscieniami( zalej nafta na 2 h cylindry i obserwuj,Inaczej caly syf olejowy masz z dolotu pewnie te cudowny EGR.Jakby sie dalo to ja bym go zablokowal.
 
 
Royas 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Wiesław
Jeżdzę: Audi A8 VW
Wiek: 38
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 7
Skąd: Torun
Wysłany: 2014-09-18, 14:00   

tez bym obstawial egra gladz cylindriwa nie ma wyczowalnego rantu , zebym bylk jaznowidzem zalal bym nawta tak jak mowisz :) i by sie dziadostwo rozpuscilo zamawiam uszczelki i za tydzien skadam moze w koncu uda sie wyjechac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.