Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Przepływomierz powietrza.  
Autor Wiadomość
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2014-10-24, 18:55   [D2 98 4.2PB/LPG ] Przepływomierz powietrza.

Mam pytanie czy przy silnikach 4.2 były różne przepływki?
Moja padła na dobre i mam mozliwość kupić tanio używkę z gwarancją. Niestety nie znam numerów tej nowej ale nawet gdyby był inny to czy jest szansa że to zadziała?
Dzwoniłem dziś do aso i powiedziano mi 1310zł za przepływkę tam też z nr vin powiedziano mi że mam silnik AKG. dzwoniłem do sprzedającego i jutro ma sprawdzić jaki jest u niego nr ale silnik już nie pamietam jaki ma kod u niego ale inny jak mój. Wiem że namieszałem z opisem ale może ktoś zrozumie. Moja przepływka ma nr 0 280 217 804 i 077 133 471d wtyczka jest na 4 piny. Jak u niego też będzie na 4 piny to warto ryzykować i kupić czy to np na 100% nie będzie działało.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-24, 19:22   

Woźny., Czy jesteś w 100% pewien że jest ubita ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2014-10-24, 19:32   

Tak. Auto lubi gasnąć zwłaszcza jak dojeżdżam do świateł czy skrzyżowania. Byłem na kompie i wywalał tylko jakiś błąd związany z przepływką. Po rozpięciu wtyczki od przepływki problem znikł. nie szarpie nie gaśnie jest wszystko ok. Tylko spalanie na fisie doszło prawie do 30L i standardowo wywalił kontrolki od abs esp i cat czasem sie zapali. Po podpięciu przepływki kontrolki gasną ale i auto gaśnie.
 
 
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 373
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-10-24, 19:34   

Kolego dla ABZ, AEM, AGH, AEW, AKG i AKJ (A8) jest przepływka o numerze 077 133 471D a dla AHC, AKH (S8) jest 077 133 471E.
 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2014-10-24, 20:33   

czyli jak ma przepływkę z a8 (a mówił że z a8) to niema bata żeby nie pasowała. Wielkie dzieki koledzy. Już klikam pomuki. :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-24, 20:52   

Sprawdź numery-sa jeszcze przepływki z diesli czy poliftowe i sie różnią.
 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2014-10-24, 21:24   

Jutro rano będę miał numery. Moje audi to przedlift 98 a jego to przedlift 95 czy 96 oba 4.2 pb i oba A8 nie S8 tylko kody silników inne. Zastanawia mnie tylko czy jeżeli okaże sie że numery są różne a kostka będzie taka sama to czy to zadziała czy szukac innej przepływki. Ale post wyżej pisali że wszystkie a8 mają ten sam nr. Jutro sprawa się wyjaśni bo jak mi przyśle nr to może będzie taki sam jak u mnie i po problemie.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-24, 21:35   

możesz sam środek wymienić ;)
 
 
Woźny. 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: fiat 126p
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 33
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2014-10-24, 22:03   

pepi, i wtedy podejdzie każdy? Nie trzeba patrzeć na numery?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-10-25, 07:33   

ja u siebie mam rowniez przeplywke do ....no wlanie....czyszczenia lub wymiany <hmm> przy max obrotach pokazuje mi nieco ponad 180 mg a powinno byc ponad 240 :/ wiem ze np. D2 FL i D3 prefl maja te same przeplywki...

Cytat:
pepi
możesz sam środek wymienić


no wlasnie..idzie dostac w ogole ten sam czujnik? I jak to jest z czyszczeniem, bo mam taki preparat do EGRu i myslalem zeby przeczyscic, moze pomoze.... <niewiem> czy raczej zly pomysl ?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Łukasz10 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 35
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-25, 07:53   

Z tym preparatem do EGR-u nie jest dobry pomysł. Są specjalne preparaty do czyszczenia przepływki...
_________________
Łukasz10
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-10-25, 09:16   

ten preparat dostalem od mojego mechanika (ktory pewnie tym by tez wyczyscil :) ) i generalnie mozna nim czyscic nagary, osady, zanieczyszczenia, czujnikow, zaworow egr, turosprezarek, przeplywomierzy i przepustnic... <niewiem> generalnie to jestem zdania, ze jak cos do wszystkiego to do niczego...ale nie zawsze musi tak byc.... ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Ara$ 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 444
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-10-25, 17:02   

do czyszczenia Kontakt S
http://www.termopasty.com..._kontakt_s.html

do mycia po czyszczeniu Kontakt U
http://www.termopasty.com..._kontakt_u.html
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-25, 20:48   

ja w swym bolidzie nie wiem od czego mam
po numerach mi kiedyś chyba traktor wyszedł
czy coś podobnego
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-01, 10:27   

zrezygnowalem z czyszczenia przeplywki, stwierdzilem ze to i tak na krotki czas (moze) pomoze....

jak pisalem stara przeplywka miala ok 184g/s przy ponad 6000obr....tutaj wielkie podziekowania dla kolegi Adama - macisz12, ktory uzyczyl mi swoja przeplykwe z D3. Po jej zamontowaniu wartosc podskoczyla do ponad 210 g/s.

wczoraj kupilem nowa przeplywke BOSCH (nowa, nie zadna regenerowana) i dzis zrobilem pomiary, ktore ukazaly :

* na postoju



* podczas jazdy na maxa



roznice:

* juz nie telepie na postoju
* autko odzylo, zbiera sie lepiej powyzej 2500obr
* no i poprawila sie rowniez praca ASB, tzn, nie ma juz tego stuku przy redukcji biegow (jakby nie trzymala cisnienia), pracuje plynniej, niemalze niewyczuwalnie :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.