Autor |
Wiadomość |
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-05, 17:18 BMW E46
|
|
|
Za niedługi czas zaczynam poszukiwania drugiego auta i mój wybór padł na E46 przed lub po lifcie. Zawsze mi się ten model podobał. Silnik to R6 2.5-3.0 PB. Czy ktoś z Warszawy mógłby ewentualnie pomóc przy oględzinach, bo można powiedzieć, że zupełnie jestem zielony w tej materii.
PS. Proszę mnie nie hejtować za wybór |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-05, 17:20
|
|
|
E46 w wersji coupe robi robote Na pewno w stajni Audi nic ci sie nie podoba?? |
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-05, 17:30
|
|
|
No własnie o tej wersji pisałem Ja tam jednak niebardzo bo delikutasne mają motory. Ale czy to prawda to nie wiem do końca.. Poza tym o wadach mało słyszałem. |
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-05, 17:42
|
|
|
Często pada elektryka wyposażenia - do ogarnięcia.
Trzeba sprawdzić, czy most nie "wali" przy ponad 100 km/h.
Z tego co słyszałem, to ciężko trafić na niewalony model (nie mówię tu o przycierkach)... |
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-12-05, 17:50
|
|
|
auto z linku bardzo fajne jak chcesz mocniejsze to własnie najlepiej 2.8 lub 3.0 pb z tego co czytałem na forum bmw to swietne ale ciezko z zadbanymi sztukami tak jak z a8. Jak kupisz od fana bmw co dbał to bedzie git. I bierz przed lifta bo lepiej wyglada |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-05, 17:52
|
|
|
bazzzyl, Tylko nie mów, że A8 chcesz zastąpić tym bmw <jezu> za coś takiego ostrzeżenie się należy jak nic Mi się wydaje, że Tobie po prostu mocy brakuje w tym 2.8 i zaczynasz kombinować kup 4.2 i o bmw zapomnisz No chyba, że też dla kobitki szukasz drugiego... A tak na serio to też kiedyś przystawiałem się do takiej e46, oglądałem 3.0 w automacie. Później przejechałem się a8 4.2 i w jednej sekundzie zapomniałem o tym bmw, od tamtego czasu tylko A8. Chociaż jakby obok, jako drugi stał 350Z, to wcale bym się nie pogniewał |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-05, 18:00
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Chociaż jakby obok, jako drugi stał 350Z, to wcale bym się nie pogniewał |
Też o tym myslałem ale jest zbyt spartancki |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-12-05, 18:05
|
|
|
jak kupi zdrową 3.0 to osiągi bedą zacne przy takie budzie i w dodatku manual bedziesz mogl scigać sie z 4.2 hehe wiadomo, ze sama jazda, komfort itp lepszy bedzie w a8 ale zalezy czego sie pragnie przecie. Auto nie jest złe ogolnie. |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-05, 18:34
|
|
|
bazzzyl napisał/a: |
Trzeba sprawdzić, czy most nie "wali" przy ponad 100 km/h.
Z tego co słyszałem, to ciężko trafić na niewalony model (nie mówię tu o przycierkach)... |
Tego, co ja kiedyś przymierzałem to jak najbardziej dotyczyło. Na warsztacie wyszło, wał latał jak wiadomo co, dodatkowo wydziergane na nim było kredą automat :)czujnik lakieru i malowany cały oprócz dachu, na pytanie właściciela dlaczego: " bo pies podrapał i nie chciałem żeby elementy różniły się między sobą" dobre
danielos8 napisał/a: |
jak kupi zdrową 3.0 to osiągi bedą zacne przy takie budzie i w dodatku manual bedziesz mogl scigać sie z 4.2 hehe wiadomo, ze sama jazda, komfort itp lepszy bedzie w a8 ale zalezy czego sie pragnie przecie. Auto nie jest złe ogolnie. |
ścigać może będzie się mógł, chociaż ja automatem jeździłem i do 4.2 trochę mu jednak brakowało. Ale tu właśnie chodzi o całą resztę. pod tym względem nie ma nawet startu.
Ale auto fajne, wkońcu sam chciałem kupić |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2014-12-05, 19:19
|
|
|
dźwięk R6 bajka, w przed liftach pęka podłoga więc to trzeba sprawdzić,korozja atakuje ten model niestety, hałasują uszczelki od drzwi i inne drobne pierdółki |
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2014-12-07, 20:38
|
|
|
w PL nie kupisz dobrej Coupetki! szukaj u wroga... wiem co mówię bo byłem w takiej sytuacji jak ty na wiosnę tego roku. Też szukaliśmy z dużym motorem 3.0 lub 2.8 wszystkie auta po wypadkach... pourywane most etc... i te za 20 i te najdroższe również! Głównie jeżdżą nimi w PL młodzi ludzie... bardzo młodzi z 9 na początku pesla... Odpuściliśmy PL i znaleźliśmy auto w DE z przbiegiem 112tyś km, bmw jak nowe! zarówno w środku jak i na zewnątrz... w ori lakierze... bez grama rdzy... Jedyne co... to 2.0 PB w automacie! ale nie można było nie kupić takiego rodzynka cena oczywiście duużo większa niż ceny świeżo sprowadzonych na allegro. szkoda czasu na jeżdżenie w PL. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-07, 21:57
|
|
|
Adam, nie natchnąłeś mnie optymizmem |
_________________
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-12-08, 10:32
|
|
|
Ja mam bardzo podobne zdanie , szukałem takiej kiedyś dla siebie 2.5 ,3.0 a kupiłem 2.0 sedan przed liftem M-pakiet 2 lata jazdy takim autem za mną , co do opinii jeżeli będzie orginalny M-pakiet to amorki droższe niż zwykłe , wahacze droższe niż zwykłe - maglownica prędzej lub poźniej do wymiany - standard e E46 , tylny most tak samo |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-12-08, 19:39
|
|
|
bazzzyl, a musi to być wersja petrolowa? Brałeś pod uwagę może wersję 3.0 d ?
Powiem Ci szczerze że nie wiem jak jest z żywotnością w 100% ale są to udane jednostki. Dobry znajomy ma taką wersję silnikową z tym że jest to sedan i w automacie. Niom.. byłem pod wrażeniem. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|