Autor |
Wiadomość |
ptasiek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2015-01-16, 06:17 [D3 04 4.2MPI/LPG
] samochód sam przyspiesza!
|
|
|
Dziś, jadąc do pracy miałem taki przypadek poraz drugi. Za pierwszym razem było to krótkotrwałe i myślałem, że może mi się zdawało. Wygląda to tak, że jadąc normalnie, bez przesadnego wyciskania gazu, wszystko jest w porządku. Dopiero gdy chciałem wyprzedzić auto i wcisnałem mocno gaz, zaczął przyspieszać i w momencie gdy już wykonałem manewr wyprzedzania, puszczam gaz a on dalej przyspiesza!! Dopiero po około 3-4 sekundach puścił. Wygląda to tak jakby pedał się zaciął. Jest tam coś, co mogło by się przycinać?? Przyznam, że jest to cholernie stresujące i bardzo proszę Was o pomoc. |
_________________ Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-16, 08:06
|
|
|
przepustnica -pedał do sprawdzenia |
|
|
|
|
|
|
|
ptasiek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2015-01-16, 09:30
|
|
|
Pedał to jeszcze sobie poradzę, najwyżej go wykrece, wezmę na biurko i przepsikam wd40, a jak sprawdzić przepustnice czy to ona się nie blokuje? |
_________________ Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
ptasiek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2015-01-16, 12:13
|
|
|
A będziesz tak uprzejmy i powiesz mi jak się za to zabrać i w którym dokładnie miejscu ona się znajduje? Dużo z tym roboty? |
_________________ Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-16, 12:13
|
|
|
Na postoju z podpiętym vagiem powinien pokazać kąt uchylenia przepustnicy. Nawet jak silnik nie pracuje(zapłon właczony) sprawdź jak wskazania się układaja czy płynnie wraz z naciskiem czy skokowo.
Ja w swojej babci miałem identyczny problem lecz winna była gruszka tempomatu |
|
|
|
|
|
|
|
ptasiek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2015-01-16, 12:20
|
|
|
Co to ta gruszka tempomatu? |
_________________ Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-16, 12:22
|
|
|
ptasiek, W przedlifcie w D2 tempomat steruje przepustnicą za pomoca gruszki na podcisnienie,mi sie ona odkręciła i spadła a na koniec jeszcze spadło podcisnienie i auto samo sie rozpędzało do 75km/h |
|
|
|
|
|
|
|
ptasiek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2015-01-16, 12:28
|
|
|
A to u mnie jest jednak troszkę inaczej. U mnie wygląda to tak jakby po mocniejszym wciśnięciu pedału gazu, pozostaje on w tej pozycji jeszcze przez jakiś czas pomimo tego że zdałem z niego nogę. Nie sprawdziłem tylko czy pedał był dalej w podłodze czy odpuścił. Zajęty byłem wciskaniem hamulca. Bielizna do wymiany.. |
_________________ Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-16, 12:39
|
|
|
Jak wspomniałem sprawdź na postoju przy zgaszonym motorze jak pracuje pedał,tymsamym przepustnica a potem sprawdź w vagu jesli trzeba.
U ciebie pedał nie ma połaczenia linką z przepustnica więc jestes zdany na łaske i niełaske elektroniki. |
|
|
|
|
|
|
|
ptasiek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3, Corvette c3,
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2015-01-16, 15:30
|
|
|
A więc tak jak kolega radził, sprawdziłem na postoju ze zgaszonym silnikiem jak pracuje pedał i az wstyd się przyznać, pedał zacinał się przez gumowy dywanik. <jezu> przerażające jest to, jak źle dopasowany dywanik może wpłynąć na bezpieczeństwo. Dziękuję wszystkim za rady i poświęcony mi czas. |
_________________ Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!! |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-01-16, 15:35
|
|
|
Raz miałem kiedyś klienta w byłej firmie co mowił ze mu wspomaganie sie zacina Wałek kierowniczy haczył o dywanik - Citroen C3 jak dobrze pamiętam |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-16, 16:03
|
|
|
Nooo wstyd faktycznie U mnie w daewoo jest ten sam problem tylko że dywanik gumowy potrafi przyblokowac sprzęgło Niedługo wyleci juz bo mnie to mierzwi |
|
|
|
|
|