|
Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-01-31, 17:09 [D3 04 4.0TDI] Właśnie wycieka mi jakiś płyn.
|
|
|
Witam,
Wlasnie wycieka mi jakis przezroczysty plyn z oslony/progu pod kierowca. Co to move byc I czy jechac do domu czy czekac na lawete?
Temperature wysoko rosnie ale teraz juz auto ostyglo... |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
Ostatnio zmieniony przez drago_o 2015-02-01, 08:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-01-31, 18:18
|
|
|
Bez zlokalizowania wycieku nic nie powinieneś robić , może tylko któryś przewód pękł lub opaska . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-01-31, 20:00
|
|
|
Już mnie znajomy ściągą lawetom. Błędy to :
2 Faults Found:
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 84 /min
Torque: 27.3 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 8.21 V
Duty Cycle: 9.9 %
Duty Cycle: 9.9 %
Temperature: 8.1°C
18308 - Coolant Fan Control 2: Open or Short to Ground
P1900 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 21 /min
Torque: 31.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 7.37 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 9.9 %
Temperature: -5.4°C
Czy wystąpienie tego błędu na obu może być spowodowane bezpiecznikiem lub jakimś niestykiem?
Wyciek to był gotujący się płyn, teraz pytanie co sądzicie o błędach? Gdzie zacząć szukać? jakieś bezpieczniki, styczniki?
Przeglądam log nowy na auto scan i mam pełno błędów odnośnie prądu, za niskie napięcie, zwarcie i inne... To dlaytego, że podczas diagnozowania mam słaby aku? Czy związane z usterką? spróbuje wykasować wszystkie błędy i jeszczre raz sprawdzic na zapalonym...
Jeden wiatrak chodzi po odpaleniu(chyba w trybie awaryjnym: skręca się na maksymalne obroty i na chwile zwalnia i znowu na maksa...) mi się zagotowal przy sporych obrotach... Możliwe ze drugi się spalił po prostu? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |