Autor |
Wiadomość |
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2015-02-11, 12:44 [D2 98 4.2PB/LPG
] Brak zapłonu 5 6 7 8
|
|
|
Witam.audi sie zbuntowało nie działa jedna strona Vki 5,6,7,8 cylinder.Moduły podmieniane cewki pozamieniane,sonda lambda nowa bosch,i dalej to samo.Na VAGu nic oprócz braku zapłonu 5,6,7,8.Miał ktoś taki przypadek |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-11, 12:57
|
|
|
Jak nie ma zapłonu stale to komp i tak odłaczy zasilanie na tę strone,może problem w samym ecu... |
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2015-02-11, 13:03
|
|
|
a może czujnik halla |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-11, 13:08
|
|
|
Czujnik g40 czy g28? Masz ABZ jak sądzę i czujnik g40(położenia wałka)masz na głowicy od str.kierowcy,możesz odłaczyc i sprawdzić,g28 tez ma tam wtyczke lecz g28(położenia wału) wypiety powoduje całkowitą kaplice |
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2015-02-11, 13:47
|
|
|
silnik AKG,o tym co mówisz to czujnik halla(ten w głowicy) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-11, 15:30
|
|
|
TO jest czujnik położenia wałka. Powinien wywalać bład. Koszt jego ok 200-250zł za nowy ale to sa rzadko psujące się czesci...
Ja bym szukanie zaczął od sprawdzenia kabli czy nie robia gdzies zwarcia,czy nie sa poupalane,i podmianka ecu to najprostsza opcja na początek. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-11, 20:16
|
|
|
Brak zapłonu to co innego co wypadanie zapłonu. Wypadanie zapłonu to są częste objawy składu mieszanki bądź elektryki.
Sprawdz kompresje
DODANO:
Jestem w domu więc mogę na spokojnie coś rozpisać.
Brak zapłonu jest wtedy gdy ECU rozłącza dany sektor z jakiegoś poważnego powodu.
U mnie brak zapłonu objawiał się tak:
Ale równie dobrze może być problem z ECU lub z instalacją gazową. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-11, 21:52
|
|
|
A u mnie brak zapłonu objawił się tak (jakiś dureń założył 2cm krótszą cewkę) :
PS Ernest zrobiłeś z silnika stolik do kawy?
WP_20150211_19_08_41_Pro_res.jpg
|
|
Plik ściągnięto 3708 raz(y) 206,92 KB |
|
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-11, 22:01
|
|
|
k44761 napisał/a: |
PS Ernest zrobiłeś z silnika stolik do kawy? |
Na razie stoi jako ekspozycja w garażu, ale jak powiększy się rodzina o dodatkowe prącie to będzie miał ósemkowy pokoik Do tego będę potrzebował dwóch ćwiartek |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-02-12, 23:33
|
|
|
ernesto napisał/a: | U mnie brak zapłonu objawiał się tak: | tak z ciekawości co było albo często jest przyczyną takiego uszkodzenia |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-12, 23:54
|
|
|
Ara$, trzeba zapytać poprzedniego właściciela lub jeszcze wcześniejszego. Jak to się stało że takie dziursko stworzył i dlaczego zamiast zrobić jak Bóg przykazał składał na poxilinę i miedzianą uszczelkę. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2015-02-13, 12:40
|
|
|
dzisiaj wykręciłem świece,i okazało sie że są suche,wniosek nie działają wtryski 5,6,7,8.Myśle że emulator wtrysków padł(LPG prins vsi).Jak wymienie to dam znać |
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2015-02-23, 17:21
|
|
|
po wymianie emulatora wtyskiwaczy wszystko wróciło do normy |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2015-02-24, 14:00
|
|
|
Dokładnie.Zmylił mnie ten brak zapłonu(błędy vag)myślałem że to brak iskry,a okazało sie że wtryski nie podawały bęzyny |
|
|
|
|
|