|
Autor |
Wiadomość |
gibgibon
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-13, 09:27 [D2 ALL
] Coś w rodzaju "korozji" na nadwoziu.
|
|
|
Witam. Mam A8 z 96r. nie bite, oryginalny lakier na całej budzie. Co prawda samochód stary ale jednak aluminiowy więc nie spodziewałem się czegoś takiego. Otóż miejscami na lakierze powychodziły takie "purchle" jak na samochodzie z normalnej blachy, który bierze rdza... Planuję ją całą pomalować z zewnątrz ale moje pytanie, czego mogę się spodziewać pod tymi pęcherzykami? Ktoś się z tym wcześniej spotkał? Obawiam się czy po zeszlifowaniu lakieru nie wyjdą np. dziury/ |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-02-13, 09:39
|
|
|
Rdza to termin korozji dla stali .
Aluminium okresla sie terminem odpowiednim dla ,,rdzy,,----utlenianie.
Aluminium wystawione na czynniki atmosferyczne koroduje.
U ciebie pod tymi purchlami bedzie bialy proszek.
Musisz te wszystkie widoczne i ukrywajace sie miejsca odszlifowac i zastosowac farby i procesy przywidziane dla podloza aluminiowego.
Widzialem joz killka A8 z orginalnym lakierem a jednak korodowaly--wada fabryczna np zuzyty czynnik przy kapieli karoseri???? <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-02-13, 10:26
|
|
|
Często purchle pojawiają się przy antenie szyberdachu, czy rantach drzwi
U mnie sam szyber miał purchle i delikatnie przy antenie w błotniku.
Zeskrobałem purchle i zamalowałem lakierem zaprawkowym. |
_________________
|
|
|
|
|
gibgibon
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-13, 11:29
|
|
|
No to trochę mnie panowie uspokoiliście bo już dwóch lakierników mnie straszyło, że pod tymi pęcherzami na bank będą dziury i trzeba będzie spawać.. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-13, 12:27
|
|
|
Tyłki niech se zaspawają. Korozja,utlenianie sie aluminium jest procesem o wiele wolniejszym niż rdzewienie żelaza. Popatrz sobie na Sklass czy 7er z tego samego rocznika i nie naprawiane a jednocześnie w ciągłym uzytku-dzis juz złomy. |
|
|
|
|
gibgibon
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-13, 23:36
|
|
|
To dobrze, w takim razie na wiosnę można malować. Dzięki za odpowiedzi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |