Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Serwotronik  
Autor Wiadomość
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2010-03-28, 21:55   [D2 ALL ] Serwotronik

Witam jak w temacie. dzisiaj miałem okazje pokręcić kierownicą w innej A8.
Już wiem że u mnie jest coś nie tak bo umnie wspomaganie działa lecz cały czas z oporem czyli tak jak by sie jechało z większa pędkością... Nic nie syczy działa równo w oby dwie strony tylk pytanie dlaczego nie działa poprawnie na psotoju czyli bardzo lekko??
Czy to jest wona jakiegoś sterownika czy jak????
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-03-29, 23:34   Re: [S8 D2 FL] Serwotronik

Pers napisał/a:
Witam jak w temacie. dzisiaj miałem okazje pokręcić kierownicą w innej A8.
Już wiem że u mnie jest coś nie tak bo umnie wspomaganie działa lecz cały czas z oporem czyli tak jak by sie jechało z większa pędkością... (...)

Słyszałem, że magiel i servo to niestety jeden z elementów lubiących się psuć... w mojej S8 także nie chodzi to idealnie :evil:
W garażu mam jeszcze A8 D2 FL i tam kierownicą na postoju możesz kręcić małym palcem... trochę mnie to irytuje więc też będę zgłębiał ten temat :wpale:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2010-03-30, 08:48   

Uff to jest nutka nadziei :mrgreen:
patrzyłem na allegro i niby sa w sprzedaży jakieś przekażniki od servotronika... ale znając życie to by było za proste :/

Podobno ten czarny przewód z tym zaworkiem może być trafiony...
albo jakiś przekaźnik...

przekaźnik.jpg
Plik ściągnięto 56 raz(y) 12,07 KB

971598663.jpg
Plik ściągnięto 62 raz(y) 46,4 KB

_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
solox011 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 41
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2010-06-03, 18:15   

Witam u mnie ta sama sytuacja. Jak kupiłem auto to wspomaganie chodziło idealnie leciutko a teraz już zaczęło chodzić na postoju tak ciężko jak bym jechał z dużą prędkością w obie strony tak pracuje. I chyba problem leży po stronie servotronika ale przy maglu. Gdzieś czytałem że tam jest jakiś zawór i to on jest temu winny. Czy już ktoś sobie z tym poradził ??
_________________
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-06-04, 21:05   

miałem taką sytuacje i sie sam z tym uporałem przy servotronicu kabelek był ukrecony bardzo łatwo jest go sprawdzic czy jest dobry
 
 
solox011 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 41
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2010-06-05, 02:13   

glinka napisał/a:
miałem taką sytuacje i sie sam z tym uporałem przy servotronicu kabelek był ukrecony bardzo łatwo jest go sprawdzic czy jest dobry


a możesz powiedzieć coś więcej to chodzi o ten kabel co idzie od maglownicy??
_________________
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-06-05, 17:57   

solox011 napisał/a:
glinka napisał/a:
miałem taką sytuacje i sie sam z tym uporałem przy servotronicu kabelek był ukrecony bardzo łatwo jest go sprawdzic czy jest dobry


a możesz powiedzieć coś więcej to chodzi o ten kabel co idzie od maglownicy??


tak dokładnie ten kabelek pisałem otym w dziale zawieszenie http://www.a8team.pl/topics15/724.htm troszke czytania jest
 
 
bronko86 
Moje A8


Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 87
Skąd: dolnyslask
Wysłany: 2010-06-06, 09:19   

Miałem ten sam problem, wymieniłem cały zawór z tym kabelkiem właśnie(lubi się ukręcić) i probłem znikł :-D koszt na alledrogo 200zł lecz ciężko dostać. szybciej kupi się trsfiony magiel z takim zaworkiem :-D
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2010-06-06, 09:24   

Tak czy inaczej bez wyciągnięcia maglownicy zaworka nie da sie sprawdzić???
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-06-06, 14:43   

bronko86 napisał/a:
Miałem ten sam problem, wymieniłem cały zawór z tym kabelkiem właśnie(lubi się ukręcić) i probłem znikł :-D

Pers napisał/a:
Tak czy inaczej bez wyciągnięcia maglownicy zaworka nie da sie sprawdzić???

oooo właśnie... jak zdiagnozować ten zaworek?
czy da radę bez wyciągania magla?
czy da radę wymienić ten zawór bez wyciągania magla?
jakieś wskazówki nt. sposobu postępowania?

... bo u mnie drugi kompletny magiel leży ale ponieważ to co się dzieje u mnie nie jest aż takie uciążliwe a czasu nie miałem ostatnio zbyt dużo więc wciąż tego nie zrobiłem :evil:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2010-06-06, 16:44   

patrząc na umiejscowienie tego badziewa demontaż maglownicy będzie na 100% :wpale:
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-06-06, 17:57   

Pers napisał/a:
patrząc na umiejscowienie tego badziewa demontaż maglownicy będzie na 100% :wpale:

jeśli tak to chu..., jak go wyjmę to pewnie wymienię w całości zamiast bawić się w podmienianie części bo o ile dobrze pamiętam to przy wyciąganiu magla trzeba się sporo nagimnastykować :evil:

cholera, powinienem wziąść się za to jak najszybciej bo jak mi się znajdzie chętny na kupno A8 to już nie będzie tak wesoło - a tu jak na złość wcale nie mam czasu ganiać za tym teraz :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
glinka 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 195
Skąd: morąg
Wysłany: 2010-06-06, 21:07   

Pers napisał/a:
Tak czy inaczej bez wyciągnięcia maglownicy zaworka nie da sie sprawdzić???


a własnie ze da w nadkolu jest kostka rozłącz ją wez jakis zasilacz nawet od anteny domowej odpal auto z rozłączoną kostką zobacz jak sie skreca potem podłącz zasilacz pod tą kostkie i bedziesz wiedział czy servo działa czy nie a najlepiej zebys ty krecił a ktos niech podpina zasilacz w tym czasie tylko z akumulatora nie podpinaj bo spalisz serwo :-P
 
 
bronko86 
Moje A8


Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 87
Skąd: dolnyslask
Wysłany: 2010-06-06, 22:39   

Ja wyciągałem magiel bo szedł do regeneracji
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-06-09, 08:13   

bronko86 napisał/a:
Ja wyciągałem magiel bo szedł do regeneracji
Kolego powiedz ile taka impreza Cię szarpneła,bo i u mnie za nie długo szykuję mi się regeneracja albo wymiana.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.