Autor |
Wiadomość |
Turas
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 14 Lis 2014 Posty: 13 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-03-03, 17:40 [D2 preFL ALL
] Brak biegów w skrzyni 4hp24a
|
|
|
Witam mam pytanko odstawiłem auto na warsztat ponieważ na łączeniu skrzyni z silnikiem miałem lekki wyciek. Okazało się po zrzuceniu skrzyni ze winny jest zimering na walku zdawczym i wszystko było by ok. Po wrzuceniu skrzyni z powrotem okazało się ze nie ma biegów a wcześniej były. Mechanik powiedział mi ze musi ja jeszcze raz wyciągnąć bo chyba mu nie spasowała z gruszkom zr niby musiało mu źle wskoczyć w te tryba które są w gruszce. Jest to możliwe czy robi mnie w bambuko? |
|
|
|
|
|
|
|
Pretorian
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Wrz 2014 Posty: 37 Skąd: Hoeven
|
Wysłany: 2015-03-03, 19:21
|
|
|
Swietnego mechanika znalazles... chyba drwala nie mechanika:D Po pierwsze w odpowiedni sposob uzupelnic olej w skrzyni. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-03, 19:34
|
|
|
A konwerter dokręcił?? |
|
|
|
|
Turas
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 14 Lis 2014 Posty: 13 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-03-03, 20:51
|
|
|
no ani nie mow spiepszyl na maxa. a konwerter jak znim gadalem to przykrecal jeszcze powiedzial ze ciulate dojscie bo przez rozrusznik a olej do konwertera idzie z skrzyni czy tam tez sie go jakos inaczej uzupelnia? |
|
|
|
|
|
|
|
Pretorian
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Wrz 2014 Posty: 37 Skąd: Hoeven
|
Wysłany: 2015-03-03, 21:10
|
|
|
olej wlewasz tylko do skrzyni konwerter uzupelnia sie automatycznie. |
_________________
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-03-03, 21:11
|
|
|
idzie ze skrzyni. nie taki durny ten mechanik skoro zdejmuje poprawnie skrzynie z konwerterem.
wiekszosc partaczy zdejmuje skrzynie zostawiajac konwerter, potem sa problemy z pompami oleju w skrzyniach itp |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Turas
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 14 Lis 2014 Posty: 13 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-03-03, 21:28
|
|
|
to faktycznie ta gruszka mogla jakos zle siasc ze tych biegow nie ma? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-03-03, 22:46
|
|
|
Tylko teraz pytanie czy przykręcił konwerter po przykręceniu do silnika czy przed.
Na pierwszy strzał sprawdzenie poziomu oleju i błędów w vagu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-03-03, 22:48
|
|
|
No chyba ze skrecił na sile to pompa nie ma juz zębów. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Turas
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 14 Lis 2014 Posty: 13 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-03-08, 10:35
|
|
|
rozpierniczyl zeby z pompy zalatwil gdzies pompe w poniedzialek ma to wymienic i wkladac skrzynie masakra a mam jeszcze jedno pytanie widzialem przy skrzyni taki cieki wezyk dlugosci ok 15cm gumowy jest z przodu skrzyni to jest jakies odpowietrzenie? |
|
|
|
|
|
|
|
|