Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Śruba górnych wahaczy jaki numer gdzie kupic...?  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-04-07, 08:54   [D3 ALL ] Śruba górnych wahaczy jaki numer gdzie kupic...?

Panowie słynna śruba ta która się ukręca przy wymianie górnych wahaczy ...

Jaki numer....?

Gdzie kupić....?

Jaka cena..... ?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-04-07, 09:03   

Jesi chodzi Ci o ta M10x62x45 to numer ma N10425302, cena 2.65 Euro, najlepiej w ASO ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2015-04-07, 09:26   

W każdym sklepie ze śrubami i zapłacisz 15zl za kg utwardzane porządne śruby 😉 ja juz zużyłem takich śrub bardzo dużo bo idą takie w a4 a6 a8 passatach itd i nigdy problemu nie było 😉
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-04-07, 10:36   

Ta, która podał drago, to numer 16, do każdego wahacza po jednej,
tylko mi ETKA podaje jej numer z końcówką 01, choć wymiary się zgadzają.

Jest jeszcze ta przy zwrotnicy, długa, nr 10 na schemacie, M10x105, nr N10576801
Ostatnio zmieniony przez Dworek 2015-04-08, 12:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-04-07, 11:17   

Lukas134 napisał/a:
W każdym sklepie ze śrubami i zapłacisz 15zl za kg utwardzane porządne śruby 😉 ja juz zużyłem takich śrub bardzo dużo bo idą takie w a4 a6 a8 passatach itd i nigdy problemu nie było 😉


tez tak robię ale pamiętaj ze oryginalnie są tam nakrętki samo kontrujące sie czy jakoś tak zapobiegają samoistnemu odkręcaniu się . twardość śruby 10.8 takie ładowałem w c5
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2015-04-07, 19:26   

raftor, nakrętkę zakładam, albo starą, albo jakąś nową bo leży kupa tego w szafce od górnych wahaczy :) więc wszystko pod kontrolą :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-04-07, 20:28   

Śruby i nakrętki najlepiej dać nowe - wydatek niewielki, ale przy następnej wymianie mniej szarpania nerwów. Na kilka dni przed odkręceniem śrub polecam spryskiwać je (i nacięcia w obudowie łożyska koła) na zmianę penetratorem, jakimś smarem (np. WD-40) i ewentualnie naftą. Taki zabieg przez kilka dni spowoduje, że smarowidło przejdzie po śrubie i gwincie i nie będą potrzebne żadne siłowe metody. U mnie wszystkie trzy śruby odkręciły się kluczami, bez użycia palników, przecinaków itp.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-04-07, 20:28   

Panowie super dzieki za zainteresowanie i pomoc śrubę i nakretkę kupilem w aso cena niecałe 13 pln
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2015-04-07, 21:02   

dracus6662, tylko jak będziesz zakładał u siebie nasmaruj na grubo smarem jakimś grafitowym najlepiej bo go woda nie wypłukuje 😉 taki jak do przegubów w każdym sklepie motoryzacyjnym za 4zl kupisz saszetkę 😉
pebo, No ja zawsze nowe daje teraz po roku prawie robiłem gumę na przegubie od razu wyjąłem śrubę wyczyściłem na szczotce drucianej grubo smaru i znowu rok spokoju 😉
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-04-07, 21:14   

Dzięki ważna uwaga również bo kiedyś przyjdzie rozpinać to znowu rwanie :/ chociaż słyszałem że sruba robi się w banana to zerwac się moze ale resztę latwiej wyciągnąć będzie :D
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2015-04-07, 21:22   

Nie ma biedy jak juz raz wyciągniesz nasmarujesz to pózniej lekko pójdzie 😉 mi przyszło po roku wyjąc i bezproblemowo 😉
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-04-08, 00:07   

pebo napisał/a:
...Na kilka dni przed odkręceniem śrub polecam spryskiwać je (i nacięcia w obudowie łożyska koła) na zmianę penetratorem, jakimś smarem (np. WD-40) i ewentualnie naftą. Taki zabieg przez kilka dni spowoduje, że smarowidło przejdzie po śrubie i gwincie i nie będą potrzebne żadne siłowe metody. U mnie wszystkie trzy śruby odkręciły się kluczami, bez użycia palników, przecinaków itp.

To niestety nie zawsze pomaga, w D2 FL i D3 (dużo młodsze od D2) zwrotnice już alu, ale w pre-FL żeliwne najlepiej traktować palnikiem, szybsze to i bezpieczniejsze niż wiercenie.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2015-04-08, 06:08   

dice111, wyciągałem juz tych śrub może ze 100 sztuk jak nie więcej i nigdy w życiu ani nie wierciłem, ani nie grzałem palnikiem i nigdy nic ze zwrotnica sie nie stało 😄 tylko dobry młotek i umiejętnie wiedzieć gdzie i w co stuknąć 😉 z aluminiowymi gorzej, ale do tego mam ściągacz, sporo zabawy, ale idzie a w żeliwnych tylko młotek i jakiś odrdzewiacza 😉
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-04-08, 08:41   

Przy mocno zapieczonej śrubie w ALU zwrotnicy można delikatnie podgrzać palnikiem, powtarzam delikatnie (max160st C) i kręcenie śrubą. Wcześniej zalecane jest lanie rivoltą, naftą, i terosonem, nie mniej jednak dopiero u mnie pomogło delikatne podgrzanie.
_________________
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2015-04-08, 11:11   

krzychu22.p1i, u mnie zabawa ściągaczem i bez grzania poszło, akurat miałem tylko tulejki do wymiany i nie chciałem całych wahaczy wymieniać więc ściągacz i ogień ruszanie w tą i z powrotem po 1cm ze 20 razy :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.