|
Autor |
Wiadomość |
Konradviper
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2 ahc i A80 b2Q ahc
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 85 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2015-04-14, 22:17 [D2 ALL
] Luz na kierownicy
|
|
|
Na mój gust poza maglownicą nic innego to być nie może ale od tego jest forum, żeby się utwierdzić we własnych przekonaniach. A że takich symptomów nie znalazłem w szukajce to:
Luz mam na kierownicy. Paskudny, taki ze 2cm na obwodzie. Źle się jeździ, szczególnie w trasie podczas wiatru.
Sprawdzilem i wychodzi na to że luz jest tylko w pozycji na wprost.
Wspomaganie działa lekko.
Podczas manewrowania jak dużo kręcenia kółkiem mam takie pojedyńcze stuknięcie z okolic magla.
Końcówki, wahacze i amortyzatory wymienione niedawno.
Aha maglownica była regenerowana ponad rok temu. Tzn mam fakturę na taką okoliczność, dostałem ją od gościa co mi auto sprzedał.
Szukać maglownicy, czy jakieś pomysły? |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2015-04-15, 07:31
|
|
|
Możesz doraźnie spróbować skasować luz na listwie , tylko z glowa zyby kiera sama wracala do jazdy na wprost |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-04-15, 07:42
|
|
|
A może to krzyżak? |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-15, 09:45
|
|
|
Maglów w D2 sie nie regeneruje bo niby z czego? Cała ta regeneracja polega tylko na wymianie uszczelnień. |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-04-15, 20:42
|
|
|
Apophis napisał/a: | Maglów w D2 sie nie regeneruje bo niby z czego? Cała ta regeneracja polega tylko na wymianie uszczelnień. |
Mi też tak kiedyś powiedzieli w warsztacie specjalizującym sie w regeneracji maglownic. Powiedzieli jak cieknie, naprawią, jak są luzy, może częściowo je skasują, ale nie wymienią zyżytych elementów na nowe bo są niedostępne. trafił mi się magiel z auta które stało 8 lat z przebiegiem 56 tys, zapłaciłem 3x tyle co za maglownice z Allegro, ale działa bez zarzutu do dnia dzisiejszego. |
|
|
|
|
Konradviper
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2 ahc i A80 b2Q ahc
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 85 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2015-06-18, 21:10
|
|
|
Może to głupi pomysł, ale skoro mam luz tylko w pozycji na wprost i jest to wina zużycia elementow maglownicy, to może dałoby się ten luz przesunąć nieco w lewo lub prawo regulując końcowkami drążków...?
Gdyby przestawić kierownicę na wieloklinie ząbek lub dwa i skompensować to regulacją koncówek drążków, to luz przesunąłby się w inne miejsce, ktorego używa się zdecydowanie rzadziej niż pozycji nawprost.
Pewnie zmniejszyłby sę delikatnie maksymalny skręt kół w jedną stronę, ale to właściwie jedyny minus tego rozwiązania.
Co myślicie? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |