Autor |
Wiadomość |
speedanad
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 52 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 2015-04-20, 20:00 [D2 97 4.2PB/LPG
] Problem ze wspomaganiem
|
|
|
mam problem ze wspomaganiem po wymianie silnika, nalałem płyn power steering, ale wspomaganie raz było raz nie na wysokich obrotach było, więc kupiłem swag no.64 92 4704, w sklepie taki doradzili, wymieniłem ale jest lipa bo wspomaganie działa przy obrotach 3000, atak nie działa, kręciłem kierownicą w prawo lewo ale nic, i teraz nie wiem co dalej? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-20, 20:40
|
|
|
Wlej tam płyn z aso a nie jakies wynalazki. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-04-20, 21:31
|
|
|
tak z ciekawosci, to ile dales za te oleje wynalazki ?
zrob najpierw płukankę najlepiej plynem FEBI a następnie zalej tym z ASO i zobacz jak bedzie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
speedanad
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 52 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 2015-04-20, 21:48
|
|
|
power 28 zł za L, a swag germany hydraulic fluid LHM+ 40 zł za L, oczywiście kupowałem po 2 litry, najlepsze jest to że mówiłem że chcę febi zielony to dał mi jakiś dziadostwo zielone, dopiero jak miałem wlewać zwróciłem uwagę że to nie to w sklepie brałem więcej rzeczy i nie patrzyłem. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-21, 04:49
|
|
|
Ja za ori płaciłem 45 zł w serwisie.
Ale skoro przed wymianą chodziło wszystko cacy a po wymianie już nie to stawiał bym na nieprawidłowe podłączenie lub zagięty wąż. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
speedanad
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 52 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 2015-04-21, 07:23
|
|
|
Dzwoniłem do sklepu zapytać co on mi dał za olej swag? jak ja chciałem febi, powiedzieli że ten swag to febi ale w innym opakowaniu, ale że to dokładnie to samo <niewiem> nie wiem jak chodziło, jak kupiłem go jechałem 50 km to działało, a po tym jak mi przetarł się wąż o chłodnicy i samochód tam stał dzień, przestało samo działać potem nalałem plyn znowu zaczeło działać, a teraz po wymianie na swag znowu nie działa. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-04-21, 09:14
|
|
|
tak jak pisałem, kup normalny FEBI zrób płukanke i zalej ori z ASO (koszt jak Erni wspomniał niewielki). 1 Listr w zupełności wystarczy! Wyczyść sitko, no i posprawdzaj czy gdzieś nie cieknie i czy wszystko szczelne. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2015-04-21, 09:25
|
|
|
a takie pytanie czy pompa wspomagania ta sama co wcześniej ? bo kolega pisze ze po wymianie silnika się zaczął problem ... |
|
|
|
|
|
|
|
speedanad
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 52 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 2015-04-21, 12:18
|
|
|
pompę mam drugą, ale przełożyłem starą co na niej jechałem. jak będę musiał to zmienię. dzwoniłem do aso płyn G0040000M2 kosztuje 46 zł mówił że nie całe dwa litry wchodzi, |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-04-21, 13:02
|
|
|
Litr wystarczy, 2 to na golasa totalnego łącznie z maglem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-04-21, 15:04
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Litr wystarczy, |
potwierdzam. 2 razy u siebie wymieniałem i 1 Litr w zupełnosci wystarczył.
Ponoć tyle samo do Q7 wchodzi |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|