Autor |
Wiadomość |
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-05-06, 13:34 [D3 03 4.2MPI
] Instalacja gazowa BRC
|
|
|
Witam serdecznie.
Chciałbym poznać waszą opinię bo po rozmowie z kilkoma gazownikami jestem trochę zmieszany mianowicie jedni proponują zrobić to na jednym reduktorze inni na dwóch, jaka jest wasza opinia lub doświadczenie w tym problemie:) Z góry dzięki za zainteresowanie |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-06, 17:06
|
|
|
Żaden reduktor BRC nie obrobi w pełni silnika o tej pojemności, MUSZĄ być dwa! Dodam jeszcze, że montując BRC dobrze wybierz gazownika bo montaże tych instalacji często wygląda jak jedna, wielka kupa pod maską. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-05-06, 19:19
|
|
|
dzięki za pomoc, zakładam na dwóch i nie słucham już że można na dwóch chociaż gazownicy z doświadczeniem mówili że jeden da rade. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-06, 19:23
|
|
|
Juz pisałem że da sie na jednym! Jesli nie jeździsz po torach to po co ci dwa graty? Przy maxymalnym obciazeniu czyli wtedy gdy ten jeden slabnie ustawią ci wspomaganie Pb zeby nie miał za ubogo. Także przez ułamek procenta exploatacji instalka wesprze sie nieco benzynką. A ty zaoszczędzisz i tak sporo na gratach. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-06, 20:22
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | chociaż gazownicy z doświadczeniem mówili że jeden da rade | To może odpuść sobie takich "doświadczonych" gazowników. Co prawda do jazdy w koło komina wystarczy jeden ale jak lubisz sobie depnąć to konieczne są dwa. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-05-24, 21:55
|
|
|
Założyłem na dwóch geniusach 1500, mam nadzieje że dobrze zrobiłem, wyszło mnie drożej niż na jednym ale jak na razie jechałem kilka razy ostro i się nie przełączył:) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-24, 21:59
|
|
|
U mnie na jednym MAXie sie nie przełaczy chocbym cisnął pod czerwonym polem to u ciebie na dwóch slabszych tez podoła. Jakie masz wtryski? |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-05-24, 22:58
|
|
|
Rozmawiałem już z 3 osobami którym przy ostrej jeździe przełączał na benzynę na jednej cegle a jeśli chodzi o wtryski to nie mam pojęcia... Cały zestaw BRC zakładał jest chyba jeden rodzaj wtrysków brc do tego auta ?? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-24, 23:00
|
|
|
Jak ja mam 80% to w D3 może sie juz przełączać na jednym przy max obciążeniu ale to sie rzadko przecie uzywa. |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-05-25, 13:08
|
|
|
Audi po założeniu gazu, podobno od dwóch czy trzech lat jest nowy typ wtryskiwaczy
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-05-25, 16:19
|
|
|
paweldzwo napisał/a: | Cały zestaw BRC zakładał jest chyba jeden rodzaj wtrysków brc do tego auta ?? |
Z tego co kojarzę BRC ma kilka rodzajów wtrysków w zależności od wymaganej wydajności układu. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-25, 17:55
|
|
|
Tak,ma. Ja mam żółte |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-05-25, 20:37
|
|
|
Ja mam jakieś pomarańczowe ale jak dobrze pamiętam są jeszcze niebieskie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-25, 21:27
|
|
|
Tak są niebieskie-normal,pomarańczki czyli Maxi i żółte czyli super maxi. |
|
|
|
|
|