Autor |
Wiadomość |
Blade
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 64 Skąd: W-wa/WPR/WB
|
Wysłany: 2015-05-24, 20:37 [D3 preFL ALL
] Zmiana świateł na poFL z LED i skętne.
|
|
|
Panowie,
Zastanawiam sie nad zrobieniem autu FL przodu co niesie za sobą zmianę świateł.
Aktualnie nie mam dziennych. Tzn w pozycji AUTO nie zapala się nic lub xenony.
Myślę nad xenonami z LEDami dziennymi. Potrzebny jest jakiś moduł żeby aktywować te dzienne? Jak to zrobić?
Drugie pytanie to opcja świateł skrętnych, bo widziałem, że i takie są dostępne. Tak jak powyżej: Czy da się to jakoś sensownie bez dużej rzeźby aktywować?
Thx! |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-05-24, 22:20
|
|
|
Wszystko sie da, kwestia kasy...
Masz na allegro goscia co za 1400zl przerabia lampy zwykle na dzienne led i bedzie Ci wsio dzialac jak w oryginale.
Same lampy ori s8/w12 led to wydatek 4tys zl naturalnie nie pasuja do przodu przed fl co za tym idzie musialbys przejsc na duzy grill maska zderzak jeszcze i pare pierdol. Okolo 10tys zl |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-05-24, 22:34
|
|
|
Lampy skrętne to rzeźba - inna wiązka elektryczna, inne kostki.
W tym wypadku nie da się tylko aktywować.
Tak jak aro51 zrobiłem lifta na S8 i potwierdzam, koszta duże.
Prawdopodobnie wiązka pod kierownicą też jest inna ale ja kupiłem lampy p&p więc nie zgłębiałem tematu. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Blade
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 64 Skąd: W-wa/WPR/WB
|
Wysłany: 2015-05-25, 07:33
|
|
|
Tak jak wspomniałem myślę nad zmianą na duży grill
Ok. To skrętne odpadają.
Ktoś montowal poliftowe lampy z dziennymi i je jakoś aktywowal? |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-05-25, 22:53
|
|
|
Jeśli masz bixenony to można zakodować tak że za dzienne będą robiły halogeny,wtedy w pozycji auto w ciągu dnia masz dzienne z halogenu a po zmierzchu zapala się xenon |
|
|
|
|
Blade
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 64 Skąd: W-wa/WPR/WB
|
Wysłany: 2015-05-26, 08:07
|
|
|
A możesz powiedzieć gdzie?
Pytanie główne to oczywiście ci trzeba zrobić żeby te LEDY po lifcie działały w moim aucie z początku produkcji |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
|
|
|
|
maxus56
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: (A8 D3) (MINI) (MERCEDES VITO)
Wiek: 51 Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-09-15, 18:34
|
|
|
no i pozamiatane nikt się tą wiedzą nie chce podzielić mam ten sam problem lampy 4400 już te z ledami i teraz wymiana tych orginalnych na chińczyki do tego regeneracja lamp 1800 więc chyba zrobię to z tymi halogenami tylko ja te ledy pozbawię zasilania i podłączę zasilanie z halogenów po prostu nie będę miał postojowych i halogenów najtańsza opcja |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-09-15, 19:37
|
|
|
maxus56, nie rozumiem. Wydajesz 4400 na lampy, a potem szukasz oszczednosci przez taki drut ?
maxus56 napisał/a: | ja te ledy pozbawię zasilania i podłączę zasilanie z halogenów po prostu nie będę miał postojowych i halogenów najtańsza opcja |
Przeciez jest masa ludzi którzy Ci to ogarną. Powiedziało sie A to trzeba i B, sorry, ale ja w A8 takiego druciarstwa nie trawie
Tak samo jak ludzie zarabiają na częsciach tak samo i na robocie, także do pewnych rozwiązań trzeba albo dojść samemu, albo płacić. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
Blade
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 64 Skąd: W-wa/WPR/WB
|
Wysłany: 2015-09-16, 07:59
|
|
|
maxus56 napisał/a: | no i pozamiatane nikt się tą wiedzą nie chce podzielić mam ten sam problem lampy 4400 już te z ledami i teraz wymiana tych orginalnych na chińczyki do tego regeneracja lamp 1800 więc chyba zrobię to z tymi halogenami tylko ja te ledy pozbawię zasilania i podłączę zasilanie z halogenów po prostu nie będę miał postojowych i halogenów najtańsza opcja |
Hej,
Ja temat ogarnąłem u siebie Wystarczyło kupic i wymienić sterownik lamp/mocy. jeśli sie nei mylę kupiłem taki: 4E0 907 279 E. Możesz też tego szukać na allegro jako: BORDNETZ
np tutaj: http://allegro.pl/sterown...5657928893.html (ja od nich dorwałem właściwy, a ich znajomy elektryk mi to i parę innch spraw PROFESJONALNIE ogarnął).
LEDy zapalają sie na 0, na Auto same przełączają się na xenony jak się ściemnia itd...
Pozdro,
Karol |
|
|
|
|
|
|
|
maxus56
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: (A8 D3) (MINI) (MERCEDES VITO)
Wiek: 51 Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-10-11, 21:56
|
|
|
Już ogarnąłem wszystko działa jak powinno, na auto w dzień świecą same ledy pełną mocą wieczorem zapalają się xenony a ledy przygasają pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2018-03-20, 10:27
|
|
|
Witam .Nie będę zakładał nowego tematy więc się dołączę ,gdzie jest zamontowany moduł mocy BORDNETZ ? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2018-03-20, 21:49
|
|
|
marekp750 napisał/a: | marekp750 |
Oto mi chodziło etka pokazuje że gdzieś z przodu ale mało precyzyjnie .Podziękował. |
|
|
|
|
|
|
|
|