Autor |
Wiadomość |
Konradviper
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2 ahc i A80 b2Q ahc
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 85 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2015-05-28, 22:44 [S8 D2 97
] jakie osiągi s8 d2 manual
|
|
|
Koledzy,
Czy s8 d2 powinno naprawdę tak zapi....lać?
http://youtu.be/INGysSJ616Q
Albo to w automacie nawet
http://youtu.be/jrXtjTPNxfY
Moje chodzi poprawnie, równo, nie kopci, mało oleju pije, żadnych błędów na VAGu. Kompresja powyżej 15 na wszystkich cylindrach. I tak przyspiesza:
http://youtu.be/Pk-P3GgVmaQ
Pomijając ślizgające sie na starcie sprzęgło, to w porownaniu z pierwszym filmem przyspieszenie 50-150km/h mam o 3s gorsze. To spora rożnica jest.
Pewnie fakt, że koła mam 255/35/20 też nie jest bez znaczenia.
A fajnie byłoby mieć auto sprawne silnikowo w 100% i skoro jest potencjał w silniku, to ja bym chętnie z niego skorzystał.
Gdzie te silniki gubią konie? Gdzie szukać? Co sprawdzić?
Wszystkie eksploatacyjne sprawy jak świece, filtry mam świeżutkie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-05-29, 12:57
|
|
|
Ślizga ci sie sprzęgło?Wymień sprzęgło to zobaczysz zmiane. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-05-30, 20:34
|
|
|
Twoje konie mechaniczne zamiast produkować energie kinetyczna (czyt. Zwiekszac prędkość) produkują cieplo w sprzegle. Mialem s8 w manualu tez to przerabiałem. Wymieniłem sprzeglo przyspieszenie wrócilo. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-05-31, 09:05
|
|
|
Zapnij vaga i sprawdz przeplywke pod obciazeniem oraz zobacz co pokazuje moment obrotowy, u mnie dochodzi bez problemu do 410 Nm. Masz lpg? moze mapy sie rozjechaly, a co do drugiego filmiku to raczej eska poliftowa 360 ps patrzac na fisa. Co do różnic miedzy manualem a automatem sa bardzo minimalne w osiagach. |
|
|
|
|
Konradviper
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2 ahc i A80 b2Q ahc
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 85 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2015-05-31, 10:33
|
|
|
Podziękował.
Wymiana sprzęgła i tak mnie nie ominie więc od tego zacznę.
A przy okazji... Jakie sprzęgło? Coś poza oyginałem jest godne uwagi? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-05-31, 11:30
|
|
|
Na powyższym filmiku zaobserwowałem ciekawe zjawisko, wraz z prędkością rośnie poziom paliwa ...Damian, jak Ty to robisz? Te tak chcę |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-05-31, 11:41
|
|
|
luk jest dostepny, bo tez bede wymienial u siebie, do tego nowa tuleja i plastik z lapa.
Od radzika zakladalem dawno temu, porazka jak dzialalo to sprzeglo ... szybko padlo i zabilo skrzynie :-( |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-05-31, 13:12
|
|
|
danishow napisał/a: | Na powyższym filmiku zaobserwowałem ciekawe zjawisko, wraz z prędkością rośnie poziom paliwa ...Damian, jak Ty to robisz? Te tak chcę |
W DE na Shellu masz taką usługę - jak wykupisz abonament to jeżdżąc z gazem w podłodze automatycznie doładowuje ci paliwo
A tak serio to nie zwróciłem uwagi ale rzeczywiście coś mu tam delikatnie przyrosło ale podejrzewam, że to przez nierówną nawierzchnię paliwo tak się przelewało że odczyty były takie a nie inne.
Bo liczba km do przejechania w trakcie tego krótkiego filmu malała
Jest to możliwe, manual to manual, szczególnie przy tiptronikach z tamtych lat które do szczególnie szybkich raczej nie należały.
Przyrównałem do mojej Ex S8 bo mi się sentyment włączył (przypomniałem sobie wspólny wyjazd na zlot do DE bo wtedy tak ganialiśmy po autobahn) ale to auto na filmie to nie moje, co zresztą widać po zegarach bo moja była modelowy 2003 i miała już nowe logo S8 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-05-31, 21:20
|
|
|
Co do sprzęgła w mojej byłej S8 - ja kupiłem swoje w ASO, zapłaciłem 2k za kompletne. W środku był sachs. W hurtowni identyczny zestaw 890zł. Wściekłem się trochę.... Ale działało fajnie, lekko i nie ślizgało. Po wymianie inny samochód. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|