Autor |
Wiadomość |
karols
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-06-07, 21:19 [D2 01 3.7PB/LPG
] Buczenie z wlewu paliwa.
|
|
|
Co jakiś czas na postoju słychać głośne buczenie z korka wlewu paliwa. Gdy go odkręce to buczenie ustaje na jakiś czas. Dodatkowo sprawdziłem błędy i pokazało :
System pochłanianie oparów paliwa - stwierdzona nieprawidłowa dawka przepływu
W czym może być problem ? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-07, 22:33
|
|
|
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-06-08, 04:54
|
|
|
W tym elemencie. Znajduje się za filtrem powietrza. Najprawdopodobniej jest cały czas otwarty i w zbiorniku robi się podciśnienie.
Ma on za zadanie otwierać się i zamykać i pochłaniać opary gromadzące się w zbiorniku paliwa.
Jeśli będzie cały czas otwarty to silnik będzie ciągnął cały czas podciśnienie i w zbiorniku wytworzy się próżnia. Objawia się to syczeniem korka wlewu paliwa. Może również powodować problemy z odpalaniem auta.
Wymiana jest prosta a część jest ogólnodostępna AUDI/VW/SKODA/SEAT
Ja u siebie kupiłem używkę za 20 zł i hasa już 3 lata.
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Tomasz1980
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 05 Mar 2016 Posty: 14 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: 2016-09-04, 12:05
|
|
|
Jak nazywa się ta część |
_________________ Tomasz |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Tomasz1980
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 05 Mar 2016 Posty: 14 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: 2016-09-04, 14:24
|
|
|
Zmlieniłem pompe paliwa zmieniłem kosz bo był pęknięty i dalej muszę mieć prawie pełen zbiornik żeby auto zapalało może to wina tego zaworu |
_________________ Tomasz |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-04, 15:11
|
|
|
Pewnie masz nieszczelności na układzie przelewowym. |
|
|
|
|
Tomasz1980
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 05 Mar 2016 Posty: 14 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: 2016-09-04, 17:05
|
|
|
A jak najprościej to sprawdzić |
_________________ Tomasz |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-04, 18:29
|
|
|
Poszukaj tematów o wymianie pompy paliwa to znajdziesz wszystko co tego dotyczy. Niedawno sam się w tych tematach udzielałem. |
|
|
|
|
|