Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Nie zapala, rozrusznik nie kręci.  
Autor Wiadomość
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-07-10, 06:21   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Nie zapala, rozrusznik nie kręci.

Witam

Mam taki problem że dziś rano moje D3 nie odpaliło
Nie ma znaczenia czy z przycisku czy z kluczyka, nie dzieje się nic, słychać tylko przez 1-2s taki szum w momencie próby odpalenia i tyle.
Rozrusznik nie kręci w ogóle.

Wcześniej już miałem taki problem raz ale po 5min odpalił i od tej pory na strzała
Dziś znowu odmówił posłuszeństwa,

vag pokazał:
16999 - Output for Starter Relay: Open Circuit
P0615 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
19510 - Starter Will Not Turn: Jammed or Electrical Malfunction
P3054 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

skasowałem ale i jak próbuję odpalić to wywala mi błąd, tego drugiego o zablokowaniu się już nie.

16999 - Output for Starter Relay: Open Circuit
P0615 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

przekaźnik rozrusznika może być winien jeśli tak to gdzie on się znajduje ?
czy może od razu rozrusznik na stół ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-10, 07:24   

Ja myślę, że skoro już tak miałeś to problem nie będzie w samym rozruszniku. Szukałbym po instalacji i przekaźnikach.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-07-10, 07:52   

drago_o napisał/a:
Ja myślę, że skoro już tak miałeś to problem nie będzie w samym rozruszniku. Szukałbym po instalacji i przekaźnikach.
to jest całkiem możliwe bo dziś było dość wilgotno na zewnątrz (nie pamiętam jak było wcześniej)

Może jakaś podpowiedź jak leci okablowanie do rozrusznika ? gdzie szukać ? może masa zaśniedziałą czy cos.
Sprawdziłbym czy w ogóle jest tam prąd podczas próby odpalenia...
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-07-10, 08:22   

A Ty wiesz gdzie ten rozrusznik jest, że tak ochodzo chcesz go sprawdzac ? :)

Ja sugeruję poczekac az się ociepli, sprobowac odpalic samochod i jesli zapali to czym predzej udać się gdzieś gdzie Ci ten rozrusznik wyjmą i zregenerują.

To że ECU zgłasza błąd przekaźnika nie zawsze oznacza, że to w przekaźniku jest problem. Wystarczy że elektromagnes w rozruszniku padnie i ECU wlasnie takim błędem sypnie (czyli otwarym obwodem wyjscia przekaźnika rozrusznika)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-10, 08:23   

Sprawdź aku najpierw... Może ma przerwę albo coś? U mnie jak padł aku to wszystko działało a silnika jużnei odpaliłem mimo, że np elektryczna klapa chodziła i to bez przeszkód... Niestety instalacji i przekaźników nie znam za bardzo...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-07-10, 08:32   

Wiem że żeby wyjąć rozrusznik jest przepier..... I jeszcze trochę ale mam brata mechanika podnośnik i wszystkie potrzebne narzędzia.
Dla tego nie oddam auta partaczom wolę zrobić sam.

Aku sprawdzić po prostu miernikiem?
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-07-10, 10:09   

Miernik wiele nie powie. Masz jak go wyjąć i podladowac teraz ? Nie wydaje mi sie zeby to byl problem akumulatora akurat ale sprawdzic zawsze warto.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-07-10, 11:14   

Bugalon napisał/a:
Miernik wiele nie powie. Masz jak go wyjąć i podladowac teraz ?
a nie mogę go podłączyć tak jak jest w aucie ?
Jak wrócę do domu po 16 to wezmę ją na lawetę i zawiozę do brata na warsztat. Wcześniej jeszcze zobaczę (może zapali) i będę szukał przyczyny.

Dzięki wszsytkim którym się chciało napisać i podsunąć przyczyny awarii

takie pytanie czy jak będę wciągać auto na lawetę to trzeba w "car -> setup" zmienić ustawienie zawieszenia ??
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-10, 11:58   

musisz jedynie wbić N w sumie, zawieche ustaw tak, żeby nie przydrzeć o nic. Alarm dezaktywuj bo albo nie zamykaj auta.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-07-10, 18:54   

PROBLEM ROZWIĄZANY:


5h i pierwsza operacja wyciągania rozrusznika z D3 4.2V8 za mną :)
gdyby nie bracia i browary to bym przy tym odjechał,
sporo z oksydowana masa na rozruszniku + trochę główny prądowy, po wyczyszczeniu rozrusznik śmiga bardzo ładnie. Wg mnie to był przyczyna. Chociaż brat mówi że zawaliłem bo mogłem zrobić rozrusznik i miałbym już święty spokój i milion % pewności.
Ale auto na weekend potrzebne więc poskładane.

Jakby ktoś z okolicy kiedyś miał podobny problem, zapraszam, się ogarnie w połowę tego czasu bo doświadczenie i patent już jest :)
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-09-05, 19:48   

no i mnie dopadło........... <blee>


Od wtorku miałem problemy z odpaleniem,to znaczy odpalająć auto z przycisku auto odpala dopiero po 5 sekundach,to samo po z kluczyka - od razu kontrolka EPC
Nigdy wcześniej się z tą przypadłością się nie spotkałem.

Dzisiaj rano chcąc odpalić auto również odpaliło po 5 sekundach,zgasiłem i chciałem ponownie spróbować odpalić autko i ani drgnął ,nawet z kluczyka :(

zaraz bieg po lapka do domu i to wywaliło :
Address 01: Engine
-19510 - Starter Will Not Turn
P3054 - 001 - Jammed or Electrical Malfunction

Address 61: Battery Regul. :
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 7

po skasuwaniu błędów autko odpaliło normalnie,jeżdziłem dzisiaj cały dzień ,miałem kilka postoi i za każdym razem wszytsko było w porządku.
Pewnie też czeka mnie wymiana rozrusznika,kupować używkę? ,jaka cena nowego??
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-05, 19:49   

Jak rozrusznik to rob regeneracje bo nowy drogi a uzywka to uzywka.
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-09-05, 19:59   

Apophis napisał/a:
Jak rozrusznik to rob regeneracje bo nowy drogi a uzywka to uzywka.



to trzeba będzie kupić taki już zregenerowany,a swój później oddać do regeneracji i będzie zapas.
Jaka cena zregenerowanego??? mniej-więcej.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-05, 20:34   

jordan233 napisał/a:
Jaka cena zregenerowanego??? mniej-więcej.
różnie tą regenerację robią, lepiej oddać samemu do sprawdzonego warszatatu który się strikte tym zajmuje i mieć spokój i pewność
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-07, 05:00   

Nowy rozrusznik - 2600zł.
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.